Näistä meillä on pakko olla (tuotemerkit) aina keittiössä

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole mitään merkkipakkoa, ostelen mitä huvittaa. Moni halpismerkki on ihan yhtä hyvää, ellei parempaakin kuin tunnetumpi tuotemerkki. En ole esimerkiksi huomannut mitään eroa astioiden puhtaudessa oli ne sitten pesty Fairyn tai Pirkan astianpesukoneella.
Ostin Pirkan konetiskijauhetta ja kuukauden verran jouduin kaikki tiskit pesemään (siis koneessa) kahteen tai kolmeen kertaan. Tätä ongelmaa ei ole Fairyn tablettien kanssa, joten ei enää meille muita kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26676833:
Ostin Pirkan konetiskijauhetta ja kuukauden verran jouduin kaikki tiskit pesemään (siis koneessa) kahteen tai kolmeen kertaan. Tätä ongelmaa ei ole Fairyn tablettien kanssa, joten ei enää meille muita kiitos.
fairyn tabletit olis kyllä hyviä, mut se tuoksu :$ ihan järkky.. (mä en kestä missään pesuaineissa hajusteita )
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26676833:
Ostin Pirkan konetiskijauhetta ja kuukauden verran jouduin kaikki tiskit pesemään (siis koneessa) kahteen tai kolmeen kertaan. Tätä ongelmaa ei ole Fairyn tablettien kanssa, joten ei enää meille muita kiitos.
Pirkan tabletit on hyviä. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.
 
"lisko"
Ei niin ehdottomia oo mitään, mutta jos on kermaa niin sen pitää olla KUOHUkermaa, eikä saa olla hylaa. Muut on tunkkaisia. Jauheliha nautaa ja mahdollisimman vähärasvaisena. Miehelle Kotisinappia ja FORSSAN perunasalaattia (tässä muut eivät käy).
 
Oululaisen hapankorppuja lapsille, äidille Linkosuon nokkkosvarrasleipää. Nää on ihan must.

Yum-yum nuudelit, Lidlin valkoinen majoneesi, juhla mokka. Noi tuotteet nyt äkkiseltään tuli mieleen joista ei tingitä kuin äärimmäisessä tilanteessa.
 
Pepsi Max
Oboy kaakao
Ehrmann rasvaton rahka
Ingmariini
Oltermanni
Granny Smith omenat
Fairy
Lidlin siivousliinat, sitruunan tuoksuisina.


Miehellä pitää aina olla kahvina Juhla Mokka (tms) ja pannujauhatus (vaikka siis ihan tavallisella keittimellä keittääkin). Mä en sano mitään kun mun mielestä kaikki kahvit maistuu tasan yhtä kamalalta.
 
Ilo:n maidot (lähituottaja)
Heinz ketsuppi
o'boy kaakao
Snellmanin lihat ja leikkeleet
kariniemen kanat
Fairy käsitiskiaine
Uncleben's riisit
Kivikylän valmislihapullat

Olen ehkä vähän urautunut, ostan aina samoja merkkejä mutta noi on parhaita, noissa em. tuotteissa en edes harkitse ostavani muita merkkejä.
 
[QUOTE="a p";26675976]mutta siipikarjan lihaa ei saa luomuna mistään. prismassakin vaan naudan jauhelihaa.

pahus. miksi hitossa ne brunilat ja muut lupasivat sen gmo:n tulla tänne?[/QUOTE]

Pakkasessa on kokonaisia luomukanoja..

Neljäs tulossa: kiitos selvityksestä:)

Meillä mahdollisuuksien mukaan luomua tai muuten syynään tuoteselosteen tarkkaan. Lapsi ei kestä lisäaineita:/

Valion tuotteista vielä, jos onkin GMO vapaa, niin Valiolla on tosi paljon täyte/lisäineita. Maissi, perunatärkkelystä, tai johanneksenleipäpuujauhetta. Miksi jogurtti ei voi olla vaan jogurttia!?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Aika harva asia on sellainen, etteikö joku toinenkin merkki kelpaisi. Kahvi on yleensä presidenttiä tai meiraa, mutta muitakin saattaa olla, esim. jotain kalliimpaa ja erikoisempaa, mitä sitten tule ostettua kuin harvoin. Valion voita löytyy aina. Samoin fairy. Smetana on aina valion ja ranskankerma ei ikinä valion, mutta ei noita ihan aina ole kaapissa :) Auran sinappi. Jauheliha mieluiten snelmannilta tai irtona erikoisliikkeestä, jos sellainen on mahdollista. Barilla spagettia löytyy aina.
 
Maitotuotteet paikallisen osuuskunta meijerin.
Muuten ei olla merkkiuskollisia ruokakaupassa, mutta yleensä on jotain tiettyä, vaikka ei ole mikään pakko ottaa aina porin leipää kun joskus voi ottaa perhe leipureilta tai sarpilta sämpylät :)
 

Yhteistyössä