Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

7thHeaven
[QUOTE="vieras";26563029]Katos, tulihan se kateuskortti sieltä :D On se jännä kun vasta haukuttiin alimpaan helvettiin satuhöiden morsian jolla tissít oli tyrkyllä ja nyt kun palstalainen tekee samaa niin se onkin tyylikästä ja upeaa :D Aapeen kertoi että on 170cm/70 kg niin ei se nyt mikään erityisen kadehdittava yhdistelmä ole. Hyvä kroppa varmasti onkin mutta miksi näyttää halvalta hutsulta kun vaihtoehtona on tyylikkäästi seksikäs nainen?[/QUOTE]

Tää osio sun viestistäsi on juuri se, mikä kirvoittaa noi "kateuskorttien" esillekaivamiset. Jos tää ois ilmastu vähän nätimmin.. mut ei, tommonen typerä haukkuminen kertoo jo jostain kateellisuudesta.
 
"vieras"
Tää osio sun viestistäsi on juuri se, mikä kirvoittaa noi "kateuskorttien" esillekaivamiset. Jos tää ois ilmastu vähän nätimmin.. mut ei, tommonen typerä haukkuminen kertoo jo jostain kateellisuudesta.
Sä etsit ihan tahallasi tuosta jotain kateuskommenttia. JOS mä haluaisin haukkua ja olisin kateellinen niin miksi ihmeessä laittaisin että "vaihtoehtona on tyylikkäästi seksikäs" Enköhän minä silloin vaan haukkuisi. Kaunis nainen ja hyvä kroppa niin sen voi verhota tyylikkäästi mutta seksikkäästi mutta nyt tuon vaatteen kanssa lopputulos on halpa hutsu.
 
"Hmm"
Musta vähän tyrkky kun tuo rinnat noin hyvin esille ja vähän tyrkky myös kun näyttää siltä, kuin olisi vyörätökorsetti yllä (en tiedä kuuluuko mekkoon, vai onko korsetti)
 
vrs
[QUOTE="...";26563416]Toi mekko olisi kaunis ilman tuota karmeaa korsettia.[/QUOTE]

Ei itseasiassa olis. Se ei istu, koska on liian iso ja vyötärökohta liian korkeella ja vetoketju kinnaa oudosti. Halvalla ei saa hyvää.
 
vrs
[QUOTE="vieras";26566634]Miksi mä oon kuvitellut et sä oot paljon hoikempi?[/QUOTE]

Varmaan koska yleensa olenki? Kilpirauhanen ei oo mun kaveri ja tajusin asian vasta, ku se oli jo tehny mulle tepposet.
 
"miiu"
Treffit meni jo, mutta haluan silti laittaa lusikkani soppaan;)

Kaunis asu.Asusteet vielä, niin onhan se täydellinen. Mutta ei leffateatteriin tai ruokaravintolaan. Näyttää pikkasen epämukavalta kyseisiin toimintoihin. Asu olisi hyvä pönötyskekkereille, jossa vaan seisotaan ja näytetään hyvälle.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="sari";26566617]Oletko milannan kanssa samoissa mitoissa?[/QUOTE]

en, mä olen hoikempi. Mutta niin kuin sanoin ap:lla hyvää kroppa, sopii hänelle, minulle olisi iso, kun olen pieniluuinen
 
"jep"
mun mielestä toi venakon ehdotus oli paras tähän mennessä, eli korsetti ja tumma pillifarkut, mustat korkkarit ja tukka auki, olis 100x sexympi kun toi mekko. mut omatpahan on treffis ja vaattees :D mielipidettähän tässä kysyttiin. ei oo mun mielestä seksikäs asu. mut voi olla et sulla on ikääkin jo vähän enemmän, et ehkä tollanen mammamekko on ihan sopiva :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="jep";26567074]mun mielestä toi venakon ehdotus oli paras tähän mennessä, eli korsetti ja tumma pillifarkut, mustat korkkarit ja tukka auki, olis 100x sexympi kun toi mekko. mut omatpahan on treffis ja vaattees :D mielipidettähän tässä kysyttiin. ei oo mun mielestä seksikäs asu. mut voi olla et sulla on ikääkin jo vähän enemmän, et ehkä tollanen mammamekko on ihan sopiva :)[/QUOTE]
sama mieltä:D
 

Yhteistyössä