vittu toi äijä on tyhmä!!!!! mä niiiin lähden tästä kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermottttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermottttt

Vieras
Ei jaksa enää tota ainaista narinaa.
"miks tää vesi on ihan likasta???????"

Varmaan siks ku en jaksanu erikseen pestä perunoita 39 kuumeessa
menköön vaikka pitsalle jos ei kelpaa.

Helvetti.

mulla samanlainen laiskajaakko. olin alkutalvesta leikkauksessa ja sen jälkeen kaksi viikkoa sairaslomalla jolloin EI OLISI SAANUT nostella yms ettei leikkaushaava repeä ja ala vuotamaan. eipähän kertaakaan tuona aikana tehnyt ruokaa, kuitenkin meillä 2 lasta joille sitä pitää tehdä.

Joskus mä ihmettelen miksi on helpompaa kirjoittaa keskustelupalstalle kuin keskustella keskenään. Eikö teidän miehet ymmärrä puhetta vai ettekö osaa/uskalla puhua?

sängyssä mä oonki - kännykällä. Mä oon nukkunu vähän väliä. Uutta tallennusta tai dvd:tä vaan välillä vaihtanu.

Nii äijän kommentti"hyi vittu" noista perunoista.

Ymmärrän kyllä hyvin miehesi kommentin! Kukapa multavedessä keitettyjä perunoita söisi.
Mies olisi varmaan voinut tuoda valmista/puolivalmista kaupasta, jos olisit soittanut ja vinkannut?

Alkuperäinen kirjoittaja syömättä jäisi;26629327:
Ymmärrän kyllä hyvin miehesi kommentin! Kukapa multavedessä keitettyjä perunoita söisi.
Mies olisi varmaan voinut tuoda valmista/puolivalmista kaupasta, jos olisit soittanut ja vinkannut?

niin no saa ne kuorittua?

oma yläasteen kotitaloustunti. Piti ryhmässä tehä makkarakeitto, yks jätti perunat multaseks siihen keittoon ja kun kotitalouden opettaja tuli maistamaan valmista niin oikeen kuuli kun hiekka raasto sen hampaita :)

Alkuperäinen kirjoittaja syömättä jäisi;26629327:

Niin, tai jopa pestä ja keittää ne perunat itse.

Joskus mä ihmettelen miksi on helpompaa kirjoittaa keskustelupalstalle kuin keskustella keskenään. Eikö teidän miehet ymmärrä puhetta vai ettekö osaa/uskalla puhua?

taas valitti! aina valittaa!
Hei vanhoja lueskelin ja huomasin exästä jotain mitä ei voinut sanoa minulle!
Ei kaikki miehet voi! Ne pelkää!
voin tään soskun painostuksen alasena sanoa että en ollut minä joka kerto mitään!
Enkä kerro! kerron jos tiedän jos hengen hätä!
vaatteet?????? Hei haloo!

Älkää levittäkö haarojanne jos on niin vaikeaa eläminen.

Se miten eletään! Se kuka haluaa olla oikessa kasvatuksessa ja kuitenkaan ei ole valmis ottamaan lapsia itselleen! outoo!
En ole äitin kanssa missään tekemesissä enkä tule! ja sanon pahasti mutta
jos kuolet kuole ei kiinnosta! Ei kukaan äiti tee noin! Keskustelut papereissa!
viekää! en voi itse ottaa kun oma perhe!!!!!!!
Mustaa valkeana! paperiisa lukee niin! Se siitä tukiverkostosta!

[QUOTE="vieras";26629446]Se miten eletään! Se kuka haluaa olla oikessa kasvatuksessa ja kuitenkaan ei ole valmis ottamaan lapsia itselleen! outoo!
En ole äitin kanssa missään tekemesissä enkä tule! ja sanon pahasti mutta
jos kuolet kuole ei kiinnosta! Ei kukaan äiti tee noin! Keskustelut papereissa!
viekää! en voi itse ottaa kun oma perhe!!!!!!!
Mustaa valkeana! paperiisa lukee niin! Se siitä tukiverkostosta![/QUOTE]

:O

Yhteistyössä