lihavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän multa hajoo ? Ootpa vihamielinen tyyppi.

Minä olen kaikkea muuta, paitsi vihamielinen. Kaikki sen tosielämässä tietää, mutta on ihmisiä, joiden älyttömistä jutuista alkaa kiehua.
Ei sitä tiedä - se on kuule silmänräpäys, kun vaikka aivoinfarkti tulee.
Ei kannata liikaa itseään ja omaa terveyttään ylistää - yksi sekunti, niin kaikki voi olla toisin.
Suosittelin sinua muistamaan tämän.

No jos elämä menee koko ajan odotteluun ja inhota lähes kaikkea mahdollista, en pitäisi sitä kovinkaan miellyttävänä.
Toki makuja on erilaisia ja masokistejakin tänne mahtuu. :D

Tää on vaan yksi jakso elämää. En mä oikeestaan edes odota sitä, mulla on paljon muutakin tekemistä elämässä kuin odottaa lääkäriä. Sinänsä kun mulla ei mikään kiire ole mihinkään, niin se aika ei lääkäreiden välillä tunnu pitkälle. Jos tietäisin, mitä haluan opiskella, niin varmaan enemmän sitten odottaisinkin.

Pitäisin itseäni varmaankin enemmän vähän sadistisena kuin masokistisena. Jos noista kahdesta pitäisi valita. Tosin yleisin määritelmä, mitä palstalla tunnutaan käyttävän, on " nuori". Eli kaikesta päätellen pitäisi tästä "kapinavaiheesta" kasvaa pois joskus. En sitten tiedä tarkoitettiinko sillä, että muutun läskiksi ja totun ajatukseen vai että "aikuistun" ja pidän nykyisiä mielipiteitäni typerinä.

Huvittavia nämä aloittajat jotka perustelevat läskivihaansa sillä, että läski aiheuttaa yhteiskunnalle kuluja. Suuri kulu tänä päivänä on mielenterveysongelmat, ja kuinka suuren osan näistä ongelmista aiheuttaa ap:n kaltaiset ihmiset, jotka täydellisyydessään halveksivat toisia?

mielenterveysongelmat, narsistiäiti ja huono lapsuus on saanu ainaki tän mamman xl-kokoon :) nykyään mä vaan yksinkertaisesti vihaan liikkua enkä ole ulkoilmaihmisiä muutenkaan, ruokavalio on aika tasapainoinen ja terveellinen, en syö mitään roskaa yhtään sen enempää ku kukaan muukaan normaali ihminen että kaippa sitä painoa lähis reilusti jos löytäisin jonkun liikuntamuodon josta nauttisin mut eipä oo ainakaan vielä tullut vastaan. mut en kyllä valitakkaan mun lihavuudesta, oon edelleen perusterve, tunnen itseni nätiksi ja arvokkaaksi ihmiseksi. Ehkä nää kilot vielä lähtee joskus, ken tietää.

Tää on vaan yksi jakso elämää. En mä oikeestaan edes odota sitä, mulla on paljon muutakin tekemistä elämässä kuin odottaa lääkäriä. Sinänsä kun mulla ei mikään kiire ole mihinkään, niin se aika ei lääkäreiden välillä tunnu pitkälle. Jos tietäisin, mitä haluan opiskella, niin varmaan enemmän sitten odottaisinkin.

Pitäisin itseäni varmaankin enemmän vähän sadistisena kuin masokistisena. Jos noista kahdesta pitäisi valita. Tosin yleisin määritelmä, mitä palstalla tunnutaan käyttävän, on " nuori". Eli kaikesta päätellen pitäisi tästä "kapinavaiheesta" kasvaa pois joskus. En sitten tiedä tarkoitettiinko sillä, että muutun läskiksi ja totun ajatukseen vai että "aikuistun" ja pidän nykyisiä mielipiteitäni typerinä.

Minun elämässäni ei ainakaan ole ollut "vihaan kaikkia"-jaksoa ja 36 vuotta tässä on päästetty menemään.
Minkä ikäinen mahdat olla ?

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Kuinka olen ahdasmielinen ja idiootti jos mua ärsyttää turhasta kitisijät ? :-D Mieti nyt. Oikein lihava ihminen vatittaa sinulle et "voivoi ku ei jaksa tehdä mitään kun on liika kiloja *mussuttaa sipsejä* on niin vaikeeta kun on lihava *lisää sipsejä*"

Sinusta tulee turhasta kitisijä, kun noin kitiset. ;)
Toki tuossa on ristiriita, mutta sen sijaan, että tulet tänne Kaksplussalle vaahtoamaan, kuinka lihavat ihmiset ovat perseestä ja ihmiskunnan pohjasakkaa, voisit ottaa siltä ne sipsit pois ja sanoa, että tästä lähtee laihdutuksesi ja loppuelämääsi ensimmäinen päivä.
Siitä olisi konkreettisempaa apua, kuin täällä Mitäs nyttillä nurisemisesta. ;)

mielenterveysongelmat, narsistiäiti ja huono lapsuus on saanu ainaki tän mamman xl-kokoon :) nykyään mä vaan yksinkertaisesti vihaan liikkua enkä ole ulkoilmaihmisiä muutenkaan, ruokavalio on aika tasapainoinen ja terveellinen, en syö mitään roskaa yhtään sen enempää ku kukaan muukaan normaali ihminen että kaippa sitä painoa lähis reilusti jos löytäisin jonkun liikuntamuodon josta nauttisin mut eipä oo ainakaan vielä tullut vastaan. mut en kyllä valitakkaan mun lihavuudesta, oon edelleen perusterve, tunnen itseni nätiksi ja arvokkaaksi ihmiseksi. Ehkä nää kilot vielä lähtee joskus, ken tietää.

Tämä on sitä mitä en arvostele vaan arvostan ! :-)

Sinusta tulee turhasta kitisijä, kun noin kitiset. ;)
Toki tuossa on ristiriita, mutta sen sijaan, että tulet tänne Kaksplussalle vaahtoamaan, kuinka lihavat ihmiset ovat perseestä ja ihmiskunnan pohjasakkaa, voisit ottaa siltä ne sipsit pois ja sanoa, että tästä lähtee laihdutuksesi ja loppuelämääsi ensimmäinen päivä.
Siitä olisi konkreettisempaa apua, kuin täällä Mitäs nyttillä nurisemisesta. ;)

Totta puhut !

No ilmankos =) Usko vaan, vuodet vaikuttavat kummasti.
Keskustellaan 10 v. päästä asioista uudelleen

En mä toivo palstailevani enää 10 vuoden päästä, kyllästyn tän tyyppisiin asioihin nopeasti. Tässäkin paikassa tuntuu olevan ns. rajallisesti mehua, joten sitten on aika siirtyä uusiin kohteisiin, kun kyllästyttää tarpeeksi. Täällä kaikki ovat kuin harmaata massaa, tylsät, samat mielipiteet ja kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä, ovat aina automaattisesti väärässä. Jotenkin kovin sisäsiittoista.

En mä toivo palstailevani enää 10 vuoden päästä, kyllästyn tän tyyppisiin asioihin nopeasti. Tässäkin paikassa tuntuu olevan ns. rajallisesti mehua, joten sitten on aika siirtyä uusiin kohteisiin, kun kyllästyttää tarpeeksi. Täällä kaikki ovat kuin harmaata massaa, tylsät, samat mielipiteet ja kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä, ovat aina automaattisesti väärässä. Jotenkin kovin sisäsiittoista.

Minäkään en näe itseäni enää 10v. päästä palstailemassa, mutta minusta palsta ei kuitenkaan ole harmaata massa, eikä sisäsiittoista.
Täällä on paljon erilaisia persoonallisuuksia, elämäntilanteita ja arvokäsityksiä ja paljonkin hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. =)

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Minäkään en näe itseäni enää 10v. päästä palstailemassa, mutta minusta palsta ei kuitenkaan ole harmaata massa, eikä sisäsiittoista.
Täällä on paljon erilaisia persoonallisuuksia, elämäntilanteita ja arvokäsityksiä ja paljonkin hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. =)

Mä taas näen itseni netissä vielä 10 v päästäkin, missä täällä, se on eri asia. ;)

Seki on ärsyttävää ku jotkut ajattelee, että ylipainooset vain makaa soffalla ja syö. No esim. mä tein tänään 20km:n pyörälenkin. Ja viime kesänä pyöräälin joitaki kertoja 50km. Mä en tajua miten mä en muka pystyysi liikkumaan ja miten mun pitääs muka pystyä syömään koko aika, niin ku tällä palstalla oletetaan ylipainoosten kohdalla olevan.

Mä tiän mitä on se ku ei pahemmin pysty liikkumaan. Kun joutuu makaaman sairaalas ja kotonaki olles voimat niin vähis ettei jaksa tehdä oikeen mitään. Se tilanne ku tajuat kyykkyasennos ollessas, että jalois ei oo tarpeeksi voimaa nostaa ylös. Tai ku suihkus käyminen käy niin voimille, että pakko sen jälkeen istua huilaamaan, että jaksaa pukia päälle. Tai ku jaksaa pitää vuoden ikäästä lastaan sylissä max. puoli minuuttia. Eikä näillä asioolla ollu mitää tekemistä painon kans.

Mulla on jonkun verran enemmän painoa ku silloon ku viimeks sairastin syöpää ja kyllä mä todellakin jaksan ny paljon enemmän ku silloon. Voin varmuudella sanoa, että on niitä laihaläskejä jotka ei todellakaa jaksaasi tehdä saman pituusia pyörälenkkejä kuin mä. Joo voivathan he olla laihoja, mutta lihaksia ei kauhiasti oo ja paikat heilläki roikkuu.

Ja juu, totta se, ettei bmi ole kuin viitteitä antava. Varsinkin kun puhutaan kehonrakentajista/nuorista/lapsista. Suuntaa se valtaväestölle antaa.

Pointti oli vaan se, että ehkä joskus voisi, aivan pienen hetken miettiä. Ja tosiaan, karmaan uskon minä ainakin. + siihen, että hyvällä ja pahalla on oltava jonkin asteinen tasapaino. Jos teet pahaa, saat joskus pahaa myös itsellesi takaisin. Joskus jopa moninkertaisesti..

Siihen loppuukin tämän naisen uskomiset.

Yhteistyössä