Silja.S
... se on tuo koneellaan masturboiva dorka, jonka jutut kyllästyttävät jo kaikkia. En koskaan ole täällä harmaana tai vaikka olisin, en koskaan esiintyisi omalla nimimerkilläni.
Ennen olin eri mieltä, nyt myönnän, että olin väärässä. Palstalla pitäisi kuin pitäisikin olla rekisteröitymispakko.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26630127:Harmailijat on palstan syöpä
Sitähän mä oon vaatinu jo vuosiaEnnen olin eri mieltä, nyt myönnän, että olin väärässä. Palstalla pitäisi kuin pitäisikin olla rekisteröitymispakko.
Näin se vaan pitää itse kokea, että sen ymmärtää...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26630146:Sitähän mä oon vaatinu jo vuosia
Onhan tuolla noita osioita ties kuinka paljon, jonne pääsee vain mustana. Kerääntykää sinne. Have fun!Näin se vaan pitää itse kokea, että sen ymmärtää...
Täällä on aika monia palstoja sivustolla, joille on rekisteröitymispakko. Menkää sinne kitisemään keskenänne.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26630146:Sitähän mä oon vaatinu jo vuosia
Suomi24 chat Se ei ole sama asia kun keskustelupalsta se on chat.Täällä on aika monia palstoja sivustolla, joille on rekisteröitymispakko. Menkää sinne kitisemään keskenänne.
Suomi24:lla tuli chattiin pakkorekisteröinti ja kappas - muutamista chat-huoneista katosivat vakkaritkin.
No shit, Sherlock! Kertoiko joku sen sinulle vai älysitkö ihan itse?Suomi24 chat Se ei ole sama asia kun keskustelupalsta se on chat.
Niin sulta nyt edes turha odottaa ikinä mitään ystävällistä vastaustaNo shit, Sherlock! Kertoiko joku sen sinulle vai älysitkö ihan itse?
Sinä siis mielestäsi olit tosi ystävällinen ja mielestäsi välkky edellisessä vastauksessasi.Niin sulta nyt edes turha odottaa ikinä mitään ystävällistä vastausta
Sun vastaukset on pääosin aina jollain lailla muita väheksyviä ja kun olet varmaan olevinasi jotain ja muut on niin tyhmiä on se asia sitten tietotekniikkaa koskeva ja vaikka tota sun hyvin tuntemaasi suomi24 chatia....Sinä siis mielestäsi olit tosi ystävällinen ja mielestäsi välkky edellisessä vastauksessasi.
Todellakin!Nyt on ollu perjantai pullossa rähinää!
YhyySun vastaukset on pääosin aina jollain lailla muita väheksyviä ja kun olet varmaan olevinasi jotain ja muut on niin tyhmiä on se asia sitten tietotekniikkaa koskeva ja vaikka tota sun hyvin tuntemaasi suomi24 chatia....
Kuule Neiti Hinuri. Ota löysin rantein ja löysää vähän tota pipoa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26630127:Harmailijat on palstan syöpä
Lopeta nyt jo tuo ininä. Mene nyt jo sinne suopalstallesi. Ties vaikka karhu söisi sinut. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26630146:Sitähän mä oon vaatinu jo vuosia
...en ilmeisesti ollut ainoa uhri, silloin kun olin vanhalla nimimerkilläni....... se on tuo koneellaan masturboiva dorka, jonka jutut kyllästyttävät jo kaikkia. En koskaan ole täällä harmaana tai vaikka olisin, en koskaan esiintyisi omalla nimimerkilläni.
...Onpas sulla paljon kokemusta netin eri palstoista ja niiden vakkareistaTäällä on aika monia palstoja sivustolla, joille on rekisteröitymispakko. Menkää sinne kitisemään keskenänne.
Suomi24:lla tuli chattiin pakkorekisteröinti ja kappas - muutamista chat-huoneista katosivat vakkaritkin.