Anssi Kelan siviilisääty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anssi on hot!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anssi on hot!

Vieras
Onko Anssi Kela vielä sen Sanna Pinolan kanssa? Sanna Pinolahan tuli sen exä-vaimon eli Minna Kelan jälkeen kuvioihin.

Kuuntelin uutta biisiä, jossa kertoi, miten äiti lähti helluntaisaarnaajan matkaan ja nyt hänellä on jo kaksi entistä vaimoa. Kelan perheessähän vahvasti uskonnollinen tausta ja äidin lähteminen hellarisaarnaajan mukaan voi olla ihan realistista, kun se Anssin isäkin kuoli. Mutta entäs toi kaksi ex-vaimoa? Kelan biisit on vahvasti omaelämäkerrallisia.

Jos Anssi on sinkku, otan yhteyttä. Sehän asuu tuossa ihan mun lähelläkin. Ja ei, en ole sekopää. Mä olen ainoastaan päättänyt, että jos jotakin elämässä aion tehdä, niin en enää jahkaile vaan teen sen heti.

Anssi Kelahan oli ennen nainen, Milla-kappalehan kertoo siitä entisestä elämästä! Sen jälkeen hän siirtyi työskentelemään kaivoksessa ja kuoli sinne, kuten koko Aukio-levy kertoo! Ja tiesitkö, että Anssi Kela asui jossain vaiheessa perheensä omistamalla maatilalla, mutta ei olisi halunnut jatkaa maanviljelijänä! Näin kerrotaan Joki-kappaleessa! En tiedä, missä vaiheessa oli se työ pesulassa, josta kerrotaan Suuria kuvioita -kappaleessa. Puhumattakaan siitä vaiheesta kun hän oli toisen maailmansodan melskeissä venäläisenä sotamiehenä, näin kertoo Kaatuneiden muistolle -kappale!

Anssi Kelahan oli ennen nainen, Milla-kappalehan kertoo siitä entisestä elämästä! Sen jälkeen hän siirtyi työskentelemään kaivoksessa ja kuoli sinne, kuten koko Aukio-levy kertoo! Ja tiesitkö, että Anssi Kela asui jossain vaiheessa perheensä omistamalla maatilalla, mutta ei olisi halunnut jatkaa maanviljelijänä! Näin kerrotaan Joki-kappaleessa! En tiedä, missä vaiheessa oli se työ pesulassa, josta kerrotaan Suuria kuvioita -kappaleessa. Puhumattakaan siitä vaiheesta kun hän oli toisen maailmansodan melskeissä venäläisenä sotamiehenä, näin kertoo Kaatuneiden muistolle -kappale!

Helevata, kiitos nauruista!