Mitäs te tette ja teitte tänään?;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mulla oli lapsella lääkäri, sitten jumppa..... Kävin yks asia hoitamassa vielä. Nyt tulin kotiin ja on kahvitaukko. Mulla työntekijä tekee minulla nätisti työt ja antoi sille työläppäri. Mun äiti tuli meille eilen ja nyt hän jää lasten kaa ja mä meen busines asioita hoitamaan. Sitten shoppailemaan lapsille vaatteet ja käyn torilla hakemassa kalat+marjat ja virolaisessa kaupassa Viron ruoat.... ei mitään sen ihmempää. Kotona illalla vielä kokous mulla,njäää....

Mie olin aamupäivällä äidin kanssa ostoksilla, kävin kirjastossa ja kävelin kotiin. :)
On ihana, kaunis, aurinkoinen sää, nautin tästä päivästä täysin, vaikka pientä harmin
paikkaa onkin olluna. :)

Ellokselta tilasin kivan takin ja rintsikat. :)

Illammalla avaan viinipullon.

Aamulla kävin elixiassa treenamassa, pesin pyykkiä koneellisen, äsken käytiin lasten kanssa hakemassa paketti siwasta kävellen ( no joo, ei ollu kun 3 km yhteensä kävelymatkaa ), nyt juon kahvia ja kohta laitan kuopuksen päiväunille ja myöhemmin mennään miehen kans ruokakauppaan.Ja pesukonekin pyörii taas.

Aamusta kävin lasteni kanssa huonokuntoisen isoisäni luona auttamassa päivän askareissa. Koti matkalla ostimme torilta mansikoita ja kotona valmistimme lasten kanssa ruoan ( heidän lempiruokaa). Nyt lapset heräs päikkäreiltä, nyt ulos yhdessä leikkimään ja nauttimaan auringosta, ennen kun saa taas syödä. Ilta ollaan perheen kesken kotona yhteistä aikaa viettäen.

Vtuako tuo sulle kuuluu, sä et kuitenkaan ole kiinnostunut kun OMISTA asioistas tai mistä vain mikä VAIN SUHUN liittyy! Eli taas turha aloitus et saat huomiohoro huomiota taas!!

Eilen työpäivä, hain ja asensin tiskikoneen, kävin kaupassa ja illalla vielä herkuttelin siskon kanssa juustoilla ja saunoin.

Tänään töiden jälkeen alkaa loma, ja suuntaan veneen kannelle makoilemaan ja särpimään olutta.

Huomenna sitten lapset ja loma :heart:

kävin kaupassa, hoidin pyykit, grillasin pihalla ja nyt syön. kauheen hitaasti päivä menee kun on nikat ja yrittää lopettaa röökinpolton. toka päivä menossa, vieläkin puskee kylmää hikee. :laugh:

• Tykkää
Reactions: Lex
Lasten kans ulkoiltu, kotia hoidettu, taiteiltu ja leikitty. Nyt lepohetki ja yritän taas kerran metsästää Laulupuuta.
Illalla tulee mummo lasten kaveriksi ja menen mieheni kanssa terassille. Sitten talutan kiltisti ala-asteaikaisen pyöräni kotiin kun se puolikaskin olut nousee hattuun :D

• Tykkää
Reactions: Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26613685:
kävin kaupassa, hoidin pyykit, grillasin pihalla ja nyt syön. kauheen hitaasti päivä menee kun on nikat ja yrittää lopettaa röökinpolton. toka päivä menossa, vieläkin puskee kylmää hikee. :laugh:
Hyvää:), lopeta vaan sen polto=)

Kävin aamulla hammaslääkärissä (tehtiin taas juurihoito) poika oli sen aikaa mummon kans puistossa,käytiin kaupassa,apteekissa,syötiin,ulkoiltu poika ajellut mönkkärillä.Nyt odottelen iltaa että mies tulee joskus klo 18-19 töistä ja tehdään firman juttuja.

Kävästiin kirpparilla ja ruokakaupassa, tultiin kotiin ja syötiin, laitettiin lasten pyörät kuntoon ja sit mies läks harrastuksiinsa ja miun pitäis siivoilla tääl..

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26613762:
jos TÄLLÄ kertaa onnistuisi. lopetin jo aikoja sitten laskemisen kui mones yritys on menossa. |O pinna on niin kiree että riittää kun ajattelen miestäni niin nousee jo verenpaine. :laugh:
uskon että se koukuttaa. Mutta yritä olla ilman:). Yritä tehdä niin että poltat vaikka kun juot, muuten et... niin jotkut kertoo että se toimii, kun krapula ei halua enää ees tupakka nähdää(ja he ennen poltivat) tai jos et juo, niin vielä parempi, ole vaan vahva:D

ka heräilin 7 aikoihin aamulla, touhunnu vauvan 5kk kanssa, käyny vaunu lenkillä keräämässä ison luonnonkukka kimpun tuohon puutarhapöydälle. väännelly ruokaa 2 pojan vessikalle, pessy pyykkiä, siivonnu, jorasin pitbullin tahtiin tossa peilin eessä ja kahtelin omia läskejäni ja mummi ja ukki haki pojat tossa grillailemaan, mie jäin tytön kanssa höpisemään, oottelen ukkoo töistä- sit me grillaillaan jotain pihvin tynkää tossa pihalla.

Tein asuntokaupat. Sitten ollaan oltu muksun kanssa leikkipuistossa, lenkittämässä koiraa ja tehty ruokaa. Soitin verotoimistoon. Niin, ja kävin vielä ostamassa alennusmyynnistä Peak Performancen "piképaitamekon".

Olen tänään pessyt, silittänyt ja laittanut vauvan vaatteita ja tavaroita valmiiksi lipastoon. Tilasin netistä hoitolaukun :) ja tuunasin ja uudistin esikoisen ajoilta olevaa verhokatosta pinnasänkyyn.

Koska Milanna lähdet Saksaan/Italiaan?

Olen tänään pessyt, silittänyt ja laittanut vauvan vaatteita ja tavaroita valmiiksi lipastoon. Tilasin netistä hoitolaukun :) ja tuunasin ja uudistin esikoisen ajoilta olevaa verhokatosta pinnasänkyyn.

Koska Milanna lähdet Saksaan/Italiaan?
Ens viikolla, täällä viikolla ei onnistu enää, kun en saanut kaikki paperit kuntoon ja yhden kaupan:), ainakin toivon ens viikolla:D, mutta 2 vkoa antoi aika itselle että pakko sen jo tehä ja hoita ja pitää kiirettä

uskon että se koukuttaa. Mutta yritä olla ilman:). Yritä tehdä niin että poltat vaikka kun juot, muuten et... niin jotkut kertoo että se toimii, kun krapula ei halua enää ees tupakka nähdää(ja he ennen poltivat) tai jos et juo, niin vielä parempi, ole vaan vahva:D

niin pahaa krapulaa ei oo mulla ollut vielä etteikö tupakkaa olisi tehnyt mieli. :kieh: mutta joo..ajattelin että juon sen verran vähän ja harvoin ettei pitäisi kaataa tupakkalakkoa jos polttaa VAAN sillon kun juo. eiköhän helpota kun aloittaa työt elokuussa. olis se hyvä olla savuton sillon. :)

Tarkka päivä aikataulu

05.00 herätys
06.30mukulat oäiväkotiin
07.00 töihin
15.00pääsin töistä
15.20muksut päiväkodist
Nyt istun ulkona terassilla ja lapset leikkii pihalla
Koululaine täytyy viedä 17.00 jumppaan