wohoooooo, yabadabadooooo, yessssssss ääääääääääääääääöööö ööööååååå

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Ihminen voi sitten olla pienestÄ ilonen. Sain vihdoinkin pohjoismaisen näppäimistön tähän mun läppäriin. Voipi jatkossa kirjoittaa ÄÄkkÖset suomalaisille palstoille kun ei meitin kotimaassa ole tarjolla tÄllaisia herkkuja.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :kieh: :kieh: :laugh: :) :)

TietÄmÄttÖmille tiedoksi ettÄ ei meillÄ vaan mun kotimaassa nÄin hienoja nÄppÄimistÖjÄ ole myynnissÄ. =)

very many happy =) =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;26683689:
Siel minne suomalaiset seuraavaksi rahaa annatte (Espanjassa asutaan toistaiseksi pysyvästi). :D :p
:kieh:
Mut niin onko miehes sieltä vai suomalainen ja työnkö perässä vai muuten? Kauanko olette siellä asuneet ja missä ennen?

[QUOTE="Jaa";26683676]Kiva mutta vähempikin olisi riittänyt otsikossa.[/QUOTE]

täsmälleen eri mieltä!

vähän irrottelua äääääääääpeeeeeeee, iiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrröööööööötttttelyäääääää
lisää, kun säääääääääääääääääääääääää sait sen nääppiksen.

määääääääää ymmääääääääärrrääääääääääääään hyviin sun helpööööötyksen tunteen!!!
*****mahtava hehkutus ap, anna palaa******

ps ne on yksiä prkleleitä noi eri maiden kaikki kirjaimet ja FONEEMIT

:kieh:
Mut niin onko miehes sieltä vai suomalainen ja työnkö perässä vai muuten? Kauanko olette siellä asuneet ja missä ennen?

Mä olen puoliks espanjalainen ja puoliksnsuomalainen. Toisin sanoen tällainen sekarotuinen tapaus siis. Suomessa olen asunut vain vuodet 2007-2012 ja joskus taaperona pari vuotta mistä ei mitään muistikuvaa. Mies on suomalainen ja lapsilla ja mulla kaksoiskansalaisuus.

Ostin osakkuuden suvun työpaikasta ja teen töitä täällä. Mies taas on töissä kansainvälisessä yrityksessä ja voi tehdä töitä siellä missä nettiyhteydet ikinä vain toimivat.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;26683753:
Mä olen puoliks espanjalainen ja puoliksnsuomalainen. Toisin sanoen tällainen sekarotuinen tapaus siis. Suomessa olen asunut vain vuodet 2007-2012 ja joskus taaperona pari vuotta mistä ei mitään muistikuvaa. Mies on suomalainen ja lapsilla ja mulla kaksoiskansalaisuus.

Ostin osakkuuden suvun työpaikasta ja teen töitä täällä. Mies taas on töissä kansainvälisessä yrityksessä ja voi tehdä töitä siellä missä nettiyhteydet ikinä vain toimivat.
Tämä selvä :) Kiintoisaa, vaikken tästä enää tunnin päästä mitään muista.

En taida :snotty: ei mul edes ole nyt mitään vihkoa. Ja 2 merkinnän jälkeen kyllästyisin:saint:
Voin ihan virallisesti olla palstan virallinen mistään-mitään-tietämätön-ja-muistamaton-tohelo. Kunhan lämpimikseni kyselen, on niin tylsää ja maate en jaksa vielä...

Äkkiä teet kuule siihen koneelle kansion ja sinne sitte word-tiedostoina kaikista kaikki. Varsinainen vihkohan on jo melko vanhanaikainen tapa..

Sä olisit voinut kirjoittaa tähänkin asti ääkkösillä vaihtamalla vain näppäimistökartan käyttöjärjestelmän asetuksista, kestää noin 10 sekuntia tehdä, Jos kirjoittaminen näppäimistöön tuijottamatta tuottaa vaikeuksia niin sitten olisit voinut vaikka liimata pienet tarrat niille paikoille joissa ä ja ö skandinäppiksessä on. Mutta onnea nyt kuitenkin hienosta tapahtumasta!

[QUOTE="hohhoijaa";26683872]Sä olisit voinut kirjoittaa tähänkin asti ääkkösillä vaihtamalla vain näppäimistökartan käyttöjärjestelmän asetuksista, kestää noin 10 sekuntia tehdä, Jos kirjoittaminen näppäimistöön tuijottamatta tuottaa vaikeuksia niin sitten olisit voinut vaikka liimata pienet tarrat niille paikoille joissa ä ja ö skandinäppiksessä on. Mutta onnea nyt kuitenkin hienosta tapahtumasta![/QUOTE]

Niinhän sitä äkkiseltään luulisi. Vaan ei se tekniikka aina ihan noin yksinkertaista ole. ;)

Kiitos onnentoivotuksista kuitenkin.

Yhteistyössä