J
"jep"
Vieras
Hieman yleistäen. Sain nimittäin negapalautteen. Ja arvatkaa miksi? No, möin pienen lastenvaatteen eurolla ja päälle toimituskulu 1,10. (laskettu helpostikuoren mukaan). Kyseessä oli juhla-asu ja tavaransaajalla kiire. No, minä sitten totesin, että kun melkein ostajan ohi ajan niin eikun vien perille, että saa varmasti ajoissa. Siitä tuli muutaman kilsan kiekka matkasta.
Palaute;
"Tuote ok, mutta laskutti postimaksun vaikkei itse sitä maksanut".
Voi VITTU älkää köyhät ja kipeet ostaka multa!!! Mä oikeesti ajattelin olla REILU ja NOPEA ja käyttää OMAA AIKAA siihen, että ostaja saa tavaransa, ja nyt se itkee eurosta!!! Ei mulla iskeny mieleenkään, että ilmaseksi toimittaisin perille...
En kyllä koskaan enää palvele ketään vaan menee VITTUSAATANA postissa kaikki. ARGHH!!!
Palaute;
"Tuote ok, mutta laskutti postimaksun vaikkei itse sitä maksanut".
Voi VITTU älkää köyhät ja kipeet ostaka multa!!! Mä oikeesti ajattelin olla REILU ja NOPEA ja käyttää OMAA AIKAA siihen, että ostaja saa tavaransa, ja nyt se itkee eurosta!!! Ei mulla iskeny mieleenkään, että ilmaseksi toimittaisin perille...
En kyllä koskaan enää palvele ketään vaan menee VITTUSAATANA postissa kaikki. ARGHH!!!