APUA! kännykällä ei pääse mihinkään (saunalahdella ei kenttiä) ja tarvis soittaa apua sairaalle lapselleni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa jos osaatte!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa jos osaatte!

Vieras
v***n saunalahti! Yhtä äkkiä eilen illalla lakkas kentät kokonaan enkä siis pääse kännykällä mihinkään. Enkä voi tietysti lähettää ees tekstiviestejä. Kotona on sairas lapsi ja minun pitäisi pystyä soittamaan lääkäriin ja omalle äidillenikin. Nyt oon ihan pulassa täällä mitä teen! :(
Asumme pohjois-pohjanmaalla, onkohan muilla saunalahden liittymissä jotain vikaa!?

Kokeile puhelimen sammuttamista.

Monelle lääkäriasemalle pystyy varaamaan ajan netissä (ellei nyt jostain todella akuutista ole kyse että pitäisi 112 päästä soittamaan). Laita äidillesi sähköpostia?

minulla kävi eilen ihan samalla tavalla, otin akun ja sim-kortin pois hetkeksi eikä auttanut mitään(saunalahti minullakin, perheen jäsenillä ihan samanlainen liittymä mutta heillä kenttää on lähes täydet palkit.) Ei johdu laskujen maksamisesta, koska ne on maksettu.

minulla kävi eilen ihan samalla tavalla, otin akun ja sim-kortin pois hetkeksi eikä auttanut mitään(saunalahti minullakin, perheen jäsenillä ihan samanlainen liittymä mutta heillä kenttää on lähes täydet palkit.) Ei johdu laskujen maksamisesta, koska ne on maksettu.

Sä meinaat että aloittajan liittymä takkuilee neljättä vuotta? Aloitus on tehty toukokuussa -09 :D

Yhteistyössä