Mitkä teidän kodin seinistä on teidän miesten seiniä? Ja mitkä on teidän omia seiniä? (aion voittaa tämän väännön)

Dodiih...kerroin sitten miehelleni, että aion laittaa seinällemme tekstin

HOMEitiö

johon mieheni ilmoitti, etten todellakaan laita hänen seinälleen tuollaista tekstiä.

Joten...mitkä teidän perheessänne on miestenne seiniä ja mitkä teidän? Jos miehelläni on tosiaankin omia seiniä, niin oletan että mullakin on. Nyt mun sitten vaan pitäisi saada tietooni jotta mitkä ne mun seinät on, jotta en vahingossa laita tuota tekstiä mieheniseinälle, vaan omalleni.

:kieh:

:LOL:

Meillä tuon tekstin sais laittaa varmaan vaatehuoneeseen roikkuvien vaatteiden takana olevalle seinälle :D Joten se olis sit miehen seinä, jos se haluais tuon laittaa sinne. Mäkään en haluisi tuota (enkä muutakaan) tekstiä seinälle.

muoks. Meillä mies ei missään tapauksessa haluaisi mitään tekstejä seinille.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="jep";26668603]Eiks toi home homma oo vähän kulunu juttu jo...

Ihan fiksu mies sulla. Ei munka seinille tulis...[/QUOTE]

No se tuossa vähän niinkun on pointtinakin, että se HOME on jo melko kulunut.

Ukko ei tosin ole niin pätkääkään tietoinen siitä mikä on kulunut ja mikä ei. Ei vaan halua seinälleen kuulemma yhtikäs mitään tekstiä.

Mutta mä tosiaan aattelin tehdä kompromissin ja laittaa sen tekstin omalle seinälleni, niin ei tule sitten riitaa.

"..."
Meillä on vain yhteisiä seiniä, joille on laitettu yhdessä päätetyt jutut. Tai siis niin, että minä ehdotan ja mies joko hyväksyy tai hylkää :D Olen aina "totellut" jos mies ollut jostain sisustusjutusta eri mieltä, koska oikeasti on tosi harvoin mitään mieltä... Ajattelen, että silloin kun ottaa kantaa, niin on aika vahvasti jotain mieltä ja kun muuten saan touhata aika vapaasti, niin silloin teen miten mies haluaa.

:LOL:

Meillä tuon tekstin sais laittaa varmaan vaatehuoneeseen roikkuvien vaatteiden takana olevalle seinälle :D Joten se olis sit miehen seinä, jos se haluais tuon laittaa sinne. Mäkään en haluisi tuota (enkä muutakaan) tekstiä seinälle.

muoks. Meillä mies ei missään tapauksessa haluaisi mitään tekstejä seinille.
No kyllä mä koen että se vähän piilossa olisi. Täytyy toiva että mulla olisi joku vähän näkyvämpikin seinä. Ja siellä vaatteiden seassa tuo sana kuulostaa aika pahalta :D :D

"jep"
No se tuossa vähän niinkun on pointtinakin, että se HOME on jo melko kulunut.

Ukko ei tosin ole niin pätkääkään tietoinen siitä mikä on kulunut ja mikä ei. Ei vaan halua seinälleen kuulemma yhtikäs mitään tekstiä.

Mutta mä tosiaan aattelin tehdä kompromissin ja laittaa sen tekstin omalle seinälleni, niin ei tule sitten riitaa.
just. Ja miehellä ei oo sananvaltaa mitä seinille tulee :O :(

Meillä on yhteiset seinät, joiden sisällöstä päätetään yhdessä. Tai siis minä päätän, mutta mies ehdottaa ja kysyy mielipidettä, koska pääasiassa vastaan kodin "sisustuksesta". Mitään erimielisyyksiä ei toistaiseksi ole ollut ja lähes kaikki taulut kuvaavat miehen suosikkiharrastusta eli lentokoneita eli molemmat on tyytyväisiä :D Mies saa lentokoneensa, minä saan paikan.

• Tykkää
Reactions: chef
lapatossu
Harvoin otan kantaa rouvan kotkotuksiin, mutta jos tuommoista tekstiä ilmestyisi meidän seinälle niin mä piirtäisin viereen kirkkoveneen. Se ois sit nykytaidetta kans.

[QUOTE="...";26668649]Meillä on vain yhteisiä seiniä, joille on laitettu yhdessä päätetyt jutut. Tai siis niin, että minä ehdotan ja mies joko hyväksyy tai hylkää :D Olen aina "totellut" jos mies ollut jostain sisustusjutusta eri mieltä, koska oikeasti on tosi harvoin mitään mieltä... Ajattelen, että silloin kun ottaa kantaa, niin on aika vahvasti jotain mieltä ja kun muuten saan touhata aika vapaasti, niin silloin teen miten mies haluaa.[/QUOTE]

Mun ukkoni on niitä EI-miehiä. Mitä tahansa ehdotankin, on vastaus joka ikinen kerta EI. Siis poikkeuksetta. Aina.

Mutta keksin vain yhden asian, jota en ole saanut toteuttaa vaikka olen halunnut. Pitää vaan siis pikkasen perustella ja suostutella, jotta saan tahtoni läpi. En mä kuitenkaan NIIN suuria vaadi, etteikö niihin voisi suostua.

Toinen vaihtoehto, jonka olen aika toimivaksi todennut on se, että teen vaan, enkä siis kysele mitään.

Ja jos nyt oikein tätä asiaa ajatellaan, niin mitä väliä sen on, jos seinällä on tekstitarra. Mä kuitenkin kypsyn siihen muutamassa kuukaudessa ja revin sen pois. Sitten haluan jotain muuta. Jotta ei ole edes ikuisuusasiasta kyse :)

"Riksu"
HOMEjuusto voisi olla kiva keittiössä? ;)
Tää ois hyvä! Eikös keittiön seinät nyt ainakin kuulu naiselle?

Me ollaan jaettu huone kerrallaan, nin ei tule seinien jaosta epäselvyyksiä. Meillä ylävessa on mun, alakerran vessa miehen. Sauna kuuluu miehelle, keittiö ja työhuone mulle, makuuhuone on meidän yhteinen. Olohuone ja kylppäri ovat kaikkien yhteiset, lastenhuone kuuluu mulle ja lapselle.

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="jep";26668672]just. Ja miehellä ei oo sananvaltaa mitä seinille tulee :O :([/QUOTE]

On toki. Johan hän itse ilmoitti, että HÄNEN seinilleen ei saa laittaa. Mutta mun seiniin ei hällä ole sanavaltaa.

Kuten ei siis mullakaan hänen seiniinsä.

Tasavertaista mun mielestäni.

Ja ota vaan nyt se kiristävä lätsä pois päästä. Kyllä mä sen tekstin sinne seinälle isken heti kun olen sen saanut maalit pohjalle. Ja uskon, että tuossa kohtaa ukko tulee ja kehuu lopputulosta :)

Yhteistyössä