Sun kanssa on kivaa pohtia rakkauselämään ja sydänsuruihin yms. liittyviä asioita.Mä oon samaa mieltä susta Tytsi. Mummeliisan tekstit ei oo tuttuja, siitä en voi sanoa siis.
Viimeksi muokattu:
Sun kanssa on kivaa pohtia rakkauselämään ja sydänsuruihin yms. liittyviä asioita.Mä oon samaa mieltä susta Tytsi. Mummeliisan tekstit ei oo tuttuja, siitä en voi sanoa siis.
Tietysti, miten mie unohin siut miun listalta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26661867:Majuri on fiksu, ystävällinen ja mukava mies
(tarkoituksella)Tietysti, miten mie unohin siut miun listalta. :ashamed:
En kai :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26661882:(tarkoituksella)
Tän kerranEn kai :ashamed:
Jäi moni muukin mukava palstailija maitsematta.
No nyt mie julistan, Äkäinen Hra Majuri on mukava, hauska, höpsö palstailija !
Ootko tyytyväinen, saanko anteeksi ? :kiss:
Eikä lainkaan itserakas. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26661867:Majuri on fiksu, ystävällinen ja mukava mies
=) Sitten voinkin painua sänkyyn, nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26661902:Tän kerran
Niinpä!Omat hyvät puolensa siinäkin, että vaikka onkin musta niin kukaan ei muista. Harvemmin tulee haukutuksi
PS. Onneksi olin just kirjoittamassa kauppalistaa. Illaksi on rocky roadia :heart:
En, kyl sää mut tiedätEikä lainkaan itserakas. :kiss:
moona81:llä on ihan helevetin hyvä mielikuvitus.*polkee jalkaa ja sen jälkeen saa itkupotkuraivarin* Minuu ei oo kukaan maininnu!
Saa kait sitä joskus huomiohuoratakin, ihan vaan vähän. Etenkin kun sen myöntää jo suoraan
Sie oot mukava ja sympaattinen immeinen.*polkee jalkaa ja sen jälkeen saa itkupotkuraivarin* Minuu ei oo kukaan maininnu!
Saa kait sitä joskus huomiohuoratakin, ihan vaan vähän. Etenkin kun sen myöntää jo suoraan
:kiss: Erittäin mukavan oloinen palstalainenVaadin mielistelyä!