Pikkukaupunkilainen on feikki

  • Viestiketjun aloittaja Paljastus
  • Ensimmäinen viesti
ddd
[QUOTE="vieras";26740514]Menes nyt jo nukkumaan pääsi selväksi.[/QUOTE]

Miksi? En ole aloittaja, enkä pitänyt ketään feikkinä.
MUTTA ei kaikki tiedä kaikkien asioista kaikkea ja osaa ajoittaa juttujansa sen mukaan, vai?

Sitä paitsi olen selvä.
 
ddd
[QUOTE="vieras";26740519]Mikä vittu se sun ongelmas on?![/QUOTE]

Lueppa tuo vastaukseni. Sulla se ongelma vissiin on tai pura edes oikeaan paikkaan :headwall:

Kysyminen kielletty?
 
ddd
[QUOTE="vieras";26740527]Lukutaidottomien kannattaa pysytellä poissa palstalta![/QUOTE]

No minäpä menen heti etsimään kaikki tietyn nimimerkin kirjoittamat viestit ja luen niitä koko yön. Sitten hyvä?
 
ddd
[QUOTE="vieras";26740536]Et osaa lukea etusivulta otsikoita?[/QUOTE]

Oletatteko ihan tosissaan, että kaikki lukee kaiken ja tietää kaiken.
Mulla on vain tämä ketju auki ja haukut väärää puuta: en ole edelleenkään ap, pidä ketään feikkinä, ajoittanut yhtään mitään tähän surulliseen päivään.

Mutta jos välittää liikaa tällaisina päivinä, ei tänne kannata tulla.
 
Hyvä luomus
Olkoon sitten vaikka feikki.
Minusta on hienoa, että joku on jaksanut luoda palstahahmon, joka on kaikille mukava, osaa keskustella ja on mielipiteissään johdonmukainen. Ovelasti on myös tehnyt hahmostaan keskustalaisen, ettei olisi liian täydellinen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: as if ja BootyPeppi
"vieras"
Oletatteko ihan tosissaan, että kaikki lukee kaiken ja tietää kaiken.
Mulla on vain tämä ketju auki ja haukut väärää puuta: en ole edelleenkään ap, pidä ketään feikkinä, ajoittanut yhtään mitään tähän surulliseen päivään.

Mutta jos välittää liikaa tällaisina päivinä, ei tänne kannata tulla.
Miten sä tän ketjun löysit, jos et katsonut etusivulle? Väitinkö mä että olet ap? Oletko hieman paranoidinen?
 
ddd
[QUOTE="vieras";26740575]Miten sä tän ketjun löysit, jos et katsonut etusivulle? Väitinkö mä että olet ap? Oletko hieman paranoidinen?[/QUOTE]

Tiedätkö, antaa olla. Kun et edes halua ymmärtää ja se paranoia on varmaan sen päässä kuka feikeiksi epäilee vai onko se paranoiaa kun avaa kaksplussan ja sitten tämän ketjun, eikä ole lukenut KAIKKIA muita.

Ja mä edelleen tiedän pikkukaup. tilanteen.

:headwall:

Eli hauku jo viimein sitä oikeaa puuta ja lopeta jankutus.
 
"vieras"
Tiedätkö, antaa olla. Kun et edes halua ymmärtää ja se paranoia on varmaan sen päässä kuka feikeiksi epäilee vai onko se paranoiaa kun avaa kaksplussan ja sitten tämän ketjun, eikä ole lukenut KAIKKIA muita.

Ja mä edelleen tiedän pikkukaup. tilanteen.

:headwall:

Eli hauku jo viimein sitä oikeaa puuta ja lopeta jankutus.
:hug: Ota lääkkeet ja rauhoitu!
 
Miää
Just eilen tuli vaan jtn puhetta miehenkaa, sanoi et muka yhellä palstalaisella on 100 000 € luottoraja ollu luottokortissa, mies sanoi et yrittäjä varmaan ollu, nauro perään..mitä järkee..sanoin et kuulemma yllätys lasku tullu perässä.. joo-o, mitä järkee tosiaan. Onko erä ollu 10 000 €, 20 000 € vai 50 000 €. Eipä se kellekkään kuulu. Kukin tyylillään velkojensakaa :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;26740749:
Just eilen tuli vaan jtn puhetta miehenkaa, sanoi et muka yhellä palstalaisella on 100 000 € luottoraja ollu luottokortissa, mies sanoi et yrittäjä varmaan ollu, nauro perään..mitä järkee..sanoin et kuulemma yllätys lasku tullu perässä.. joo-o, mitä järkee tosiaan. Onko erä ollu 10 000 €, 20 000 € vai 50 000 €. Eipä se kellekkään kuulu. Kukin tyylillään velkojensakaa :D
Vai olisko ollut 10 000e?
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Mitä ihmeen merkitystä sillä on kertooko täällä totuuden? Jos joku jaksaa luoda jonkun palstapersoonan (ilman et lainaa kenenkään muun henkilöllisyyttä touhuunsa) niin mitä ihmeen merkitystä sillä on vaikka todellisuudessa se juttukaveri olis kolmipäinen marssilainen? Tämä on, edelleen, netissä oleva keskustelupalsta - ei sen vakavampaa.
 
Mitä ihmeen merkitystä sillä on kertooko täällä totuuden? Jos joku jaksaa luoda jonkun palstapersoonan (ilman et lainaa kenenkään muun henkilöllisyyttä touhuunsa) niin mitä ihmeen merkitystä sillä on vaikka todellisuudessa se juttukaveri olis kolmipäinen marssilainen? Tämä on, edelleen, netissä oleva keskustelupalsta - ei sen vakavampaa.
Näin juuri. Kun Blume käsäytettiin niin mä nauroin kun oli onnistunut luomaan niin hyvät jutut ja jaksoi vielä pitää kiinni jutuistaan. Toki valitettavasti siinä rytäkässä sai siipeensä muutama henkilö jota ei tietenkään toivoisi.
Silloin kun se on vain palstalla hupsuttelua niin hauskaa se vain on...
 

Yhteistyössä