Voi v*ttu noita puusilmiä tolla liikenteessä!

[QUOTE="vieras";26689066]Nojoo, mutta sitten ei kannata hirveesti paasata muiden tekojen järkevyydestä.. jos itse on yhtä pönttö.[/QUOTE]

Ja lisäisin vielä, että jos se oma muksu on kyydissä niin en TODELLAKAAN lähtisi ajamaan perään ja viittoilemaan, vaarannan siinä vaan lapseni turvallisuuden toiseen kertaan + muilla tiellä liikkujien.

Mieluummin sit vaikka rekkaria ylös ja yhteydenotto myöhemmin muita teitse. Tai ilmoitus poliisille, jos epäilee että toisen ajotapa on vaarallinen.

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="vieras";26689066]Nojoo, mutta sitten ei kannata hirveesti paasata muiden tekojen järkevyydestä.. jos itse on yhtä pönttö.[/QUOTE]

Tuo stop-merkin takaa tulo kattomatta on ihan helvetin paljon vakavampaa mun silmissäni.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja täh;26689073:
Veikkaan että aloittaja ei ole ketään oikeasti pysäytellyt, muuta kuin päiväunissaan.
Noita idiootteja kolmion ja stop-merkin takaa eteen kaahaavia riittää kyllä joka tilanteeseen, mutta tuo pystäyttäminen ja saaranaaminen, ja etenkin luulottelu, että toinen kuski ottaisi opikseen vaikuttaa keksityltä. Kuka sitäpaitsi on muka niin hullu, että jonkun raivoavan näköisen miehen viittelöinnistä pysäyttää autonsa.

Ihan hereillä olin ja pysäytin.
Viimeiseen lauseeseen en sitten ota kantaa...

Pikkukaupunkilainen, oisko mitenkään mahdollista että olet itse surkea kuski? Sulle kun tuntuu jatkuvasti sattuvan ja tapahtuvan onnettomuuksia auton ratissa.

Syy on tietysti aina muissa, ei sinussa.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
[QUOTE="vieras";26689078]Ja lisäisin vielä, että jos se oma muksu on kyydissä niin en TODELLAKAAN lähtisi ajamaan perään ja viittoilemaan, vaarannan siinä vaan lapseni turvallisuuden toiseen kertaan + muilla tiellä liikkujien.

Mieluummin sit vaikka rekkaria ylös ja yhteydenotto myöhemmin muita teitse. Tai ilmoitus poliisille, jos epäilee että toisen ajotapa on vaarallinen.[/QUOTE]

Niin, siinä tilanteessa toki ehtii sen rekkarin ottaa ylös...

Pikkukaupunkilainen, oisko mitenkään mahdollista että olet itse surkea kuski? Sulle kun tuntuu jatkuvasti sattuvan ja tapahtuvan onnettomuuksia auton ratissa.

Syy on tietysti aina muissa, ei sinussa.

Itseasiassa minä olen ainakin keskitasoinen autokuski, ellen peräti hieman parempi.
Olen ajanut henkilöautoa yli miljoona kilometriä, joten olisi se nyt ihme, jollen olisi siinä ajassa oppisi sitä ajamaan.
Sitä paitsi, miten se on minun ajotaidoistani kiinni, jos stop-merkin takaa tulee auto eteen...?

[QUOTE="vieras";26689097]Oikeesti, puhuuko täällä aikuiset ihmiset? ettäkun toi teki pöntösti niin mäkin voin tehdä, kun teen vaan vähän vähemmän pöntösti. Hohhoijjaa.[/QUOTE]

Joo-o molemmat teki pöntösti, mutta ei tuossa tilanteessa VÄLTTÄMÄTTÄ tule ajatelleeksi mikä on oikein kun adrenaalinia puskee joka huokosesta. Ootko ollut ikinä läheltä piti -tilanteessa?

• Tykkää
Joo-o molemmat teki pöntösti, mutta ei tuossa tilanteessa VÄLTTÄMÄTTÄ tule ajatelleeksi mikä on oikein kun adrenaalinia puskee joka huokosesta. Ootko ollut ikinä läheltä piti -tilanteessa?

Olen todellakin, ja viimosena mulla tuli mieleen lähteä kenenkään perään ajojahtiin RÄHJÄÄMÄÄN. Voi JEESUS

Jos on noin hermoheikko niin kannattaa matkustaa jatkossa vain pelkääjän paikalla tai bussilla, jos ei yhtään pysty itseään hillitsemään.

Itseasiassa minä olen ainakin keskitasoinen autokuski, ellen peräti hieman parempi.
Olen ajanut henkilöautoa yli miljoona kilometriä, joten olisi se nyt ihme, jollen olisi siinä ajassa oppisi sitä ajamaan.
Sitä paitsi, miten se on minun ajotaidoistani kiinni, jos stop-merkin takaa tulee auto eteen...?

No jos olet ajanut siihen stop-merkille selkeää ylinopeutta, niin silloin on sinun vika. Stop-merkin takaa tullut on luullut, että noudatat nopeusrajoitusta, ja kerkeää näin hyvin mennä edeltäsi... mutta sinä oletkin kaahannut kahdeksaakymppiä tyypin persiisiin.

Ei ne ajotaidot kaikilla kehity, vaikka ajais 5 miljardia kilometria kuukaudessa.
Joka kk teikäläisellä tuntuu olevan pelti rutussa ja mitä millonkin. Olisikohan peiliin katsomisen paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26689134:
No jos olet ajanut siihen stop-merkille selkeää ylinopeutta, niin silloin on sinun vika. Stop-merkin takaa tullut on luullut, että noudatat nopeusrajoitusta, ja kerkeää näin hyvin mennä edeltäsi... mutta sinä oletkin kaahannut kahdeksaakymppiä tyypin persiisiin.

Minä en ajanut siinä vaiheessa ylinopeutta, kun tuo veti eteeni... Eli en ajanut stop-merkille ylinopeutta.

[QUOTE="vieras";26689131]Olen todellakin, ja viimosena mulla tuli mieleen lähteä kenenkään perään ajojahtiin RÄHJÄÄMÄÄN. Voi JEESUS

Jos on noin hermoheikko niin kannattaa matkustaa jatkossa vain pelkääjän paikalla tai bussilla, jos ei yhtään pysty itseään hillitsemään.[/QUOTE]

Hyvä, se on kunniaksi sulle ettet hermostunut. Pikkukaupunkilainen on erilainen reaktioiltaan ja mä ymmärrän kyllä sen antaman läksytyksen. Mä ite reagoisin varmaan ihan samalla lailla jos joutuisin lasten kanssa tollaseen tilanteeseen.

Toivottavasti se läksytetty jatkossa kattoo stop-merkit tarkemmin. Muuten toi läksy meni hukkaan.

• Tykkää
Hyvä, se on kunniaksi sulle ettet hermostunut. Pikkukaupunkilainen on erilainen reaktioiltaan ja mä ymmärrän kyllä sen antaman läksytyksen. Mä ite reagoisin varmaan ihan samalla lailla jos joutuisin lasten kanssa tollaseen tilanteeseen.

Toivottavasti se läksytetty jatkossa kattoo stop-merkit tarkemmin. Muuten toi läksy meni hukkaan.

Mä en ymmärrä muuta kuin että hän vaaransi liikenteen omilla toimillaan. Ja vielä oman lapsensa. En näe tuollaisessa rattiraivossa mitään ymmärrettävää, ihmisiä on kuollut sen vuoksi. Ei ole sun tai mun asia lähteä läksyttämään muita kuskeja, se jätettäköön viranomaisille.

[QUOTE="vieras";26689199]Mä en ymmärrä muuta kuin että hän vaaransi liikenteen omilla toimillaan. Ja vielä oman lapsensa. En näe tuollaisessa rattiraivossa mitään ymmärrettävää, ihmisiä on kuollut sen vuoksi. Ei ole sun tai mun asia lähteä läksyttämään muita kuskeja, se jätettäköön viranomaisille.[/QUOTE]

Ja jos oikein tarkkaan luit tekstini niin sanoin että se on pönttö reaktio, mutta ymmärrettävä sellainen. Lisäksi kehaisin että oot tässä asiassa parempi kuin minä tai pikkukaupunkilainen. Onneksi kenellekään ei sattunut mitään ja toivottavasti se stop-merkin tunkija otti opikseen.

Uusimmat

Yhteistyössä