M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minni kyllä olen, mutta voisko joku kertoa tuon Mariliin tarinan? Se on varmasti ollut tällä palstalla joku vaikka Blumeen verrattava henkilö, kun se aina tulee esiin.Mulla on ehdotus Mariliille, eiku siis Minni-hiirelle. :heart: Painu vaikka v****n palstalta jos noin pännii. =)
Ehhehehe. :xmas: Sähän olet linkittänyt tänne kai samoja kuviakin mitä Marilii aikoinaa linkitteli. Pöllikö se sun kuvatkin? Ai kun kaamee tyyppi. :OMinni kyllä olen, mutta voisko joku kertoa tuon Mariliin tarinan? Se on varmasti ollut tällä palstalla joku vaikka Blumeen verrattava henkilö, kun se aina tulee esiin.
Tää on jo palstakiusaamista. Mitä kuvia?Ehhehehe. :xmas: Sähän olet linkittänyt tänne kai samoja kuviakin mitä Marilii aikoinaa linkitteli. Pöllikö se sun kuvatkin? Ai kun kaamee tyyppi. :O
Jakautunut persoonallisuus...?Onko sulla identiteettihäiriö?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26720896:Jokainen voisi tehdä ihan oman ketjun ja keskustella vain siellä, vai mitä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26720896:Jokainen voisi tehdä ihan oman ketjun ja keskustella vain siellä, vai mitä?![]()
Ja nyt oot kuitenki taalla!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26720912:tätä mä olen sitkeesti yrittäny.![]()
Eikä muuten ole mikään hullumpi idea. Siis ihan oikeasti!!! Mäkin lueskelen joka päivä kymmenittäin ketjuja enkä ole tajunnut, että oikein toimimalla ei tarttis lukea kuin yhtä. Vois laittaa sen ketjun vaikka selaimen aloitussivuksi, niin ei tarttis edes etsiä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26720912:tätä mä olen sitkeesti yrittäny.![]()