G: Ärsyttäisikö teitä aina saada joltain henkilöltä ns. poliitikon vastaus joka asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööööö

Vieras
Eli jos kysyisit tämän tyyppiseltä henkilöltä pitääkö hän enemmän vaihtoehdosta A, B vai C enemmän.
Vastaus olisi tyyliä: "Maailmassa ihmiset pitävät monenlaisista asioista, toiset pitävät toisenlaisista ja toiset toisenlaista asioista".

Jos vastaus kysymykseen kuin kysymykseen olisi tämän tyyppinen, mitä ajattelisit?

Tiedätkö tallaista henkilöä?

Joo, mulla oli yksi työntekijä tuollainen. Oli vähän koomista kun vastaukset olivat aina liirum laarumia jotain siltä väliltä. Joutui monta kertaa kysymään, että ei kun ihan oikeasti, kissa vai koira?

[QUOTE="vieras";26656654]Kyllä, mieheni. Yleinen vastaus on "... jaa-a, monipiippuinen juttu..." tai jotain semmosta. Päätöksiä ei osaa tehdä, kun puntaroi saakeli joka kantilta.[/QUOTE]

Ja kyllä ärsyttää välillä. Itse vastaiskuna aina päätän asioista salamannopeasti, ja sanon, et joo tehdään niinku minä haluan sitten.

[QUOTE="vieras";26656667]Ja kyllä ärsyttää välillä. Itse vastaiskuna aina päätän asioista salamannopeasti, ja sanon, et joo tehdään niinku minä haluan sitten.[/QUOTE]

Eikö ole koskaan tullut sitten valitusta että kaikki tehdään niin kuin sinä haluat / tai että sinä määräät kodissa kaapin paikan?

Voisihan se joitakin ärsyttää, toisia taas ei, mutta tärkeintä meille on hyvinvointivaltio. Meidän mallissamme ihmisillä on keskimäärin kohtuullisen hyvä olla tasapuolisesti ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta.

Ajatukseni olen luovuttanut hyvää hyvyyttäni muiden käyttöön. Käyttöperiaate on vapaaehtoisuutta noudattava ja vastuu on käyttäjällä. Yhtään valitusta en ole saanut ja pidän sitä yleisesti ottaen hyvänä merkkinä kansantaloudenkin kannalta.

Tiedän monenlaisia henkilöitä, ihmiset ovat erilaisia ja koska olen suvaitsevainen, jotkut painottaisivat jopa erittäin suvaitsevainen, mutta en minä, koska olen vaatimaton ja hyväksyn kaikki ihmiset hyvine ja huonoinen piirteineen.

Onko sinulla sitten oikeasti jokin mielipide asioihin mutta et vain tuo niitä julki esim. siksi että toinen voi järkyttyä tai haluat välttää riitaa. Vai onko kyse vain siitä ettei sinulla ole mielipidettä?

Kyse siitä, etten saa sitä ilmaistuksi, kun luulin sen jo sanoneeni selkeästi, mutta vastapuoli ei surffaa samoilla aalloilla ja tulen väärinymmärretyksi. Minua pidetään sitten helposti sellaisena, joka ei kuuntele, ei keskity (pitää paikkansa) tai ei tajua asioita.

Esim. jos joku sanoisi minulle, että otanko kahvia ja vastaan, että kahvin on todettu vähentävän riskiä xyz mitä terveyteen tulee, niin vastaukseni on myöntävä, mutta aivoni liikkuvat nopeasti, enkä tajunnut vastapuolen haluavan selkeää vastausta.

topic-1329579598.jpg

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä