Pidän ihmisten inhoamisesta ja arvostelusta
Todella tervettä touhua... NOT.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidän ihmisten inhoamisesta ja arvostelusta
Huhhuh ! Kylläpä sinuun kolahti !
Onneksi sinun mielesi on niin valkoinen, olet laiha kuin mikä ja et rasita yhteiskuntaa mitenkään.
Vittu mä nauran sulle sit, kun sulta hajoo joku osa ja oot yhteiskunnan rahasalkulla![]()
Mikähän multa hajoo ? Ootpa vihamielinen tyyppi.
No jos elämä menee koko ajan odotteluun ja inhota lähes kaikkea mahdollista, en pitäisi sitä kovinkaan miellyttävänä.
Toki makuja on erilaisia ja masokistejakin tänne mahtuu.![]()
Niin kolahti - se, kuinka idiootti ja ahdasmielinen ihminen voi olla. =)
Tää on vaan yksi jakso elämää. En mä oikeestaan edes odota sitä, mulla on paljon muutakin tekemistä elämässä kuin odottaa lääkäriä. Sinänsä kun mulla ei mikään kiire ole mihinkään, niin se aika ei lääkäreiden välillä tunnu pitkälle. Jos tietäisin, mitä haluan opiskella, niin varmaan enemmän sitten odottaisinkin.
Pitäisin itseäni varmaankin enemmän vähän sadistisena kuin masokistisena. Jos noista kahdesta pitäisi valita. Tosin yleisin määritelmä, mitä palstalla tunnutaan käyttävän, on " nuori". Eli kaikesta päätellen pitäisi tästä "kapinavaiheesta" kasvaa pois joskus. En sitten tiedä tarkoitettiinko sillä, että muutun läskiksi ja totun ajatukseen vai että "aikuistun" ja pidän nykyisiä mielipiteitäni typerinä.
Minun elämässäni ei ainakaan ole ollut "vihaan kaikkia"-jaksoa ja 36 vuotta tässä on päästetty menemään.
Minkä ikäinen mahdat olla ?
Huhhuh ! Kylläpä sinuun kolahti !
Kuinka olen ahdasmielinen ja idiootti jos mua ärsyttää turhasta kitisijät ? :-D Mieti nyt. Oikein lihava ihminen vatittaa sinulle et "voivoi ku ei jaksa tehdä mitään kun on liika kiloja *mussuttaa sipsejä* on niin vaikeeta kun on lihava *lisää sipsejä*"
mielenterveysongelmat, narsistiäiti ja huono lapsuus on saanu ainaki tän mamman xl-kokoonnykyään mä vaan yksinkertaisesti vihaan liikkua enkä ole ulkoilmaihmisiä muutenkaan, ruokavalio on aika tasapainoinen ja terveellinen, en syö mitään roskaa yhtään sen enempää ku kukaan muukaan normaali ihminen että kaippa sitä painoa lähis reilusti jos löytäisin jonkun liikuntamuodon josta nauttisin mut eipä oo ainakaan vielä tullut vastaan. mut en kyllä valitakkaan mun lihavuudesta, oon edelleen perusterve, tunnen itseni nätiksi ja arvokkaaksi ihmiseksi. Ehkä nää kilot vielä lähtee joskus, ken tietää.
Sinusta tulee turhasta kitisijä, kun noin kitiset.
Toki tuossa on ristiriita, mutta sen sijaan, että tulet tänne Kaksplussalle vaahtoamaan, kuinka lihavat ihmiset ovat perseestä ja ihmiskunnan pohjasakkaa, voisit ottaa siltä ne sipsit pois ja sanoa, että tästä lähtee laihdutuksesi ja loppuelämääsi ensimmäinen päivä.
Siitä olisi konkreettisempaa apua, kuin täällä Mitäs nyttillä nurisemisesta.![]()
No ilmankos =) Usko vaan, vuodet vaikuttavat kummasti.
Keskustellaan 10 v. päästä asioista uudelleen
En mä toivo palstailevani enää 10 vuoden päästä, kyllästyn tän tyyppisiin asioihin nopeasti. Tässäkin paikassa tuntuu olevan ns. rajallisesti mehua, joten sitten on aika siirtyä uusiin kohteisiin, kun kyllästyttää tarpeeksi. Täällä kaikki ovat kuin harmaata massaa, tylsät, samat mielipiteet ja kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä, ovat aina automaattisesti väärässä. Jotenkin kovin sisäsiittoista.
Minäkään en näe itseäni enää 10v. päästä palstailemassa, mutta minusta palsta ei kuitenkaan ole harmaata massa, eikä sisäsiittoista.
Täällä on paljon erilaisia persoonallisuuksia, elämäntilanteita ja arvokäsityksiä ja paljonkin hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. =)
Mä taas näen itseni netissä vielä 10 v päästäkin, missä täällä, se on eri asia.![]()
No netissä näen minäkin itseni, mutten välttämättä Kaksplussan Mitäs Nyttillä...
Mahtaako edes silloin enää olla olemassa...![]()
En olekaan (jaksanut) miettiä tota asiaa... Vielä.... haha....![]()