Miten saa vatsan kipeäksi? (tahallisesti)

  • Viestiketjun aloittaja hulluakka91
  • Ensimmäinen viesti
hulluakka91
Pidätte mua varmaan ihan idioottina, kun luette tän. Eli varotan jo valmiiksi: Ne jotka eivät voi sietää kaltaisiani ihmisiä, jotka eivät ole ikinä sairastaneet mitään flunssaa kummallisempaa sairautta, ja tietentahtoen haluavat sen kokea, niin teidän kannattaa nyt painaa tuota yläpalkin vasemman puolesta nuolta, ja siirtyä lukemaan juttuja joihin teidän ei tarvitse vaivautua vastaamaan v-mäisesti. Ja te jotka jatkatte tämän lukemista, en halua teiltäkään minkäänlaista saarnaa siitä kuinka minun kannattaisi olla onnellinen kun plaaplaa...

Juu eli, asia on tämännäköinen: Kuten edellä mainitsin, niin en ole ikinä sairastanut mitään muuta kuin perus flunssaa, krapulaa, ja vatsatautia (ilman vatsakipuja). Moni ihminen joka on ollut onnettomuudessa, jossain leikkauksessa, osastolla, hyvin pahassa kiputilassa yms, on minulle kertonut kuinka kamalaa se on. Mutta uskokaa tai älkää, on vaikea ymmärtää kun sellaista ei ole kokenut. Siispä haluan sen kokea, kovan kivun, ja edes yhden yön osastolla, jotta joskus voin noihin keskusteluihin itsekkin osallistua.

En siis halua kuolla, en halua joutua hengenvaaraan, enkä teho-osastolle. En halua viillellä enkä puukottaa itseäni tai muutakaan tramaattista. Haluan vain tietää mitä on oikeasti kipu. Eli siis yhtenä esimerkkinä: (joka varmaankin on ainoa mahdollinen vaihtoehto) on VATSA KIPU. Vatsakipuja on ollut kaikilla ystävilläni ja tutuillani, lukuunottamatta minua. Kertokaa siis: MITEN IHMEESSÄ SAAN VATSANI 100% VARMUUDELLA KIPEÄKSI? Ilman että kuitenkaan kuolen siihen, mutta silti niin kipeäksi että sairaalassa joudun käymään? Pilaantunutta maitoa ei kaapissa valitettavasti ole. Eikä muutakaan pilaantunutta.
 
Tiedän montakin keinoa ,mutta tiedät itsekin tarvitsevasi psykologista apua.En halua olla v-mäinen kuin mainitsit,vaan auttaa. Ole onnellinen että sua ei satu. Maailmassa on ihmisiä jotka väistelee luoteja joka päivä ja sun ongelma on tämä. Toivon että sulle jää tästä hyvä mieli enkä saa vittuilijan mainetta. Halauksia :hug:
 
hulluakka91
Tiedän montakin keinoa ,mutta tiedät itsekin tarvitsevasi psykologista apua.En halua olla v-mäinen kuin mainitsit,vaan auttaa. Ole onnellinen että sua ei satu. Maailmassa on ihmisiä jotka väistelee luoteja joka päivä ja sun ongelma on tämä. Toivon että sulle jää tästä hyvä mieli enkä saa vittuilijan mainetta. Halauksia :hug:
Ammattiapua on tullu haettua monta monta kertaa. Lähinnä paniikkihäiriöön. Menen jokaisesta pienestäkin asiasta heti lääkäriin. Siis niin pienistä asioista, että esim. ystävilleni niiden pitäisi olla 10x suurempia jotta voisivat edes harkita lääkäriin menoa. Tämä varmaan siksi etten ole koskaan kokenut tilannetta, jolloin oikeasti tarvitsisi lääkärin apua, siis fyysisten ongelmien vuoksi. Siksi haluan kokea sellaisen, jotta ymmärrän millaisissa tilanteissa oikeasti tarvitsee mennä lääkäriin. Etten pitäisi pieniä asioita niin suurina, että pelkään hysteerisesti kuolevani niihin.

Olen ollut psykiatrilla henkisten ongelmieni vuoksi. Nyt kun otin viimeksi sinne yhteyttä n. 3kk sitten, antoivat yhden ajan. Kävin siellä sen yhden kerran, jonka jälkeen lupasivat sopia useamman lääkärin kanssa ajan, että arvioidaan hoidon tarpeeni, ja minun kuuluisi tuossa kokouksessa olla mukana. Lupasivat lähettää ajan postissa. Nyt olen odotellut yli 2kk.. Eikä mitään kuulu.
 
"maikku"
Usko pois, sä et halua kovaa mahakipua kokea. Mulla on kolmesti puhjennut munasarjakysta, ja esim verrattuna luomuna tapahtuneeseen syöksysynnytykseen, vohoi, kystan puhkeaminen voittaa mennen tullen.

Onko sun kaupungissa mitään kriisityöryhmää psykiatrisella puolella? Googletapa, voit päästä juttelemaan vaikka jo tänään.
 
Porkkanoista saa ruokamyrkytyksen, jos niitä säilyttää pari vrk lämpimässä.
Mahakipu on kova, voi ripuloida ja oksentaa.
En mäkään ymmärrä että haluat ehdoin tahdoin osastohoitoon, mutta tämä nyt on "vaaraton"
vinkki, ettet päädy tekemään mitään todella vahingollista.
Voimia ja tsemiä nyt kuitenkin..
 
vierailija
Syö vaikka kokeeksi koiran paskaa ja käske kaverisi sen jälkeen lyödä sinua palleaan niin että ilmat lähtee pihalla niin johan tuossa jo karttuu kaikenlaisia kokemuksia ja tuntemuksia
 

Yhteistyössä