Kohta on yksi koira ilman palleja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
AAAAAAAAAARGH!!! S**tanan kusiluikku! |O |O

Kävästiin lasten kanssa reilu vartti kaupassa, ja eikö tuo perkele ollut tuhonnut taas puoli eteistä ja kussut meidän sänkyyn!! VITTU!

Puoli tuntia ennen lähtöä käytiin ulkona ihan reilu lenkki. Ruokittu ja jne.

Ikää jo kumminkin kohta 11kk :kieh:

Jos mie en sitä tänään tapa, kaivan vähintäänkin pallit lusikalla irti! Vituttaaa! |O

• Tykkää
Reactions: Surusilmät
images

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26680354:
Sulla ois pitäny opettaa se tavoille, pallejen irroittelu tälläisessa tilanteessa ei valitettavaasti auta.

Arvaa onko yritetty tavalla jos toisella. Olihan se jo kuukauden kuseksimatta sisälle, mutta nyt taas joku mielenosoitus.

Helvetin hyvä huudella ohjeita sivusta, en nyt ensimmäistä kertaa koiraa opeta sisäsiistiksi ja käyttäytymään...

[QUOTE="vieras";26680388]ettei vaan ois juoksusia narttuja hajuetäisyydellä? :)[/QUOTE]

No itse asiassa toinen koiramme on narttu ja juoksut loppuivat viikko sitten. Ja ei tuon juoksujen ajan kussu sisälle eikä tuhonnut näin paljoa.

Tiedän, että tämä on mielenosoitusta, kun ei pääse mukaan.
Enkä tod. halua opettaa sitä siihen, että aina pääsee mukaan jokapaikkaan.

No itse asiassa toinen koiramme on narttu ja juoksut loppuivat viikko sitten. Ja ei tuon juoksujen ajan kussu sisälle eikä tuhonnut näin paljoa.

Tiedän, että tämä on mielenosoitusta, kun ei pääse mukaan.
Enkä tod. halua opettaa sitä siihen, että aina pääsee mukaan jokapaikkaan.

P*skat. Koirat ei osaa osoittaa mieltään noin.

Todennäköisimmin liittyy juoksuiseen narttuun/ murrosikään jne. Tossa iässä meidänkin koira ruikki paikkoja vaikka oli sitä ennen ollut jo täysin sisäsiisti. Meillä se loppui sitten pallien poistoon (siis lääkärillä ;) ). Nyt jätkä on 1 v 8 kk ja täysin sisäsiisti ollut jo n. 5 kuukautta. En tiedä olisko merkkaaminen loppunut ajallaan kun olisi kasvanut, mutta ei jääty ottamaan selvää.

Mä olen aina pitänyt koirani vähintään 2vuotiaiksi asti aidatussa tilassa. Esim kylppäri. Ei tarvitse pelätä tuhoja kämpässä ja koira rauhoittuu pieneen tilaan paremmin. Isompana ne eivät sitten enää tuhoakaan.
Niitäkin on jotka tätä ei hyväksy, mutta kyllä tuollaisillakin tyypeillä koira menee häkkiin siinä vaiheessa kun kallis sohva on jyrsitty palasiksi.

[QUOTE="huihai";26682307]Mä olen aina pitänyt koirani vähintään 2vuotiaiksi asti aidatussa tilassa. Esim kylppäri. Ei tarvitse pelätä tuhoja kämpässä ja koira rauhoittuu pieneen tilaan paremmin. Isompana ne eivät sitten enää tuhoakaan.
Niitäkin on jotka tätä ei hyväksy, mutta kyllä tuollaisillakin tyypeillä koira menee häkkiin siinä vaiheessa kun kallis sohva on jyrsitty palasiksi.[/QUOTE]

voi kuule, meiltä on sohva mennyt koirien takia vaihtoon jo 2 kertaa... silti ei oo koirat kylppärissä elänyt. Tämä uusinkin sohva meni taas piloille kun joku ajatteli että siinä on tukevaa kakistaa oksennusta.. :/ sellaista se on joskus, lemmikkien JA lasten kanssa.

Tsemppiä :hug:

Me aikanaan saatiin neronleimaus - otetaan se vilkkaimman tuntunen pentu niin kyllä se siitä rauhottuu sit nopeesti kun on jo alottanut aikasin kohjastuksen...
Juu kyllähän se rauhottu, siinä n.3-4 vuotiaana. :laugh:

Paljon tavaraa hajos ja varapäreetkin oli joskus palanut, mut jotenkin siitäkin elukasta vaan tuli todella rakas ötökkä.

jaa määää vai?

Tsemppiä :hug:

Me aikanaan saatiin neronleimaus - otetaan se vilkkaimman tuntunen pentu niin kyllä se siitä rauhottuu sit nopeesti kun on jo alottanut aikasin kohjastuksen...
Juu kyllähän se rauhottu, siinä n.3-4 vuotiaana. :laugh:

Paljon tavaraa hajos ja varapäreetkin oli joskus palanut, mut jotenkin siitäkin elukasta vaan tuli todella rakas ötökkä.

jaa määää vai?

Mulla taas toisin päin. Se rämäpää ja aktiivinen pentu rikkoi vain pari hassua tavaraa, mm. puri kännykän laturin johdon poikki.

Tämä rauhallinen pentu taas on tänäänkin tehnyt selvää minun takista sillä aikaa, kun olin poissa. Pentu päätti, että "Nyt tuota takkia on pidetty jo ihan tarpeeksi, muotoillaanpas uusiks"
Nykyään on kaikkea muuta kuin rauhallisimmasta päästä. :O

Yhteistyössä