Käydään miehen kans kaupas , ostetaan hyvää kummallekki, jos en syö omaani, syö minunkin..hiukan grr

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sanna"

Vieras
Ihan kypsä ! Käydään kaupas, ostetaan
makupala, limsa,olut, hampurilainen, pitza mitä vaan kummallekin
Jos en satu syömään omaani silloin kun hän, niin syö mun seuraavana päivänä
kun en oo kotona

Kun sit tekee mieli jtn hyvää, ei sit mitään ole.
Kommentoi,jos en syö, niin hän voi ottaa mun osuuteni

Just sillain
Tää vissiin ihan normi käytös mieheltä ?

Ajattele positiivisesti: Se mikä on sun miehen vyötäröllä, on pois sun vyötäröltä. :D

Mun mies syö mun herkut ihan siitä syystä että ostan yleensä jotain hyvää kun tekee mieli, mut sitten kun se on ostettu, ei tee enää mieli. Ennen ostin sellaista mistä mies ei tykkää, mut ne jäi kaappiin pilaantumaan.

Jos teillä on edes vähänkin eri makumieltymykset, kokeile ostaa sellaista mistä sä pidät mutta mies ei.

No kyllä meilläki menee välillä näin, mm. jos ostan jugurttia "välipalaksi" niin en välttis ole kerenny syödä yhtäkää kun ne on jo loppu. Yleensä ostan ehkä sen herkkupullan viikossa, ilmotan het että toinen on mun, näpit irti! Ja yleensä se ei kerkiä edes kaappiin asti kun oon ahminu sen jo, ja hyvä että en sitä toistaki.. Mutta nyt on ollu kyllä kuukauden päivät melkohyvin herkkuvapaata, lomalla meinas vähän karata käsistä mutta nyt oon(ollaan) taas ryhdistäydytty :)
Eli älä osta herkkuja! :)

Mie en oo koskaan ymmärtänyt ostamista niin, että jotain on ostettu erityisesti tietylle henkilölle perheessä kun ruoasta on puhe. Perheessä yksi, jolla laktoosi-intoleranssi, mutta en ole kieltänyt syömästä esmes hyla-tuotteita muiltakaan.

Mie en oo koskaan ymmärtänyt ostamista niin, että jotain on ostettu erityisesti tietylle henkilölle perheessä kun ruoasta on puhe.

Meillä ei muuten korvamerkitä mitään ruokia mutta kyllä nimenomaan herkkujen kohdalla monestikin on niin että ostetaan vaikka suklaapatukka per nokka ja jokainen saa valita mieleisensä. Kyllä silloin olisi aika tympeää jos joku muu menisi hotkaisemaan sen herkun jonka olen vartavasten itselleni valinnut. Tosin meillä tuollaiset extrat useimmiten syödäänkin porukalla varsinaisen ruoan jälkiruoaksi (ja jos mies ei pariin päivään ole omaansa koskenut niin se luonnollisesti siirtyy mun omaisuudeksi...).

Meillä taas on niin, että minä syön omani nopeasti, mutta mies on kova säästelemään. Sit mä tuijotan himoiten sen karkkipussin jämää niin kauan kunnes se on saanut sen syötyä. Joskus on käynyt niin, että olen jonkun miehen herkun syönyt, mutta oon sit ostanut uuden tilalle.
Astrolabe: Jos yhdessä ostetaan selvästi molemmille vaikkapa viinerit, niin on se törkeetä toisen syödä molemmat, vaikkei niissä nimilappuja olekaan.

Mie en oo koskaan ymmärtänyt ostamista niin, että jotain on ostettu erityisesti tietylle henkilölle perheessä kun ruoasta on puhe. Perheessä yksi, jolla laktoosi-intoleranssi, mutta en ole kieltänyt syömästä esmes hyla-tuotteita muiltakaan.

"Jotain on ostettu erityisesti tietylle henkilölle"

Mikä sun ymmärrystäsi vaivaa??? Ostetaanhan lapsillekin omat karkkiaskit, omat jäätelöt jne jne. Ja jos esim. te meette jätskille koko perheen kanssa, niin näetkö reiluna, jos toinen lapsista syö toisenkin jäätelön?? Tai jos toinen lapsista ei jostain syystä haluakkaan syödä omia karkkejaan tänään, niin sisko/veli saa syödä ne huomenna? Tai jos sinä ostats itsellesi ja miehellesi huomiseksi välipalaksi kauan haaveilemasi frezza kahvin, niin miehesi juo ne molemmat??

[QUOTE="Miia";26610884]"Jotain on ostettu erityisesti tietylle henkilölle"

Mikä sun ymmärrystäsi vaivaa??? Ostetaanhan lapsillekin omat karkkiaskit, omat jäätelöt jne jne. Ja jos esim. te meette jätskille koko perheen kanssa, niin näetkö reiluna, jos toinen lapsista syö toisenkin jäätelön?? Tai jos toinen lapsista ei jostain syystä haluakkaan syödä omia karkkejaan tänään, niin sisko/veli saa syödä ne huomenna? Tai jos sinä ostats itsellesi ja miehellesi huomiseksi välipalaksi kauan haaveilemasi frezza kahvin, niin miehesi juo ne molemmat??[/QUOTE]

Mie oon tämmönen vanha kommari, kato. :D Lapsillekin ostan yhden pussin karkkia ja jakakoot keskenään. ;)