N
nyt riitti
Vieras
Mun mies petti mua 2 vuotta sitten naisen kanssa, joka on mun kollega. Sain tietää tästä nyt hiljattain. Mies on nyt ulkona mut tää eukko.. Pettämisen jälkeen hän hakeutumalla hakeutu mun seuraan, teeskenteli ystävää ja mulla ei ollu aavistustakaan mitä on tapahtunu. ARRRGHHH!!!!! Keskustelin hänen kanssaan puhelimessa asiasta ja yritin saada jotain selkoa käytökselle, tai edes anteeksipyyntöä, mutta ei mitään! Ylimielinen ja vähättelevä suhtautuminen, vaikka todellakin annoin mahdollisuuden selittää tai pahoitella. Mutta ei.
Nyt tuli mun mitta täyteen. Asialliset ja aikuismaiset keinot on kokeiltu, mitäs nyt? Mä sulan raivosta ku ajattelenki sitä käytöstä nää 2 vuotta ja tää asia ei voi jäädä tähän. Samassa työpaikassa ei olla enää, enkä siis halua mitään konkreettista tehdä tälle ihmiselle, mut eihän tää VOI loppua näin?????
Nyt tuli mun mitta täyteen. Asialliset ja aikuismaiset keinot on kokeiltu, mitäs nyt? Mä sulan raivosta ku ajattelenki sitä käytöstä nää 2 vuotta ja tää asia ei voi jäädä tähän. Samassa työpaikassa ei olla enää, enkä siis halua mitään konkreettista tehdä tälle ihmiselle, mut eihän tää VOI loppua näin?????