Voi voi, en juo kyllä enää ollenkaan

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
2 päivää pilalle on mennyt, tänään jotenkin paremmin, aika tyhmä pitää olla jos halua juhlia jotain. Ilman alkoholia on paljon kivempi, pää ei sekoa, pahaa oloakin ei tuu vaan hyvää oloa.. Miten mä mietin ennen olisin voinut biilettä jopa 3krt viikossa:O en tiedä.... Ja nyt sunnitelmat kaikki meni päin jotai... kun 2 päivää on liika olla ilman tekemistä
 
juu juu
montakohan kertaa ollaan kuultu toi sama virsi. etköhän sä oo jo viimeistään viikon päästä täällä taas huutelemassa kuinka on bileet sen ja sen kunniaks ja kuinka humalassa oot.
 
Venakko Milanna
montakohan kertaa ollaan kuultu toi sama virsi. etköhän sä oo jo viimeistään viikon päästä täällä taas huutelemassa kuinka on bileet sen ja sen kunniaks ja kuinka humalassa oot.
en mä ees enää biletä noin usein, siitä ennen noin 2kk sitten viimeks tai yli..... Nyt tosissaan riitä. Mua ärsyttää niin paljon etten saa tekemään sunnitelmia ja ärsyttää se pahaa olo ja miten alkoholin vaikutuksella myös pää sekaisin, myös ne kaikki pervot, kamala rahaa meno ja terveyden meno..... nyt tosissaan riitä tämä. Voin ota 1-2lasia ruoan kanssa, mutta ei enää monta pulloa että taju melkein lähtee
 
"vieras"
en mä ees enää biletä noin usein, siitä ennen noin 2kk sitten viimeks tai yli..... Nyt tosissaan riitä. Mua ärsyttää niin paljon etten saa tekemään sunnitelmia ja ärsyttää se pahaa olo ja miten alkoholin vaikutuksella myös pää sekaisin, myös ne kaikki pervot, kamala rahaa meno ja terveyden meno..... nyt tosissaan riitä tämä. Voin ota 1-2lasia ruoan kanssa, mutta ei enää monta pulloa että taju melkein lähtee
No sinähän tykkäät pervoista kun ne himoaa sua, rakastat tuhlata rahaa ja hysterisoida sun terveydestä joten moi vaan ensi viikonloppuun kun vedät kännit ja juhlit ;)
 
[QUOTE="Vieras";26590112]Seuraavasta ylilyönnistä saattaa tulla ls ilmoitus.
Muista et sinulla on lapsia.[/QUOTE]
Mitä siinä jeesustelet. Taidat olla spesialisti ilmoituksissasi. Moniko on mennyt läpi.Naurettavaa!!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26590120]Mitä se on sanonut sitten?[/QUOTE]

Halusi viedä Venakon kylpylään että puhuvat. Muita miehiä oli ollut Venakon kimpussa kun oli bilettämässä, miehensä mustasukkaisena yrittänyt hillitä menoa niin Venakko suuttunut miehelleen, jotain tuollaista..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26590140]Halusi viedä Venakon kylpylään että puhuvat. Muita miehiä oli ollut Venakon kimpussa kun oli bilettämässä, miehensä mustasukkaisena yrittänyt hillitä menoa niin Venakko suuttunut miehelleen, jotain tuollaista..[/QUOTE]

okei... kai ukkoa pelottaa et vaihtaa miehen rikkaampaan kun löytää, niinhän niidenkin suhde alkoi vaikka venakko oli vielä ex-miehen kanssa...
 
oho
Kerrankin järkipuhetta! Pidä sanasi kans. Tulet varmasti voimaan paremmin ilman kaatokännejä. Nauti kesästä, lapsistasi ja elämästäsi. Eikä siihen edes rahaa kauheasti tarvita, että on hauskaa.
 
samoin
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26590133:
mä olen jo liian vanha bilettämään, pää ei kestä edes 4 olutta :D Mä juhlin mielummin niin, että käyn jossain ravintolassa syömässä :p
Kun ikää on jo 40 ja risat niin ei kyllä kännääminen ja bilettäminen kiinnosta =) Mulle riittää
ravintolassa syöminen myös.
 
ja taas kerran
[QUOTE="Vieras";26590112]Seuraavasta ylilyönnistä saattaa tulla ls ilmoitus.
Muista et sinulla on lapsia.[/QUOTE]

Mitä ihmettä niitä lapsia tuohon asiaan sekoittaa, ne kyllä varmastikin on hoidettu ihan asianmukaisesti.
 
ja taas kerran
[QUOTE="vieras";26590120]Mitä se on sanonut sitten?[/QUOTE]

Mitä se meille kuuluu, eiköhän ole heidän oma asiansa jota ei tartte puida täällä palstalla joukolla.
 

Yhteistyössä