Suosittele hotellia Gran canarialla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna"

Vieras
Olemme menossa tammikuussa gran canarialle kokoonpanolla 4 aikuista ja 2,5 ja 14-vuotiaat lapset. Suositelkaa hotellia tälle poppoolle. Olen selannut sivustoja jo liikaakin enkä oikein osaa päättää mikä hotelli olisi paras.

Toivomuksia hotellin suhteen:
-ei las palmas/bahia feliz, muut kohteet käy

-liikkuminen lasten kanssa helppoa, esim. ravintoloita/kauppoja lähietäisyydellä. Jos kohde puerto rico niin ei paljon portaita hotellille koska kuljemme rattaiden kanssa

- rantaan kävelymatka(max.1km) tai ilmainen bussikuljetus rannalle

-taso 3/4 tähteä

-lapsille uima-allas(miel. lämmitetty allas) ja leikkipaikka

-hyvät kulkuyhteydet muualla saarella(bussiasemalle/pysäkille kävelymatka)

-vähintään aamupala saatava hotellista, myös puolihoito/all inc. kiinnostaa

Ja tietenkin hinta kohtuullinen :D

Eli kertokaa kokemuksianne

Puerto rico ja siellä Riu Vistamar hotelli ja all include- jo onnistuu loma.Ja portaita ei tarvi nousta,kun uimarannalle ja sieltä takaisin kuljetus hotellin portaiden edestä. Ja taksimatka alhaalta ylös pari-kolme euroa!!! Huippu palvelu! Siitä kannattaa maksaa.

hei te riu vistamarissa olleet! Saisinko tarkempaa tietoa, miten vaunuilla liikkuminen onnistuu? Eli pääseekö rannalle/ostoksille myös järkevästi muuten kuin portaita pitkin?
Luin myös joitain kokemuksia, että hissit ovat aina täynnä, eikä niihin meinaa päästä. Pitääkö tämä paikkansa?

Puerto Ricon El Greco oli mun mielestä kiva. Rannassa, joten portaita ei tarvinnut kivuta. Huoneisto oli tosi iso ja siisti. Meillä oli iso olohuone-tupakeittiö, makuuhuone, lastenhuone ja parveke ja mun mielest tuo oli niitä vaatimattomimpia huoneistoja.
Allas ja aamupala ainakin oli, täysihoidosta ei tietoa. Bussiasemalle oli lyhyt matka ja ranta oli tosiaan ihan vieressä.

Jatkoa...
Leikkipaikkaa ei El Gracossa tainnut olla. Leikittiin rannalla ja pari kertaa käveltiin leikkipuistoon, joita oli useampia ihan lähellä. Hotelli on ihan siinä rantakadulla, joten kauppoja ja ravintoloita on tosi hyvin. Huoneistossa oli tosi hyvä keittiö, käytiin läheisessä Salessa ostamassa lounas- ja välipalatarvikkeet melkein joka päivä ja kokkailtiin hotellilla.

Jos uima-allas on lämmitetty missään niin halleluja. Ei ole ollut missään hotellissa missä itse olen ollut eri puolilla kanariaa. Tosin en ole ollut 5 tähden hotelleissa joissa ehkä voisi ollakin. Kylmää kyytiä ollut aina sen suhteen.

[QUOTE="swiss";26630446]No, esim. just tuossa alussa mainitsemassani Reina Isabelissa on lämmitetty uima-allas hotellin katolla.[/QUOTE]

Joo varmaan ei ole mikään keskitason hotelli. Veikkaan 4-5 tähden hotellia? Itse kun pyrin käymään 3 tähden ja mielellään huoneistohotelleissa kun en vietä aikaa hotellissa ja en siksi halua maksaa pelkästä hotellista liikaa. Las Palmas on varmaan kiva kaupunki en sitä sano en ole käynyt koskaan :)

Jos uima-allas on lämmitetty missään niin halleluja. Ei ole ollut missään hotellissa missä itse olen ollut eri puolilla kanariaa. Tosin en ole ollut 5 tähden hotelleissa joissa ehkä voisi ollakin. Kylmää kyytiä ollut aina sen suhteen.

El Grecossa oli kyllä lämmitetty allas. Tähtiä ei tainnut ihan viittä olla, neljä varmaan (en jaksa tarkistaa).

Yhteistyössä