Aiheeton ilmoitus, jälleen kerran!!

  • Viestiketjun aloittaja Huhuh, mitä touhua!
  • Ensimmäinen viesti
Huhuh, mitä touhua!
2koiraa oli viime yön keskenään kotona. Illasta tähän iltaan. Välillä käytin molemmat ulkona, siis tänään. Joku naapuri oli tehnyt ilmeisesti eläinsuojeluilmoituksen ku ell oli käynyt oven takana. Siis eikö koirat saa/voi enää olla kaksin kotona YHTÄ YÖTÄ!? Eka ku sieltä lähtee, niin iso koira uikkaa max 5-10min ja sen jälkeen hiljenee. Toi on todettu juttu. Mikä niitä h*lvetin naapureita vaivaa, että pitää ilmotella? 2viikkoo sitten oli ilmottanu hätäkeskukseen että siitä asunnosta, jossa sillon oli 15v 2v ja 3v, oli kuulunu avunhuutoja. Tuskin noista kukaan on mitään apuja huudellut. Vai liekköhän kosto ilmotuksia, kun me ollaan niistä kuluneen vuoden aikana 5kertaa ainakin ilmotettu, ku ukko pieksää akkaansa.

Ja tuo kämppis taas jättänyt koiransa puolen metrin hihnaan kiinni ja ite lähtenyt kylille luuhaamaan!! Vitsi et menee hermot kuunnella jotai koiraraasua. Eläinsuojeluilmoitus tehty kuukaus sitten. Mitä hyötyä siitä oli? EI yhtään mitään. Se laittaa sen AINA siihen puolen metrin hihnaan kiinni ku lähtee jonnekii, ettei se pure johtoja. Ihan ookoo, mut tuolla se huutaa yksinään ja eiköhän puolen metrin hihna oo liian lyhyt sakemannille?!?! Ja kun se jättää sen patteriin kiinni niin varmaan naapuritkii tykkää ku koira ulvoo!!
 
Huhuh, mitä touhua!
Pitää varmaan ilmottaa ihan oikeesti jonnekii tosta kämppiksen koirasta! Se on jättänyt sen yksin hihnan päähän ja siellä se raukka hyppii ja uikuttaa vaan. Sääliks käy toista. :(
 
"vieras"
Tämä aloitus on ollut täällä jo monta kertaa.

Sun piti ilmoittaa eläinsuojeluun sun kämppiksen koirasta, kävikö ne tarkastamassa sen?

Tuntuu että joku saisi tulla viemään parempaan hoivaan ihan jokaisen koiran sieltä teidän kämpästä.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26733364]Tämä aloitus on ollut täällä jo monta kertaa.

Sun piti ilmoittaa eläinsuojeluun sun kämppiksen koirasta, kävikö ne tarkastamassa sen?

Tuntuu että joku saisi tulla viemään parempaan hoivaan ihan jokaisen koiran sieltä teidän kämpästä.[/QUOTE]


Mitenkä niin monta kertaa? Kirjotin tänne sillon edellisen kerran tosta koirasta. Tasan 2krt.
Ei oo käynyt tarkistamassa sitä.

Ja mitäs toi vika lause tarkoitti? Joka paikkaan ei voi koiria viedä? Esim jos joutuu sairaalaan, eikä saa koirille hoitajaa? Senkö takia pitäs koirat viiä pois? Hah

No, jos tarkotat tätä solukämppää, niin täällä on tasan yks koira.
 
veras
Mä en tiedä tuosta hörhöstä muuta kuin että sitä yhdessä aiemmassa ketjussa neuvottiin kädestä pitäen hoitamaan tuo kämppiksen koiran laiminlyönti ja YLLÄTTÄEN mitään ei ole tehnyt sille.
Nyt ilmeisesti kiusaamassa jo muitakin koiria.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="määmää";26733509]siis onko joku antanut sulle koirasa hoitoon ja sä jätät ne yksin vuorokaudeksi????!!!! mä en nyt ihan tätä kuvioo tajunnu. ja tuskin olen ainut.[/QUOTE]

Ne omistajat sano, että käy TÄNÄÄN ruokkimassa koirat ja oo niittenkaa siellä ja käytä ulkona. MINÄ EN NIITÄ YKSINÄÄN JÄTTÄNY!!!

Tänne ne ei olis mahtuneet.
 
Huhuh, mitä touhua!
Mä en tiedä tuosta hörhöstä muuta kuin että sitä yhdessä aiemmassa ketjussa neuvottiin kädestä pitäen hoitamaan tuo kämppiksen koiran laiminlyönti ja YLLÄTTÄEN mitään ei ole tehnyt sille.
Nyt ilmeisesti kiusaamassa jo muitakin koiria.
MIkäs sinä oot muita hörhöks haukkumaan? Kyllähän sitä pokkaa on netissä nimettömänä haukkua. Tule oventaa sanomaan asias!!

MInä oon tehnyt eläinsuojeluilmoituksen, josta ei ollut prkl mitään hyötyä!! Mitä vielä? Isännöitsijälle? Suoraan eläinlääkärille? Tolle kämppikselle ei hyödytä mitään sanoa, sellanen teinipentu... Joo, minähän niitä muita koiria vittu kiusaankii. Iteppä jättivät yöksi yksin. On kumma jos ei nykyaikana koira pärjää yötä yksinään/toisen koiran kanssa!!
 
"määmää"
menee niin ristiin toi sun alotukses. siis jos ne hoito koirat ei ole siinä teidän solussa olleet, niin miten voit epäillä että joka naapuri on ilmoja tehnyt (kostoksi?) jos koirat ei siinä edes ole olleet? mä en ymmärrä...kai oon vaa tooosi tyhmä.
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26733613]Miksi sä olet ottanut koiria hoitoon jos et pysty hoitamaan? Onko se opiskelija-asuntola? Niissähän ei saa olla eläimiä![/QUOTE]


Jos sanotaan, että sä hoiat koirat meiän reissun ajan, niin sittenkö pitää tehä niinku sanotaan? Tuskinpa vaan. Ja onhan se hoitamista, että ruokkii ja käyttää ne ulkona, vai eikö?

Kyllä ainakii tässä asunnossa saa olla eläimiä, mut ei ois ollu järkee kahta koiraa tuoda. Eläimiä jo tarpeeks.

"Voinko pitää asunnossani lemmikkieläimiä ?
Kyllä, mutta emme suosittele lemmikkejä soluasuntoihin."
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="määmää";26733681]menee niin ristiin toi sun alotukses. siis jos ne hoito koirat ei ole siinä teidän solussa olleet, niin miten voit epäillä että joka naapuri on ilmoja tehnyt (kostoksi?) jos koirat ei siinä edes ole olleet? mä en ymmärrä...kai oon vaa tooosi tyhmä.[/QUOTE]


Siis noi 2koiraa, joita kävin hoitamassa on tutun luona, jossa ne naapurit ilmottelee. Melko varmasti naapurit on kostoilmotuksia tehneet, ite oon ennen asunut samassa talossa ja tiedän noi naapurit. Minä asun solussa, jossa on kämppiksellä toi koira, joka uikkaa tuolla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Huhuh:
Jos sanotaan, että sä hoiat koirat meiän reissun ajan, niin sittenkö pitää tehä niinku sanotaan? Tuskinpa vaan. Ja onhan se hoitamista, että ruokkii ja käyttää ne ulkona, vai eikö?

Kyllä ainakii tässä asunnossa saa olla eläimiä, mut ei ois ollu järkee kahta koiraa tuoda. Eläimiä jo tarpeeks.

"Voinko pitää asunnossani lemmikkieläimiä ?
Kyllä, mutta emme suosittele lemmikkejä soluasuntoihin."
No kuka ne sinne väkisin toi?

Ihan oikeesti nyt jotain rajaa tohon touhuun!!!
 
Huhuh, mitä touhua!
[QUOTE="vieras";26733764]No kuka ne sinne väkisin toi?

Ihan oikeesti nyt jotain rajaa tohon touhuun!!![/QUOTE]

Ei niitä kukaan oo väkisin minnekään tuonu. En vaan halunnu niitä hoitaa, mut menin kuitenkii, ettei niitten tarvii koko päivää syömättä ja pihalle pääsemättä olla!!
 

Yhteistyössä