hippis
Juurikin meinasin tulla kysyy et ottaisko joku mun kanssa mut täällä onkin mammat jo päässeet asian ytimeen
Mulla sihahti piraija lonkero auki
Mulla sihahti piraija lonkero auki
soon "tsih" :attn:Kunhan kaveri hakee avaimet ja autonsa niin kuuluu *tsup*
Kepsukka hei, avaas josh se kossupullos.soon "tsih" :attn:
Ei ole moista, aika harvoin mitään teräviä yleensäkään viitsii juoda joko sä sait juotua sun pari?Kepsukka hei, avaas josh se kossupullos.
Mitkä pari? Khyllä tässä jo muutamia on nautittu. Ihan vaan kun olut maistuu niin hyvälleEi ole moista, aika harvoin mitään teräviä yleensäkään viitsii juoda joko sä sait juotua sun pari?
VOi olla siellä suunnalla mut täs keskustas se on *tsup*soon "tsih" :attn:
Mitkä pari? Khyllä tässä jo muutamia on nautittu. Ihan vaan kun olut maistuu niin hyvälle
noialoitin jo ihan parilla oluella. Parilla.
Aa ettäkö ihan väkevii vai siiderii?noi
Minen oikein naati noista oluista enää, kitkeriä sillattiis.
edit mistäs sais lisääpuoli litraa tummaa odottaa jääkaapissa, kunhan saan siivouksen loppuun ja lapsen unille, ni sihahtaa
Ei noi nyt niin kauan ole säilytettyjä. Laivalta toin huhtikuussa ja laitoin epätyypilliseen jemmaan ja unohdin ostaneeni. Eiköhän noi Masin valpolicellat ole vielä juotavissa mutta hauska löytää jotain tuollaista. Sama kuin käsilaukusta löytyisi edellisen baarireissun setelitPunkkua en pystyis juomaan ja kauan säilytettynä siihen tulee lasin maku :x
pehmeät tummat oluet, jotkut, ei kaikki, guinnes esimerkiksi ei maistu se on sellaista puuroa...Aa ettäkö ihan väkevii vai siiderii?
Jhäin kiinni! Kippis!noi
Minen oikein naati noista oluista enää, kitkeriä sillattiis.
eikun soon palstalla tsih!VOi olla siellä suunnalla mut täs keskustas se on *tsup*
Voi kai sitä olla juomattakinPitääks mun hakee lisääm nyt tosta kaupasta ko loppuu ihaan kesken?
:x :heart: Guinness :heart:pehmeät tummat oluet, jotkut, ei kaikki, guinnes esimerkiksi ei maistu se on sellaista puuroa...
siiderit menee ja lonkerot, mutta ei toki kaikki nekään. Kyl juotavan pitää oikeasti olla kivan makuista
no tottakai. ihan tyhmiäkö kyselet?Pitääks mun hakee lisääm nyt tosta kaupasta ko loppuu ihaan kesken?
Onkos sulla pätevä syyVoi kai sitä olla juomattakin