Nyt jo odotetaan kiitoskortteja !!! Haloo

• Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
häh
Poika pääsi ripiltä 8.7
Nyt jo kysellään kiitoskortteja !!??
Ei ole edes valokuvaajan koevedoksetkaan tulleet
Ihme hosumista

Kiitoskortteja heti perään lähetetä
vastahan juhlat olivat

Myönnän, etten oo koskaan lähettänyt yhden ainuttakaan kiitos-korttia. En ymmärrä niiden päälle mitään.
On ollu rippijuhlaa ja ristiäistä, häätkin ensi lauantaina, yhtäkään kiitoskorttia en aio lähettää..

Juhlien jälkeen on vieraita kiitelty henkilökohtaisesti juhliin osallistumisesta, kun vieraat on lähtöä tehneet.. Pitääkö se kiitos ihan kirjallisena vielä lähettää?

häh
[QUOTE="vieras";26716642]Ja yleensähän kiitoskortissa on kuva joka jää muistoksi. No me oltiin häissä vuosi sitten ja edelleen "odotellaan" kiitoskortteja.[/QUOTE]

Ollaan saatu itse kiitoskortti vuosi juhlien jälkeen
2 kertaa molemmat häistä

"vieras"
Mitä vieraat muka oikeasti tekee vaikka tuttavahääparin kuvalla... roskiinhan se menee. Tuskinpa sitä laittaa takanreunukselle muut kuin ihan lähimmät sukulaiset, vanhemmat ja isovanhemmat. En voi ymmärtää tuollaista haaskausta...

Säilyttääkö jotkut tuttavat muka oikeasti niitä valokuvia? Ihan tyhmää maksaa valokuvista ja korteista, jotka menee roskiin. Vois ehkä siirtyä tässäkin touhussa digiaikaan...

• Tykkää
Reactions: as if
Mä olen ihmetellyt kun meille tulee tosi paljon kiitoskortteja mutta ei ole kutsuja mihinkään juhliin tullut. Miehen puolen sukulaisista kyse. On monet lakkiais- ja rippikiitokset tullu mutta ei ole kukaan juhliin pyydellyt.. Ei olla siis itse edes korttia saati lahjaa laitettu.

Meillä on häistä pian 3 vuotta ja kuvatkin teettämättä. Mua lähinnä ärsyttää ne kiitoskortit. Kuka haluaa katella jonkun kaukaisen sukulaisen tai miehen kaverin kuvaa omassa kirjahyllyssä? Sitten ne lojuu jossain laatikon pohjalla piilossa. Lähisukulaiset ja bestikset on sitten asia erikseen.

"vieras"
Meillä on häistä pian 3 vuotta ja kuvatkin teettämättä. Mua lähinnä ärsyttää ne kiitoskortit. Kuka haluaa katella jonkun kaukaisen sukulaisen tai miehen kaverin kuvaa omassa kirjahyllyssä? Sitten ne lojuu jossain laatikon pohjalla piilossa. Lähisukulaiset ja bestikset on sitten asia erikseen.
Samaa mieltä. Lähisukulaisten kuvia voi sitten muutenkin katsella kuin jostain teennäisistä kiitoskorteista.

sdd
Just tuli kiitoskortti 2.6. olleista juhlista. Mieluummin olisin ottanut kiitoksen vaikkapa sähköisenä tai tekstiviestinä, ymmärrän tietty että mummot haluaa kuvat kirjahyllyyn. Itse nyt vähän pähkäilen, kehtaako heittää serkun kuvan roskiin, kun en turhaa tavaraa halua kotiini... :|

"vieras"
Oiskohan ihan tökeröä tulevaisuudessa lähettää kiitos"kortit" sähköpostitse? En nyt meinaa että kaikkien pitäis, mutta mietin omalla kohdallani. Että vetäiskö ihmiset herneitä nenään vai ei. Onhan se nyt musta aika tyhmää "turhaan" tuhlata rahaa, paperia ja postimerkkejä kun varmaan 90% ei tee niillä korteilla mitään...

Tuntuuhan se joskus hirveältä tuhlaamiselta, kun tietää, että hieno ja kallis kiitoskortti heitetään kuitenkin roskiin, kun niitä paperisia valokuvia ei nykyään enää laatikon pohjalle kerätä.
Voihan sen kiitoskortin lähettää sähköpostiin, johon viestiin voi lisätä sen hääkuvan.

Täältä mallia:
Kiitoskortit / kiitosviesti

=)
No aika nopeesti kysellään niiden perään :D Itse en kutsu mihinkään juhliin ketään joka ei ole läheinen mun perheelle. Ja näin ollen kiitoskortitkin on laitettu. Meidän häiden jälkeen jokainen perhe / seurue sai meidän kun lisäksi kuvan itsestään juhlapäivänä. Moni kiitteli sitä kun saivat valokuvaajan ottaman kuvan omasta perheestään juhlatamineissa =)

Yhteistyössä