ammattivalittaja
Kertoi että on tullut uimahallin saunasta. Ajattelin kirjoittaa uimahallille valituksen huonosta hygieniatasosta miesten saunassa.
En tiedä mitä on tehnyt eihän mies minua tai poikaa saunareissuillensa mukaan ota.Mitähän tuo siellä saunassa lie tehny?
No mitäs arvelet?En tiedä mitä on tehnyt eihän mies minua tai poikaa saunareissuillensa mukaan ota.
Klamydia EI tartu uimahallin saunasta.Kertoi että on tullut uimahallin saunasta. Ajattelin kirjoittaa uimahallille valituksen huonosta hygieniatasosta miesten saunassa.
Niin, ettei lääkäri pääsis kertomaan totuutta asiasta, vai?Mies sanoo että antaa minulle omista lääkkeistä etten joudu turhaan menemään lääkäriin riittää että toinen meistä käy niin mies sanoo.
Mistä siis tiedät, että nuo kivat kesäjekut ovat tarttuneet sinuun, jollet ole käynyt lääkärissä ja testeissä?Mies sanoo että antaa minulle omista lääkkeistä etten joudu turhaan menemään lääkäriin riittää että toinen meistä käy niin mies sanoo.
Harrastiko ne homostelua?No jotain vikaa saunassa on ei ole kuulemma mieheni ainoa uhri myös hänen kavereillaan on tauteja tuosta saunasta.
voi kamala, pistä toki valitus, että ens kerraks siellä olisi kameroita ettei pääse taas sama vahinkoNo jotain vikaa saunassa on ei ole kuulemma mieheni ainoa uhri myös hänen kavereillaan on tauteja tuosta saunasta.