Kuka voi auttaa keittiön lampun asennuksessa? Sähkömies?

"vieras"
Poraat iskulla kattoon sopivan kokoiset reiät oikeisiin paikkoihin, lyöt niihin proput, laitat valaisimen paikoilleen ja ruuvaat kiinni. Samalla tietenkin lyöt johdot paikoilleen.

On kyllä melkoinen kötöstys.
 
Eihän tuossa kuvassa näy kuin lampun runko, joka ei tule edes näkyviin yhtään.
En mä lamppua sinänsä miettinyt vaan sitä kattoon laittamista. Itse ostin yhden ihanan lampun ja me laitettiin miehen kanssa tunti sitä kiinni. Lamppu oli niin painava ettei sitä jaksanut pitää ylhäällä ja pikkuruuvit oli 0,5 cm katosta joita oli tosi vaikea saada kiinni. Mitä tuohon sun lamppuun tulee niin se tulee laittamaan sen kattoon kuka sanoi 9-vuotiaankin handlaavan homman :D
 
En mä lamppua sinänsä miettinyt vaan sitä kattoon laittamista. Itse ostin yhden ihanan lampun ja me laitettiin miehen kanssa tunti sitä kiinni. Lamppu oli niin painava ettei sitä jaksanut pitää ylhäällä ja pikkuruuvit oli 0,5 cm katosta joita oli tosi vaikea saada kiinni. Mitä tuohon sun lamppuun tulee niin se tulee laittamaan sen kattoon kuka sanoi 9-vuotiaankin handlaavan homman :D
Jeps, ehkä kannattaa ottaa remppamiehen sit kesäharjoittelijan lihakseksi mukaan.
No joo, jos tällä palstalla oikeasti kysyy ihan normaalin kysymyksen ,saa vaan kuulla olevansa uusavuton.

Mä toivotan kaikki tee-se-itse palstamammat tervetulleeksi meille asentamaan toistakin lamppua, joka on odottanut asentamista jo vuosikausia. Kun tulee pimeää syksyllä, olisi kiva saada portaisiin valaistusta.
Kohde sijaisee jotain 5m korkeudessa, joten tikkaat mukaan, jotka pysyy portaissa kiinni ja betonipora.

Tarjoan Moccamasterista vaaleapaahtoiset kahvit ja palkkion :)
 
"vieras"
Jeps, ehkä kannattaa ottaa remppamiehen sit kesäharjoittelijan lihakseksi mukaan.
No joo, jos tällä palstalla oikeasti kysyy ihan normaalin kysymyksen ,saa vaan kuulla olevansa uusavuton.

Mä toivotan kaikki tee-se-itse palstamammat tervetulleeksi meille asentamaan toistakin lamppua, joka on odottanut asentamista jo vuosikausia. Kun tulee pimeää syksyllä, olisi kiva saada portaisiin valaistusta.
Kohde sijaisee jotain 5m korkeudessa, joten tikkaat mukaan, jotka pysyy portaissa kiinni ja betonipora.

Tarjoan Moccamasterista vaaleapaahtoiset kahvit ja palkkion :)
Pitää rakentaa telineet, tikkaita ei saa käyttää noin korkeissa asennustöissä!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26580373]Pitää rakentaa telineet, tikkaita ei saa käyttää noin korkeissa asennustöissä![/QUOTE]

Sitäpaitsi kerroin sulle jo yksityiskohtaiset ohjeet, jolla saat valaisimen kattoon kiinni.
 
"vieras"
Turhaan kerroit ohjeet, koska mä en sitä aio itse asentaa. Se ei ollut kysymys tässä ketjussa.
Eikö sulla ole yhtään ystävää, jonka kanssa voisitte yhdessä asentaa valaisimen? Toki jos sulla ylimääräistä rahaa on, niin tottakai voit ammattimiehen pyytää asentamaan, sähkömies nyt ainakin voi sen käydä asentamassa.

Minä olen kiinteistönhoitoalalla, ei tuo oikeasti iso vaiva ole.
 

Yhteistyössä