tehdäänkö tälläinen ketju, että millaisia mielikuvia teille tulee eri nikeistä

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26621881:
Piparnakkeli on sellanen makea pätkis-cupcake, jossa on hento mintunvihreä kuorrute ja vaaleanpunaisia sydämiä. Maistuu Pätkiksen lisäksi myös vähän kardemummalta ja on kivalla tavalla rapea. On parhaimmillaan aurinkoisena kesäpäivänä kylmän mehun kanssa pihalla.

Metis on hyvin lämmin, suora ja rehellinen. Nimimerkkinä ja varmaan ihmisenäkin. Metis on se hetki, kun syksy on tunnelmallisimmillaan, mutta silti vielä lämmin, ja kadut ovat lehtien peitossa. Sateinen ilta ja kynttilänvalo.

Kepsis on vähän sellainen hepsankeikka kyläluuta, jos Kepsis siis oisi nainen. Mies-Kepsis oisi sellainen vanha autonasentaja, jolle ei ole juuri niin väliä millä mutterilla kiristää minkäkin osan, kunhan vaan autolla pääsee maitokauppaan ja takaisin. Tämä Kepsis asuisi maaseudulla kaukana naapureista, mutta nais-Kepsis viihtyisi enemmänkin kirkonkylän karaokebaarissa.
Vaihtoehtoisesti kepsis voi olla se tilanne kun kovasta vauhdista kaadutaan ja säilytään loukkaantumattomana ja sille sitten naureskellaan vähän kavereitten kanssa.
:heart::heart::heart:

Rätti Väsynyt on vähän kuin Eemin & Nooan äiti-87 huonona päivänä. Lapset rääkyy kuka mitäkin, puoliso on taas jossain ja televisiosta jaksaa katsoa vain ruokaohjelmia ja satunnaisesti Avaraa Luontoa - ainakin hetken, kunnes väistämättä torkahtaa sohvalle ja herää siihen kun puuro palaa pohjaan ja palohälytin huutaa. Rätti Väsyneen torkkuessa sohvalla lapset ovat hiljaa... että saavat rauhassa piirtää tauluja suoraan seinään.

Phoebsi: Frendien Phoebe
Jenny Tightlips: ko. henkilön nimestä tehty stripparinimi.

Kepsis: työstäni johtuen tulee mieleen sepsis
Mummeliisa: satuhahmo
Rätti väsynyt: on kuin minä itse
Data: Star Trek, jo avatarin takia
Astrolabe: haaveilija
Aino*: kaunis nainen mustavalkoisesta Suomi-elokuvasta
Lilii lisänimetön: käden pikkurilli
Syysyö: vampyyri

Viimeksi muokattu:
rietas
Röppö, mulla tulee mielleyhtymä römpsään :ashamed: no menköön mun nikin piikkiin moinen ajatus.

Ruutiukko: 105-vuotias kumara yhdellä hampaalla silmät sirrillään ilkikurisesti virnistävä ukkeli joka kaahaa kesäisin kaupungilla viritellyllä sähkörollaattorilla ja talvisin pitkin kylänraitteja rakettimoottoripotkukelkalla.

Sama tulee miullekkin mieleen. :D :ashamed:
Syysyöstä tulee mieleen vamppyyri ja syksyinen myrsky- yö.
Rietas : se Kaija Koon laulu, kaunis, rietas ja onnellinen, vai miten se nyt meni.
FreezeCat : Jostain syystä valkoviini.
Bootypeppi : samba ja peppi pitkätossun saparot. :D
Hallelujaa :ashamed:.....:D ..totatota...:p..enpä sanokaan tuohon nyt mittään...:D
Sanonkin sitten teistä ;)....

Kais - semmoinen herkkä, norja, tuvansielu, joka pitää kaikesta kauniista ympärillään :)

BootyPeppi - do you wanna dance now!!! Biitit ja muuvit kohdallaan :p

Kepsis - pilike silimäkulumassa ja toinen suupiälessä ja mikälie mielessä :p, kepsistä keikkaa!

Metis - utuinen metsänhenki, jota ympäröi tyyneyden ja tasapainoisuuden valonkehä.

Pikkukaupunkilainen - eri näppärä, säpäkkän täpäkkä jokapaikanhöylä, joka on heti valmis puuhaan kuin puuhaan, surraa ja pörrää kuin herhiläinen pitkin päivää mutta joka päivän päätteeksi rentoutuu reinot jalassaan sekä tehden hervottomia kainalopieruja

Kerpele - pikkunen, sanavalmis punapää, joka tasan tarkkaan pitää huolen siitä, että saa viimeisen sanan itselleen. Omaa roisin huumorintajun, mitä viljelee estoitta, mikä puolestaan saa lähiympäristön martat sotkeentumaan esiliinoihinsa. Privaatisti kokkailee tulisia ruokia ja fiilistelee rytmikkäissä merengue- tunnelmissa

Aries -78 - uljas soturi

Astrolabe - häikäisevän kaunis, eteerinen, mystinen hengetär, joka lumoaa jo pelkällä läsnäolollaan

Data - teräväkatseinen, tiukkaa numeropolitiikkaa hallitseva nero, joka kotonaan uppoutuu rakkausrunojen ja kirjallisuusklassikoiden maailmaan

Kepsis
Phoebsi: Frendien Phoebe
Jenny Tightlips: ko. henkilön nimestä tehty stripparinimi.

Kepsis: työstäni johtuen tulee mieleen sepsis
Mummeliisa: satuhahmo
Rätti väsynyt: on kuin minä itse
Data: Star Trek, jo avatarin takia
Astrolabe: haaveilija
Aino*: kaunis nainen mustavalkoisesta Suomi-elokuvasta
Lilii lisänimetön: käden pikkurilli
Syysyö: vampyyri
Ihanaa.

• Tykkää
Reactions: Minna77
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26622021:
Eemin & Nooan äiti-87 on perityypillinen Suomalainen Nainen, joka asustaa hirsipirtissä ja leipoo itse leivät (rieskat, vehnäleivät, ruisleivät - juureen tietysti) ja pullat lasten pyöriessä jaloissa touhuamassa omiaan. Eemin & Nooan äiti-87:llä on puuvillamekko ja pellavainen esiliina, pirtissä tuoksuu mäntytolu ja pöydällä on kirkkaassa lasissa vastapoimittuja kauniita niittykukkia. Joskus jos Eemin & Nooan äiti-87:n täytyy lähteä kylille asioille kiireessä, hän kietaisee ehkä epähuomiossa keittiöpyyhkeen päähänsä huiviksi ja hyppää fillarin selkään, kiitää matkaan.
En asu hirsipirtis vaan rivariasunnos... Muuten osu kyl sen verran hyvin, et sä oot ihan takuul joku meiän "lemmikkioravist"... :whistle: :O :D

astrolabesta tulee mieleen kompassi ja tähtitaivas.

aina kun näen luciferin nikin alkaa päässä soimaan esikoisen isän esikoiselle tekemä biisi nimeltä fender lucifer.

ruutiukko on joku sotahullu maalaisjuntti.

Koko päivän olen tätä ketjua etusivulla tuijotellut ja lukentu "millaisia mielikuvia teille tulee eri eineksistä". Ihmettelin, että miten asiasta on jaksettu vääntää jo 8 sivua. Oli ihan pakko avata... ja hämmästyä.

No joo. Nimimerkitsä Metis tulee mileen hunajaa syävä karhu. Kais mieltyy vähän epävarmaksi ruokokasviksi. Scarletista tulee mieleen harvahampainen brunetti. Tässäpä muutama.

Kaunishäntäinen orava : tulee mieleen mainos missä on orava. :D
Ruutiukko : sotaintoilija, lukee sotakirjoja.
Astrolabe: horoskooppi tulee mieleen, kohtaloon uskominen, uusi rakkaus. :)
Data : Scififani, mukava mies, josta ei usko sanovan kenellekkään pahasti.
Kepsis : Epäilevä, höpsöttelijä, pehmo, pilkettä silmäkulmassa. :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26622535:
Koko päivän olen tätä ketjua etusivulla tuijotellut ja lukentu "millaisia mielikuvia teille tulee eri eineksistä". Ihmettelin, että miten asiasta on jaksettu vääntää jo 8 sivua. Oli ihan pakko avata... ja hämmästyä.

No joo. Nimimerkitsä Metis tulee mileen hunajaa syävä karhu. Kais mieltyy vähän epävarmaksi ruokokasviksi. Scarletista tulee mieleen harvahampainen brunetti. Tässäpä muutama.
:LOL:

LauhkeaLehmästä tulee juurikin mieleen sellainen ystävällinen, kosteakatseinen ruskeavalkoinen lypsikki, jolla on karhea kieli ja ruoholta tuoksahtava märehenkäys. Ja nyt mun mielikuvissa tää lehmä tuijottaa tietokoneen näyttöä kulmat rypyssä ja samalla märehtien, kunnes kohottaa etusorkkaansa, klikkaa ja ällistyy. :D

• Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä
"mmmm"
Kielletty=aatami+eeva+omena
Lucifer=ilkeä kissa tuhkimo-piirretystä
Mummeliisa=isokokoinen hössöttävä mummeli,lempeä.
Data=tietokone tai robotti
Venakko milanna=luihu metrin koroilla kiikkuva ja vahvasti meikattu nainen
Rättiväsynyt=makaa(nukkuu)naama pöydällä
Jassåå=ruotsalainen justiina kädet vyötäröllä(jassoo!!!)
Bootypeppi=isopyllynen pimatsu

Yhteistyössä