Huomenta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Täällä sitä aamunvirkkuna odotelen että muut heräisivät :D
Miehen kello soi jo kolmen aikaan enkä sit sanut enää unta ku lähti ( nukun sit päivällä päikkärit jos kovi väsyttää)
Aamupalalle pitäis suunnistaa, lukea kirjaa ja ehkä vähän siivoilla kaappeja ja tarkistaa "mitä ne ovat syöneet". Eilen tutkin kaikki yläkaapit poikien huoneista ja siellä oli monta kiloa vanhoja koulukirjoja, joita olin säilönyt. myös kaikki vanhat koepaperit ja piirustukset koulusta heitin menemään.
Varastoakin pitäis siivota ja se onkin sit oma lukunsa. Mitään sieltä ku ei voi muka heittä pois, mutta kutienki se on niin älyttömän täynä. Se on vaan pakko alkaa luopumaan turhasta roinasta.
TAitaa pojillakin olla paljon leluja joila ei leiki enää. niitäkin pitäis alkaa laittamaan vaan kylmästi pois.

Tänään pitäis kaupungillekin suunnistaa tuon kuopuksen kanssa. Tehtävää on paljon, vaikka on keäsloma koulusta. =D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Täällä on kaunis ilma, mutta mieli maassa.
Eilinen tappiopeli kalvaa kyllä mieltä vielä pitkään.
Voi voi.

Vaan arki jatkuu. Lainalapset tulee noin tunnin päästä, sit puistoon ja ip pitäis vielä metsästää yks synttärilahja.

Huomenta!

Oli hyvä ilma viedä poika pyörällä päiväkotiin. Tänä aamuna jäi sinne itkemään niin tuli itellekin kurja fiilis. Mut kai se tästä.
Ennen kolmea pääsen töistä ja mennään katsomaan vielä meidän uutta asuntoa kun edelliset on sen nyt tyhjentäneet ja siivonneet :) Toivottavasti jo tällä viikolla päästään muutossa niin pitkälle että päästään kokonaan asettumaan uuteen kotiin!

Pitäs tehdä keskusvarasto- ja lääketilaukset mutta vetkuttelen kun en millään viittis |O

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moekoe
Huomenta!

Oli hyvä ilma viedä poika pyörällä päiväkotiin. Tänä aamuna jäi sinne itkemään niin tuli itellekin kurja fiilis. Mut kai se tästä.
Ennen kolmea pääsen töistä ja mennään katsomaan vielä meidän uutta asuntoa kun edelliset on sen nyt tyhjentäneet ja siivonneet :) Toivottavasti jo tällä viikolla päästään muutossa niin pitkälle että päästään kokonaan asettumaan uuteen kotiin!

Pakko tarkentaa. Itkevän lapsen jättö on niin sydäntä raastavaa, että siitä EN tykkää.
Mutta toi uuteen kotiin muutto. Ah, toivottavasti pääsette.

Pakko tarkentaa. Itkevän lapsen jättö on niin sydäntä raastavaa, että siitä EN tykkää.
Mutta toi uuteen kotiin muutto. Ah, toivottavasti pääsette.

Joo, tulee kyllä tosi kurja olo kun pitää jättää lapsi :( Yleensä jää mielellään mutta välillä on tällasia päiviä. Onneksi huomisen jälkeen on kaksi vapaata. Ja voi jee mä oon muutosta niin innoissani :D Mutta se muuttopakkaaminen, argh!

Huomenta! Hirveen vaikea koittaa käynnistyä taas tänä aamuna, oisin niin mielelläni jäänyt vielä peiton alle nukkumaan. Mulla on varmaan huomenna tosi hauskaa lähteä aamulla seittemältä kalaan. :D

Unggh. Ei auta, kahvia ja meikkiä.

Huomenta!

Mulla on takana tooosi huonot yöunet, harvinaista kyllä. Ja pojan kanssa mennään vissiin symbioosissa, sillä hänkin pyöriskeli ja äitiä huuteli. Oliskohan ollut iltapalapitsa vähän liian tujua meille? :saint:

Tänään ohjelmassa hengailua, urkkaa ja pojan kuskausta kaverilleen leikkimään... eipä muuta.

Yhteistyössä