Vesiselvä...Kuinka kännissä olit?
nyt ei uskota :OVesiselvä...
Juu-u...:O :x
jauhelihaKASTIKKEEN :x
No en tiedä...
Joo-o, mitään en ole tänään ottanut.nyt ei uskota :O
joo aika kumma juttu :O :xvaimo tai teinit ei halunneet, ihme nirppanokkia...
Yhdistämällä ne ja sekoittamalla - siitä syntyy PAHAA salaattia!Miten salaatti syntyy jauhelihakastikkeesta?
Ootko nyt koti-isä? Aiotko mennä töihin vielä?
Toisin sanoen, näin.Käytit siis jauhelihakastiketta salaattikastikkeena?
Oon mä ainaki vetäny salaatin kans jauhelihasoosia Ja hyvää oli.Niin se varmaan täytyy olla, yhdistelmässä ei suinkaan ole mitään vikaa. =)
Menen.Menetkö vieraalle töihin?
Mun isä oli myös yrittäjä,koko ikänsä. Kun jäi eläkkeelle ja muutti Espanjaan, puoliksi, sanoi, että älkää ikinä ruvetko yrittäjiksi. Mitäs mielipuolta tästä neuvosta olet?
Varmaan sitten syöjässäAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26676508:Jommassakummassa on nyt vika..Joko salaatissa/kastikkeessa tai ruoassa/syöjässä.
Kyl meillä on tuollaista sapuskaa tehty jämistä ja hyvin maistunut
yrittäjiä tarvitaan mutta olisivatko he sentään 100% välttämättömiäyrittäjät ovat hyvinvointiyhteiskunnalle välttämättömiä ja pyörittävät tätä maata, heitä tarvitaan.
Tai jos se on se paikka? Sun pitäs tuossa aloituksessa mainita, että älä kokeile asuntoautossa. Kotona se ois ihan hyvääVarmaan sitten syöjässä
Totta sekin, mutta joku aina ne jättiyrityksetkin omistaa...yrittäjiä tarvitaan mutta olisivatko he sentään 100% välttämättömiä
noin äkkiä tuntuu että palkkajohtajien pyörittämät ja muiden omistamat yritykset voivat hoitaa samat hommat ja usein hoitavatkin
mä lasken yrittäjäksi sen joka omistaa merkittävän siivun johtamastaan yrityksestäTotta sekin, mutta joku aina ne jättiyrityksetkin omistaa...
No toki se on noinkin, että ne tuppaa olemaan sitten sijoittajia, jotka sitten niissä isommissa kuvioissa pyörii...mä lasken yrittäjäksi sen joka omistaa merkittävän siivun johtamastaan yrityksestä