Rivitaloasujamammat prkl....

Ettekö voisi opettaa pennuillenne, että kunnioittaisivat naapureitakin.
Kyl mä tiedän, että haluutte tunkea ne jälkikasvunne 3-6v. ovesta pihalle mekastamaan keskenään jo heti aamusta ja päästätte ne sisään illalla myöhään, jotta saisitte rauhassa laiskotella.

Täälläkin iso lauma teletappeja huutaa, mekastaa, tappelee, kiljuu, rikkoo paikkoja ja rämpyttää polkufillareidensa soittokelloja aamusta iltamyöhään rientäessään keskenään pihoilla, eikä naapurusto saa hetkeksikään mahdollisuutta nauttia hiljaisuudesta.

Ettekö älyä, että tuo jokapäiväinen helvetillinen mekastus kantautuu myös rauhaa rakastavien ihmisten (kuten minä) asuntoihin ja saa hermot riekaloitumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"kahden äiti"
Ootko meidän naapuri... se mesoaa jatkuvasti, että naapureiden muksut häiritsee liikaa leikeillään... Mutta se vielä lisäksi lykkää omat kullannuppunsa naapureiden vahdittaviksi pihalle. Kiva kun menee itse vahtimaan omiaan, niin saa aina vahtia paria ylimääräistäkin.
 
"vieras"
sama meillä vaikka asutaan ok-talossa ok-taloalueella. tenavat mekastaa ulkona aamusta iltaan. mä en ymmärrä miten ne voi kirkua, huutaa ja itkeä noin paljon ulkona. ei yhtään kunnioiteta toisten rauhaa. huutava tenava sisälle huutamaan ja kirkumaan - ulkona ollaan asiallisesti ja kunnioitetaan myös toisten rauhaa.
 
Onneks me ollaa korvessa, keskellä kauneinta suomea. Jos täällä mekastaa meidän sekä naapurin lapset, ei pitäs häiritä ketään. Enemmän mua vituttaa järven toiselta puolen kuuluva paukutus kun rakentavat uutta saunaa sinne. Ja se jatkuu puolille öin.
 
Olisiko majurin aika siirtyä omakotiasumisen ihmeeliseen maailmaan?? Ah, mikä ihana rauha laskeutuu kun pistät metsä-mökin oven kiinni ja ulkonakin kuulet vain käen kukkumisen ja ampiaisen pörinän kukassa. Saat olla ihan rauhassa, ei lapsia huutamassa, ei liikennettä eikä edes ärsyttäviä mopo autoja. Vain sinä ja luonto :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vieras";26711455]Sanokaa niille lapsille välillä että olisivat hiljempaa.[/QUOTE]

Se on ihan sama mitä niille sanoo, ne irvistelee vain ja koventaa mekkalointiaan. Selkäsauna auttais, mutta se on lain mukaan kiellettyä
 
Käy pari kertaa ärisemässä niille" ihanille" lapsukaisille pari kertaa, ni eiköhän lopu. :hug:
Tiiän tunteen, onneksi ei tässä meijän seinänaapurissa enää asu lapsia.
 

Yhteistyössä