Mä olen raskaana.MÄ HELVETTI OLEN RASKAANA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuplaehkäisy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuplaehkäisy

Vieras
3 Testiä tehty ja niin ne kaikki näyttää vahvaa viivaa.

Ja ehkäisynä e-pillerit ja kondoomi.
JOKA ilta olen pillerin ottanut 20-21 välissä ja kortsu JOKA KERTA pelissä mukana.

JA MÄ HELVETTI OLEN RASKAANA!!

[QUOTE="vieras";26666531]Tää on taas näitä trolleja,ihan mahdotonta jos pilleri otettu joka päivä ja osaa käyttää kortsuja.[/QUOTE]

Kyllä tuo on ihan mahdollista, harvinaista tosin. Mikään ehkäisykeino ei ole 100 %:n varma. Ai no, mulla on, nimittäin kohdunpoisto.

[QUOTE="vieras";26666531]Tää on taas näitä trolleja,ihan mahdotonta jos pilleri otettu joka päivä ja osaa käyttää kortsuja.[/QUOTE]

Totta hitossa kaikki on mahdotonta mikä ei itselle ole sattunut. Eikö vaan?

Ei lainkaan mahdotonta tuplaehkäisystä huolimatta.

Meinasin jo tuossa alussa,että takuulla joku vetää provo kortin kehii,mut niin on totta ku voi olla :/

Ja kyllä,vauvan pidän kyllä,jos vaan kaikki hyvin pillereiden syönnistä huolimatta.

[QUOTE="huoh";26666564]Näitä viestejä on ikävä lukea. :(
Nimim. ehkäisyttä vuodesta 1999[/QUOTE]

Niin tyypillinen lapsettoman viesti ja kommentti.. Aina se minäminä ja minun kärsimys päällimmäisenä. :O

Niin tyypillinen lapsettoman viesti ja kommentti.. Aina se minäminä ja minun kärsimys päällimmäisenä. :O

Anna olla! Jos toinen tuntee tuskaa siitä ettei tule raskaaksi kun toinen tulee tuplaehkäisystä huolimatta, niin mitä se sinua haitta että nii sanoo.

Ei hän ap:lle mitään pahaa kirjoittanut.

Ja onhan se väärin että toiset eivät tule raskaaksi millään vaikka haluaisivat ja olisivat hyviä vanhempia, kun taas toiset tulevat pyhästä hengestäkin kun eivät lasta halua. Enkä nyt puhu ap:stä.

[QUOTE="huoh";26666623]No mut onhan tämä tilanne epäreilu myöskin ap:n kannalta.
Mulle se vauva olis enemmän kuin tervetullut ja toinen ei edes halunnut kun noin paljon yritti ehkäistä.[/QUOTE]

Epäreilu nimenomaan ap:n kannalta. Ei siihen muiden arvosteluja ketjun ikävyydestä enää kaivata.

[QUOTE="huoh";26666564]Näitä viestejä on ikävä lukea. :(
Nimim. ehkäisyttä vuodesta 1999[/QUOTE]

Olen tätä miettinyt monesti ja se on niin väärin,todellakin ja kaikille osapuolille.

Todella inhottavaa,että jotkut näin super hedelmällisiä ja aina saa pelätä ehkäisystä huolimatta raskautta ja toisilla taas ei tärppää mitenkään päin :(

Vauvan aion kaikesta huolimatta pitää ja nyt jos kaikki menee hyvin,vaadin sen sterilisaation jo synnytyksen yhteydessä!

[QUOTE="aapee";26666569]Meinasin jo tuossa alussa,että takuulla joku vetää provo kortin kehii,mut niin on totta ku voi olla :/

Ja kyllä,vauvan pidän kyllä,jos vaan kaikki hyvin pillereiden syönnistä huolimatta.[/QUOTE]

Pillerit ei vaikuta vauvaan mitenkään! Vähän ne nostaa keskenmeno riskiä, mutta kun kerran nyt olet raskaana ja lopetat pillerit niin ei se enää vaikuta.

Ei voi muuta sanoa kuin onnea! Taitaa tämä vauva olla teille tarkoitettu :)
Tiedätkö muuten kuinka pitkällä raskaus on?

Yhteistyössä