Miten hävittää ampiaispesä terassilaudoituksen alta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harakanhattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

harakanhattu

Jäsen
08.08.2008
569
0
16
Kertokaapas vinkkejä, että miten saadaan hävitetyksi n. nyrkin kokoinen ampiaispesä terassilaudoituksen alta. Se on vielä keskellä terassia joten sinne ei pääse irrottamatta lautaa tai paria, ja kuka siihen ryhtyy ellei halua pesällistä amppareita peräänsä. Eikä pesään saa kaadettua kiehuvaa vettä kun on juuri laudan alla. Tehoaisiko Raid ruiskutettuna sinne päin?

Voihan ärsytys!! Tarviko niiden nyt sinne se pesänsä lykätä!!! :/
 
Kertokaapas vinkkejä, että miten saadaan hävitetyksi n. nyrkin kokoinen ampiaispesä terassilaudoituksen alta. Se on vielä keskellä terassia joten sinne ei pääse irrottamatta lautaa tai paria, ja kuka siihen ryhtyy ellei halua pesällistä amppareita peräänsä. Eikä pesään saa kaadettua kiehuvaa vettä kun on juuri laudan alla. Tehoaisiko Raid ruiskutettuna sinne päin?

Voihan ärsytys!! Tarviko niiden nyt sinne se pesänsä lykätä!!! :/

Pistä sinne raidia lautojen välistä
 
Mä olen ihan vaan raidia ja tai/tuholaismyrkkyä suihkuttanu sinne missä oletan pesän olevan. Jos tuntuu ettei kaikki katoa niin sitten vaan myrkkyä lisää seuraavina päivinä.
 
Sama ongelma pojan kotona. En vaan käsitä, että poika teippaa itsensä ympäri vartaloa hihoista, takin ja housujen liittymästä, vuoraa itsensä verkkohatulla ja pilkkihaalareilla.. OMG! Miniä tuumas, että on mulla miesten mies :)
 
  • Tykkää
Reactions: harakanhattu
Kertokaapas vinkkejä, että miten saadaan hävitetyksi n. nyrkin kokoinen ampiaispesä terassilaudoituksen alta. Se on vielä keskellä terassia joten sinne ei pääse irrottamatta lautaa tai paria, ja kuka siihen ryhtyy ellei halua pesällistä amppareita peräänsä. Eikä pesään saa kaadettua kiehuvaa vettä kun on juuri laudan alla. Tehoaisiko Raid ruiskutettuna sinne päin?

Voihan ärsytys!! Tarviko niiden nyt sinne se pesänsä lykätä!!! :/
Irroitin just terassilaudan alta ampparinpesän kahdella taivutetulla rautalangalla. Raosta mahtuva taivutettu rautalanka, käänsin poikittain ja toisella koukkurautalangalla vedin viereisestä raosta yhtäaikaa laudan pohjaa pitkin. En tiennyt että pesä oli juuri siinä, mutta sen tunsi langoilla että nyt jotain pehmeää on. Maahan pudonneen pesän otin haaveilla ylös. En vielä tiedä mitä sillä teen.
 
Sama ongelma pojan kotona. En vaan käsitä, että poika teippaa itsensä ympäri vartaloa hihoista, takin ja housujen liittymästä, vuoraa itsensä verkkohatulla ja pilkkihaalareilla.. OMG! Miniä tuumas, että on mulla miesten mies
Oletkos koskaan saanut useampaa ampiaisen pistoa? Entäpä muutamaa kaulan/kasvojen alueelle? Vaikka ei edellisellä kerralla pistot aiheuta voimakasta reaktiota, niin seuraavalla voivat. Sitä ei koskaan tiedä etukäteen.
 

Yhteistyössä