Juu, kyllä me ollaan oltu kaikki tyytyväisiä tuohon.
Onko sulla enää vaunua?
myytiin pois silloin kun 4. lapsi syntyi eikä olla uutta hommattu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, kyllä me ollaan oltu kaikki tyytyväisiä tuohon.
Onko sulla enää vaunua?
myytiin pois silloin kun 4. lapsi syntyi eikä olla uutta hommattu
Kiitos! Tarkoitus lähteä nyt ainakin ihan ensiksi Kalajoelle, näillä näkymin lauantaihin asti reissataan.
Kauanko teillä on tarkoituksena reissata? =)
Sen verran mitä asuntovaunujen omistajia tai omistaneita tunnen niin musta aika vahvasti vaikuttaa siltä että usein vaunun omistajuuteen pätee sama sääntö kuin veneen omistajuuteen, hienoimmat päivät ovat ne kun se härveli ostetaan ja se kun se saadaan vihdoin myytyä. :xmas:
Taas meillä on sama suunta, mut eri aikatauluMe lähdetään tirpan kans Kalajoelle 23 pv jos suunnitelmat ei muutu lennossa
No hitto vie, ei sitten tavata!
Lähdettekö tekin vaunulla vai ilman?
Voiskohan tämmönen pikkuruinen nainen tulla salamatkustajaksi?Juu-u, eli huomenna startataan sitten vihdoin sinne asuntovaunureissulle.
Heti aamusta vaunu perään ja menoksi.
Kaikki BMW-kuskit, ottakaa rauhallisesti, vaikka vaunun kanssa pitää körötellä 80 km/h.![]()
Polarin 560 on vaunu ja vetojuhtana Volvo V70...
Mitä teillä vie bensaa/dieseliä vaunu persiissä?
Huisin hauskaa matkaa, rentoa menoa ja ihania elämyksiä!
Kiva muuten, että teijen teiniosasto viihtyy myös karavaanijutuissa mukana.
Me taijetaan startata ehken ens viikolla, tää viikko mennee ihan kotisillaan väsätessä...Hiukan mua kyllä pistää hirvittämään, kun ihan enskertalaisia ollaan mutta miten mulla on semmonen tutina, että matkanteko opettaa ja isosti...!
Joo.oo...opettaa se. Kaikemoista mitä ei koe ilman vaunua. Mut joku veto tässä on kun aina vaan pitää uudestaan lähteä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26659841:Voiskohan tämmönen pikkuruinen nainen tulla salamatkustajaksi?![]()
Kylläpäs sä mulle paikan valitsitJoo, kyllä sä aina vaikka vessaan mahdut piiloon![]()
Huisin hauskaa matkaa, rentoa menoa ja ihania elämyksiä!
Kiva muuten, että teijen teiniosasto viihtyy myös karavaanijutuissa mukana.
Me taijetaan startata ehken ens viikolla, tää viikko mennee ihan kotisillaan väsätessä...Hiukan mua kyllä pistää hirvittämään, kun ihan enskertalaisia ollaan mutta miten mulla on semmonen tutina, että matkanteko opettaa ja isosti...!
vedätkö itsekin vai neuvotko vain vierestä?
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26660065:Kylläpäs sä mulle paikan valitsit![]()
Sellaset 8,5l naftaa vaunu persiissä. Edellinen vei saman ilman vaunua...
Niin no on meillä tietysti 7-paikkaa ihan tossa autossakin, mutta saattaa vaimo olla vähän myrtsinä, jos meillä on toinen nainen vapaamatkustajna.
No, mites sängyn alla, oisko parempi?
Joo.oo...opettaa se. Kaikemoista mitä ei koe ilman vaunua. Mut joku veto tässä on kun aina vaan pitää uudestaan lähteä![]()
vedätkö itsekin vai neuvotko vain vierestä?
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26660091:Olisko peiton alla?![]()
te pääsette vähällä, mulla menee ainakin 15 L/100km...
No voit sä toki sinnekin mennä.
Yöaikaan olisi ehkä kuitenkin suositeltavaa, että sieltä poistut...![]()
Eipä tein kulutuksella voiskaan tehä viikkojen reissuja. Vaunu ei oo suurimpia eikä auto niitä nälkäsimpiä.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26660149:Lupaan olla yöaikaan jossain hunningolla![]()