Onko normaalia, että kissanpennulla on "pallomaha"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9vk miauu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kissanpennulla on ihan vaaleat silmät, ei siis siniset. Eilen illalla myöhään kun katsoin, ni näytti tummemmilta. Tänään käydään ostaa matolääke ja seurataan tilannetta. Ja sit eläinlääkäriin, jos ei tilanne muutu.

[QUOTE="vieras";26619411]No ei silmien kuulukkaan olla siniset enää luovutusiässä.[/QUOTE]

Tuo onkin vasta 9viikkoinen. Minkäs ikäsenä silmien väri vaihtuu? Luin netistä, että 3kk vanhana.

Varasitko jo ajan eläinlääkärille?
Kyllä mä kiikuttaisin nyt sen pennun välittömästi lääkäriin.
Ethän sä voi sitä ruokkia oikein jos et tiedä minkä ikäinen pentu oikeasti on?

Plus madotukset ja muut...

[QUOTE="vieras";26619457]Varasitko jo ajan eläinlääkärille?
Kyllä mä kiikuttaisin nyt sen pennun välittömästi lääkäriin.
Ethän sä voi sitä ruokkia oikein jos et tiedä minkä ikäinen pentu oikeasti on?

Plus madotukset ja muut...[/QUOTE]

Tänään kun sisko tulee niin sitten varaan. Kyllä se ainakii penturuokaa syö aina kun antaa ja vettäkii välillä juo. En tiiä sit, et pitäskö jotai kissanmaitoo ostaa sille.
Paljonkohan eläinlääkärillä tai vastaavissa maksaa se kissan emon maidonkorvike?

"Kasvattaja" laitto tänään viestiä, että sanoi arvion milloin pentu on syntynyt, eli toukokuun alussa, pentueessa on kuulemma isompia ja pienempiä pentuja. Ja jos tulee ongelmia, saa palauttaa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mgöglh;26619503:
Laita kuva pennusta, ehkä ihmiset osaa paremmin sanoa iästä ja pallomahasta

Tällä koneella ei voi lisätä puhelimesta kuvia, koska ei löydä sitä puhelinta. :/ Mut viimeistään huomenna meinasin mennä siskon luo, jonka luona on kone, jolla voi lisätä kuvia.

SIIS VOI VITTU!!! Mä niin arvasin että sä alat venyttämään sitä eläinlääkärille menoa ja keksimään tekosyitä miksei sinne voi heti mennä! Tosi vastuutonta! Onko rahat tiukassa vai MIKSI SINNE LÄÄKÄRIIN EI VOI MENNÄ kun on tarvis??

Sitä suuremmalla syyllä eläinlääkärille NYT. Heti. Jos tietäisin missä asut, niin tulisin vaikka kuskaamaan sut sinne.

Kerro selkeä syy, miksi et vie sitä kissaa sinne lääkäriin NYT?

Koska odotan äitiäni ja siskoa, jotka tulevat kohtapuoliin tänne ja luultavimmin kuskaavat sinne eläinläääkärin luo.
Mä mittasin ton pennun päästä takapuoleen asti, n 20cm. Ja häntä on 11cm. En tiiä onko noista tiedoista mitään hyötyä.

onko pennulla muita oireta tuon pallomahan lisäksi?

Ei se hirveesti leiki ihmisen kanssa, mut itekseen välillä ja sit ton isomman kanssa. Äsken ei päässyt talousjakkaralle kiipeämään, kun ei oo sellasta kiinni otettavaa. Ja hienosti osaa kiivetä raapimispuuhun.

Syö hyvin, juo hyvin ja osaa käydä hiekkalaatikolla. Nukkuu aika paljon tai siis leikkii välillä 1-2 ja sit nukkuu pari tuntia. En tiiä onko se paljon ton ikäiseltä.

Siis mitä v______ minkä kokoinen se sinun kissasi oikein? Oletpa sinä "hyvin" perehtynyt kissoihin, jos otat KÄMMENKOKOISEN KISSANPENNUN.. Taidat olla vähän idiootti kyllä itsekin, sen "kasvattajan" lisäksi.

Aivan varmasti ap kirjoittaa myöhemmin että 'no en mä päässy tänään viemään sitä lääkäriin ku ei mamma tullukkaa.. eikä sisko antanut mennä ja kynsikin katkes'

Alkuperäinen kirjoittaja öaösö;26619723:
Siis mitä v______ minkä kokoinen se sinun kissasi oikein? Oletpa sinä "hyvin" perehtynyt kissoihin, jos otat KÄMMENKOKOISEN KISSANPENNUN.. Taidat olla vähän idiootti kyllä itsekin, sen "kasvattajan" lisäksi.

Sitä itseään juurikin. Enpä tiennyt silloin otettaessa, että se on KÄMMENENKOKOINEN!!!!!! Oletko sinä sitten se joku umpivammainen, kun tulet VENTOVIERAITA haukkumaan?! Ilmeisesti.

Yhteistyössä