Voi piiiiip! Onko mahdollista saada uusi mokkula??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyrsiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyrsiintynyt

Vieras
Eli siis mulla ollut 1,5 vuotta saunalahden mokkula. Nyt jo useamman kuukauden temppuillut, eli ei oikein tahdo toimia. Eilen lopetti kokonaan toimintansa :/ Ei vain suostu löytämään verkkoa. Miehelläni on kanssa saunalahdelta vasta hommattu mokkula ja se kyllä toimii mun koneella (oma kortti vaikka olisikin sisällä)!! Ei pätki yhtään, eli ei voi olla enään muusta kyse, kun tuosta himpskutin peeaskasta mokkulasta. Kiva maksaa siitä, mikä ei toimi.

Kyllä ne uuden lähettää/noudat lähimmästä liikkeestä, kun sinne soittaa ja valittaa asiasta! Me saatiin kolme uutta mokkulaa, ja kun siltikään ei netti toiminut, lopettivat liittymän pyynnöstämme vaikka sopimusaikaa oli vielä jäljellä.

Eli siis mulla ollut 1,5 vuotta saunalahden mokkula. Nyt jo useamman kuukauden temppuillut, eli ei oikein tahdo toimia. Eilen lopetti kokonaan toimintansa :/ Ei vain suostu löytämään verkkoa. Miehelläni on kanssa saunalahdelta vasta hommattu mokkula ja se kyllä toimii mun koneella (oma kortti vaikka olisikin sisällä)!! Ei pätki yhtään, eli ei voi olla enään muusta kyse, kun tuosta himpskutin peeaskasta mokkulasta. Kiva maksaa siitä, mikä ei toimi.

Sait näköjään Nokian mokkulan. Vaihtavat tilalle Huawein mokkulan.

Joo o, laitoin eilen saunalahdelle viestiä asiasta. Odottelen sieltä vastausta, että mitäs nyt. Hetki sitten valittelin samasta asiasta, niin käski vain asentaa se uudestaan koneelle. Nyt ei auta enää sekään. Ei toimi, niin ei toimi :D

[QUOTE="juu";26674746]Sait näköjään Nokian mokkulan. Vaihtavat tilalle Huawein mokkulan.[/QUOTE]

Huawein musta mokkula tuo mulla on. Tuttavalla samanlainen, hommattu melkein samoihin aikoihin..hänellä samoja ongelmia! Miehellä valkoinen Huawein mokkula ja toimii.

Jatkan vanhaan ketjuun... Myydäänkö mokkuloita jossain erikseen? Vanha temppuilee, eikä ole ostettu yhdessä nykyisen liittymän kanssa (vaan edellisen liittymän), takuu ei ole voimassa.

[QUOTE="liisa";28151017]Jatkan vanhaan ketjuun... Myydäänkö mokkuloita jossain erikseen? Vanha temppuilee, eikä ole ostettu yhdessä nykyisen liittymän kanssa (vaan edellisen liittymän), takuu ei ole voimassa.[/QUOTE]

Kyllähän niitä myydään, esim.
TeleWell 3G HSPA+ 28Mbps USB -modeemi | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com
Toi kai on esimerkiksi? en ole satavarma :D

Ja eikös r-kioskilla ollut prepaidmokkuloitakin? voisikohan niistä vaan mokkulan ottaa, ja heittää sen prepaidisimkortin pois? :P