Annatteko miehen laueta sisällenne?

  • Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
"Minttu"
Itse en anna, ellei ole kortsua. Paljaalla jos laittaa, menee sitten aina vessaan kädellä hoitamaan homman loppuun. Todella ällöttävää, jos ne visvat tulee sisälle, sitä sitten valuu pimpasta vielä seuraavanakin päivänä.. yöööks!
 
"annan"
[QUOTE="Minttu";26742048]Itse en anna, ellei ole kortsua. Paljaalla jos laittaa, menee sitten aina vessaan kädellä hoitamaan homman loppuun. Todella ällöttävää, jos ne visvat tulee sisälle, sitä sitten valuu pimpasta vielä seuraavanakin päivänä.. yöööks![/QUOTE]

tottakai sai laueta sisälleni :) mikä sen ihanampaa, kuin mies tulee sisälleni
 
"vieras"
Tietysti! Menis mieheltä into seksiin, jos kädelle tarvis loppuhuipennusta mennä saamaan. Ja kun tässä raskautta koitetaan, niin mä tarviin ne pienet epelit sisääni =D
 
Miten niin valuu? Eipä sitä paljoa valu kun sen työntää ulos minkä saa työnnettyä...toki jotain jää mutten ole huomannut sen nyt mitenkään valuvan mistään mihinkään.
No mutta voihan sen tavaran vaikka laittaa purkkiin jos siltä tuntuu...
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
"vihreä"
Kyllä, siitä jäis puuttumaan mun kannalta yksi todella kiihottava pointti muuten. Sitäpaitsi eihän sitä kokonaisuudessaan tule enimmillään kuulemma kun ruokalusikallinen et miten sitä riittäs kauheesti valumaan.
 
Vaadin että tulee sisälle. Mikään ei ole niin mahtavaa kun saada ihana orgasmi samalla kun miehen kalu sykkii sisällä. Grrrr.... Ja seksi kortsun kanssa on ihan perseestä. Vie puolet nautinnosta. Suihku on keksitty, kyllä sillä saa eritteet huuhdottua sitten pois hommien jälkeen jos häiritsee!
 
"vieras"
Onko "Minttu" joku traumatisoitunut teini? Visvat?!

Huoh.. suosittelen seksilakkoa, kunnes ikää tulee. :) Kun ne mömmöt nyt kuuluu luonnollisesti sisuksiin. Oikeat kemiat kun kohtaa, tulee tietynlainen mielihyväkin siitä naiselle. Luonto on näin määrännyt. Toki irtosuhteissa tai seurustelun alkumetreillä suosittelen käyttämään aina kumia.

Pitää olla tosi hyväluonteinen ja TYHMÄ mies, mikäli menee kiltisti vessaan hoitelemaan itsensä loppuun. Potkisin tuollaisen ap-naisen miehenä kauas pois elämästäni. ;)
 

Yhteistyössä