Mä en enää tiedä mitä mä haluan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumpeenkukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumpeenkukka"

Vieras
En tiedä haluanko olla mieheni kanssa vai erota ja muuttaa pois vai mitä hitto mä teen.. nämä ajatukset pyörii kokoajan mun mielessä.. vie multa järjen pian..

Mitä ihmettä kehittelemään?
Minäkö muka vaan kuvittelen itsekseni tai kehittelen itsekseni että suhde voi huonosti??

On se suhde huonossa kunnossa kun ei puhuta mitään, ei kosketa, ei harrasteta seksiä.

Oletko yrittänyt korjata asiaa? puhunut miehelle? oletko miettinyt mitä voisit ITSE tehdä teidän eteenne, sinähän omalla osallasi olet osa parisuhdetta mihin nyt olet tyytymätön?

Rakastatko miestäsi vielä, mutta käytäntö ei toimi?

Oletko yrittänyt korjata asiaa? puhunut miehelle? oletko miettinyt mitä voisit ITSE tehdä teidän eteenne, sinähän omalla osallasi olet osa parisuhdetta mihin nyt olet tyytymätön?

Rakastatko miestäsi vielä, mutta käytäntö ei toimi?

Olen puhunut mutta mies ei reagoi. eikä myönnä että hänessäkin voisi olla jotain "vikaa".

mä tunnen itseni niin voimattomaksi tässä. mitä muuta mä voin tehdä kun puhua ja kun toinen ei reagoi siihen niin vaikeaksi menee...

Mä en osaa varmasti sanoa rakastanko... käytäntö/arki ei todellakaan toimi..

Olen puhunut mutta mies ei reagoi. eikä myönnä että hänessäkin voisi olla jotain "vikaa".

mä tunnen itseni niin voimattomaksi tässä. mitä muuta mä voin tehdä kun puhua ja kun toinen ei reagoi siihen niin vaikeaksi menee...

Mä en osaa varmasti sanoa rakastanko... käytäntö/arki ei todellakaan toimi..

Mulla on vähän samat fiilikset kun sulla. Mies on ollut tosi "kylmä" mua kohtaan jo monta kuukautta.

Oon yrittänyt puhua, mut ei se halua puhua...

Seksiä meillä sentään on, jos miehen menoilta keretään harrastella.

Eipä ole mies muutamaan kuukauteen myöskään sanonut oma-aloitteisesti rakastavansa minua. Kyllä aina takas tulee "niin mäki sua"...

Vielä vähän aikaa sitten olin varma että haluan vielä korjata tän kaiken ja että tää on mun elämäni mies mutta enää en tiedä. Tää kylmyys on tehny myös minua aika kylmäksi.

Meillä ollu tää tilanne jo ainakin vuoden... seksiä on ehkä 2kk välein.. mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa mua...

jotenkin mietin että miksi ihmeessä se on mun kanssa...

[QUOTE="Annimanni";26674592]Perheneuvola? Kysy mieheltä suoraan haluaako jatkaa suhteessa.[/QUOTE]

perheneuvolassa käyn yksin juttelemassa mies ei tule ja ehkä parempi niin.
kyllä haluaa jatkaa mutta motiivi jatkamiselle ei välttämättä ole halua olla yhdessä mun kanssa vaan varmistus siitä että saa pitää lapset läsnä samassa kaupungissa. jos me eroamme minä muutan takaisin omalle kotipaikkakunnalleni.

Meillä ollu tää tilanne jo ainakin vuoden... seksiä on ehkä 2kk välein.. mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa mua...

jotenkin mietin että miksi ihmeessä se on mun kanssa...

Voi surku... jos tilanne on kestänyt noin kauan niin ehkä sun pitäisi vaan lähteä.

Ensin yrität tosissasi puhua miehelle. Sanot vaikka että "nyt puhutaan tai lähden samantein". Jos miestä ei silti kiinnosta puhua ja kuulla sun pahasta olosta niin sitten tiedät että ei se susta välitä, ja voit lähteä etsimään vaikka ihmistä jolta saat ansaitsemaasi arvostusta.

Itse tässä aion vielä hetken katsella alkaako tämä sujua vai ei. Miehestä vaan huomaa että sitä ei kiinnosta pätkääkään keskustella mun kanssa mistään, ja tuntuu ettei se kestä mun seuraani yhtään vaikka yritän olla kuinka mukava.

Tsemppiä!

Yritä ajatella niin ettei vuodet ole menneet hukkaan. Ihania lapsia on liitosta tullut ja kun mietit niin varmaan muutakin kokemusta jota voit hyödyntää tulevaisuudessa!

Toimisko se seksi sitten, että myöskin sinä tekisit aloitteita myös? Ootko tehny, vai odottanu että pelkästään mies tekee? Keskustelkaa, jos miehes ei puhu, niin puhu sinä ja kerro miltä ''sinusta'' tuntuu. Yleensä tuppaa ihmisillä olemaan riidoissa se, että ne peilaa omia tuntoja, haluja, haluttomuuksiaan jne. toiseen, eli kuvittelua että, näkee toisen pään sisään. Kun keskustelette, niin syyllistätkö samalla miestäs? Haukutko? Tee sä alote noihin kosketteluihin, aina ohi mennen anna suukko poskelle, silitä, halaa jne. Aluks voi tuntua vaikeelta, mutta luulen että mieskin alkaa tajuamaan, ehkä.

Jos teille ero tulee, niin älä mieti sitä aikaa mikä siihen meni. Se kuulostaa aika katkeralta, onhan tässä kuitenkin koko elämä viä aikaa löytää uusi parempi rakkaus. Kaikki on susta itsestäs kiinni, tee päätös ja anna elämän kantaa uusiin tuuliin ja uusiin haasteisiin.

Yhteistyössä