Pikkutyttö työnsi lastenrattaita kadulla:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mä näkisin n. 5v tytön klo 23 aikoihin yksin kadulla, ja hän kertoo, että äiti on baarissa ni totta hemmetissä tekisin siinä vaiheessa jotain muuta kun keskittyisin vaan omaan elämääni.
Vaikkakin se 5v olisi yksin, eikä edes kerro että äiti on baarissa, niin jo se on suuri hämmästyksen aihe. Mitä sen ikäinen tekee yksin ulkona siihen aikaan?

Ehkä olen sitten liian tungetteleva ihminen muiden elämään, mutta lapsen tehtävä ei tosissaan ole klo 23 lähteä etsimään äitiään ravintolasta.

Missä tuo tapaus on sattunut tarkka aika paikka jne muuten menee satuilun puolelle.

Toiset saa jtn ihme kiksejä noista höpö höpö tarinoista tai sitten kertovat jtn omia vanhoja patoutumiaan mitkä pyörivät päässä vuodesta toiseen.

íhan vaan tiedoksi kaikille etä tää ei ollu keksitty juttu vaan ihan tosi ja tällä viikolla sattu! en todellakaan ala keksimään näin kauheaa juttua päästä. olen silti ylpeä itsestäni että pelastin pikkutytön harhailemasta. äitinsä oli kai sanonut että menee kaljalle tuohon ja kait nyt 5v sen vertaa ymmärtää? ainakin meillä lapset ymmärsi siinä iässä. meen nyt nukkuun...toivottavasti kukaan lapsi ei joudu noin enään harhaileen yöllä yksin:(

íhan vaan tiedoksi kaikille etä tää ei ollu keksitty juttu vaan ihan tosi ja tällä viikolla sattu! en todellakaan ala keksimään näin kauheaa juttua päästä. olen silti ylpeä itsestäni että pelastin pikkutytön harhailemasta. äitinsä oli kai sanonut että menee kaljalle tuohon ja kait nyt 5v sen vertaa ymmärtää? ainakin meillä lapset ymmärsi siinä iässä. meen nyt nukkuun...toivottavasti kukaan lapsi ei joudu noin enään harhaileen yöllä yksin:(

Moro tulin just iltalenkiltä ja näin paikallispubin edessä harhailemassa pienen tytön ikää ehkä 5v kysyin et missäs äitis on niin kuulemma kaljalla baarissa no mä jatkoin lenkkeilyä, kun niin nätisti se pikkutyttö siinä äippäänsä vartos.

Kiinnostaisi tietää, että miksi teidän epäilijöiden mielestä tää ei vois olla totta? Eihän se (ikävä kyllä) mitenkään tavatonta suomessa ole, että pienet lapset jätetään yksin, kun äiti/isä lähtee baariin.
Itsekin tiedän tapauksen, jossa 4 vuotias lapsi löytyi yöllä harhailemasta kaupungilta ja mukana oli 2 vuotias pikkusisarus. He ei tienneet missä äiti oli, olivat lähteneet etsimään. Ohikulkija soitti onneksi poliisille ja lapset otettiin huostaan. Baaristahan se äiti sit löytyi... :(

[QUOTE="vieras";26593410]Mitä rattaita, oliko rattaissa lapsikin? Tuon 5-vuotiaan pienempi sisarus, jota kuskasi niissä rattaissa?
Jos oli, niin miksi kerrot että tyttö on huostaanotettu, eikö olisi pitänyt sanoa että lapset on huostaanotettu.
Jos sillä tytöllä ei ole sisaruksia, niin miksi se kuskasi tyhjiä rattaita kadulla? Hakeakseen kännisen äitinsä niillä kotiin? Toi on jo liian paksua.[/QUOTE]

Tyttö työnsi lastenrattaita siksi,kun nukke oli kertonut haluavansa lähteä iltakaljalle ja siitä tyytö oli saanut ajatuksen viedä nuken lähipubiin.