Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

Yva
No ei kimppakivaa ja parinvaihtoa harrastava mies varmaan enää välitä, kuinka tyrkyltä ja halvalta muijansa näyttää :D eiköhän kaikki oo ollu tiskissä jo melko pitkään.
Ai ap oli se muija :D

Mutta kuten versatile sanoi, kivat vaatekappaleet, mutta eivät toimi yhdessä.

Ja totta kai useimmille miehille kelpaisi ap:n asu aivan loistavasti, sitä nyt ei varmaan kukaan kielläkään :)
 
Riippuu vähän siitä, mitä suunnittelit tekeväsi leffan ja syömisen jälkeen... ;)

Tosiaan, nätti kroppa sulla kyllä on, mutta vaatteista tulee jotenkin vähän joku naamiaisasu tms rooliasu mieleen... Jotain ehkä vähän too much? Vaikka kaikki noi yksitellen onkin nättejä vaatteita.
 
vrs
Riippuu vähän siitä, mitä suunnittelit tekeväsi leffan ja syömisen jälkeen... ;)

Tosiaan, nätti kroppa sulla kyllä on, mutta vaatteista tulee jotenkin vähän joku naamiaisasu tms rooliasu mieleen... Jotain ehkä vähän too much? Vaikka kaikki noi yksitellen onkin nättejä vaatteita.
Hmmm. Makueroja varmaan, koska tolleen ilman asusteita toi on mun makuun todella pelkistetty asu. :D
 
Hmmm. Makueroja varmaan, koska tolleen ilman asusteita toi on mun makuun todella pelkistetty asu. :D
Niin no joo, kyllä se varmaan jotain asusteita kaipaa, mutta itse laittaisin ehkä jotain hillitympää kuitenkin... :) Vaikka kivahan se tietty vaan on että ihmiset pukeutuu eri tavoin! Mut silti, kun kuitenkin aika aikaiseen olette ilmeisesti liikenteessä (eikä siis kyse mistään yökerhoasusta...)...
 

Yhteistyössä