Mitä hiustuotteita käytät?

Itselläni on käytössä..
Tigin Urban Antidotes Resurrection shampoo ja hoitoaine, nämä kyllä korjaavat tukan kuin tukan! Seuravaaksi täytyy jopa ostaa jotain ei näin hoitavia, koska ovat todella tehokkaita.
Bonacuren Repair Rescue latvasuoja, ollut käytössä viitisen vuotta ja tämä tuskin tarvitsee edes sanoja, pakollinen pitkille hiuksille!
Lakkana Osiksen Session, tykkään, mutta ei mikään huomattava ero halvempiin. Tulee ostettua aina kun 500 ml pullon saa kympillä.

Ennen käytin päivittäin useampaakin tuotetta mutta olen nyt koittanut vähentää koska hiukseni selvästi pärjäävät vähemmälläkin.

Mitä tuotteita te käytätte hiuksiinne? Ja mitä mieltä niistä olette :)

Entinen kampaaja
Tällä hetkellä pesen hiukset Herbinan jollain uudella shampoolla ja saman sarjan hoitsikka käytössä. On olleet yllättävän hyviä, ja jättää vaalean hiuksen kirkkaan sävyiseksi. Minulla on ongelmana usein, että väri jää tosi sameaksi pesun jälkeen. Hiukset on siis vaalennetut. Pesun jälkeen laitan Four Reasonin hopearakennepaikkaajaa. Tykkään tuosta tuotteesta, taittaa hieman keltaisuutta pois.

Muotoillessa laitan alle Bonacuren hiusöljyä ja sitten vielä tyveen Four Reasonin föönausnestettä. Lakkana käytän Seppälän Proffsia. Ylivoimaisesti paras hiuslakka, pesee kampaamolakat mennen tullen. Joskus käytän Osinsen hiuspuuteria, jos tarvii tymäkämpää pitoa. Hyvä tuote, mutta minun päänahka alkaa kutiamaan usen päivän käytöstä.

Joka toinen päivä, kun en pese hiuksia, käytän Biozellin suihkekuivashampoota. On huipoutuote! Tekee hiukset ilmaviksi ja raikkaiksi. Joo, taidan käyttää aika paljon tuotteita.:D

"Anne"
Nyt vaikka ja mitä, kun olen ollut leikkaamatta vuoden.
Tressemeen silikonittomat shampoo ja hoitis.
Elvitalin 5-hoitonaamio joka korjaa.
Herbina marjaspa kosteuttava suihke (käytän suihkussa hoitoaineen päälle)
Hiuksiin jätettävänä on Avonin 360hoito.

Yhteistyössä