Kuinka moni mies on pannut teitä yhden illan/yön aikana. Entäs yhden viikonlopun tai esim. festarien aikana?

• Viestiketjun aloittaja LittleBird
  • Ensimmäinen viesti
LittleBird
Joskus mopo joillakin karkaa. Jotkut taas ihan omasta halustaan saattavat harrastaa esim. ryhmäseksiä. Jotkut tarinat on vähän ikävämpiä. Mun kaveri (lapseton vielä) on kyllä semmonen seko kun saa viinaa, että huhheijaa. Kerran oltiin Juhannus-festareilla ja torstaina mentiin ja sunnuntaina lähdettiin ja viis miestä sitä ehti panee. Ja kaikki yksi kerrallaan, että ei mitään ryhmäseksiä.

Oma ennätys on se, että Helsingin risteilyllä oli mies mennessä ja tullessa. Mites muilla?

Ehkei niiden tarvitse kirjoittaa, joilla elämässä ollut vain yksi mies ja jotka ei voisi edes kuvitella elävänsä tällaista saatanallista elämää. Pyhät ja tekopyhät voivat kirjoitella omia kauhisteluketjujaan.

"vieras"
Olen useastikin kaverin kans pannut muijaa saman aikaan, toiseltsa otti dsuihin ja toinen pani. Ei siinä mitään ihmeempäää ja voin sanoa että yks kerta oli ihan julkkis laulaja kyseessä, nimeä en viitti paljastaa. Ei ollu ajeltu vaaan oli siistitty juttu. :)

Miisa75
[QUOTE="akka";26536718]Vuorokaudessa 24 ja viikonlopussa siinä sata.[/QUOTE]

Älä viitti puhua paskaa. Sitäpaitti jos kerran viikonlopussa olis sata, niin pakkohan olis mennä toi 24 rikki per vuorokausi. Ja kuka ees laskis noita. Ei ees ammattihuora tommosia lukemia sais aikaan.

Itellä ennätys on kolme. Perjantaina yhden illan juttu ja lauantaina bileissä joissa tuli sitten eksyttyä semmoseen tilanteeseen, että tuli sekstailtua kahden miehen kaa.

Muuten ei oo koskaan ollut kahta ees kovin lyhyen ajan sisään. Tosta viikonlopusta tuli aluksi morkkikset, mutta nykyään ajattelen sitä puolittain ihan positiivisesti. Parempi kokea tommosiakin ettei tuu nutturapäätäteilijäksi.

"vieras"
Älä viitti puhua paskaa. Sitäpaitti jos kerran viikonlopussa olis sata, niin pakkohan olis mennä toi 24 rikki per vuorokausi. Ja kuka ees laskis noita. Ei ees ammattihuora tommosia lukemia sais aikaan.

Itellä ennätys on kolme. Perjantaina yhden illan juttu ja lauantaina bileissä joissa tuli sitten eksyttyä semmoseen tilanteeseen, että tuli sekstailtua kahden miehen kaa.

Muuten ei oo koskaan ollut kahta ees kovin lyhyen ajan sisään. Tosta viikonlopusta tuli aluksi morkkikset, mutta nykyään ajattelen sitä puolittain ihan positiivisesti. Parempi kokea tommosiakin ettei tuu nutturapäätäteilijäksi.
Niin, juuri näin.

Tia87
Mä aina fantasioin siitä, että lähtisin viettäisin jonkun ihan hurjan viikonlopun. Joisin ja menisin sexyissä kuteissa baareihin ja lähtisin panemaan heti kun tulis jotain vähänkin ok-tason miestä. Jonkun tyypin vois antaa panna vessassa ja jonkun kotiin sitten vois lähtee ja yöllä karkais ja menis vielä iskee yhden...

Mut sit oikeesti en kykenis vaan elämään tommosen asian kanssa. Toiseksi olishan tossa tautivaarat ja muutkin vaarat.

parit festaripanot mulla on, mutta yleisesti ottaen ei mitään hurjaa.

Eipä tuota ku 2 miestä samana päivänä tai viikonloppuna nuorempana, yksi kerrallaan.
Ryhmäseksiä en oo harrastanu enkä harrasta.
Nykyisin riittää yksi mies, kun oon naimisissa :)

"vieras"
Useampikin kerta silleen, ett kaksi miestä ja välissä muutama tunti, tai max 12 h, eli toinen päivällä toinen yöllä. :D

Joskus muistaakseni ollu 4 viikossa. Tällä viikolla ollu 2 eri miestä, kolmas oli tarjolla mutten ottanu. :p

"vieras"
No eiköhän kaks oo aika normaalia, jos on pitkä liitto ja vakituinen rakastaja kuvioissa :)

Tosin harvoin oikeasti näin tapahtuu kun kotona tilanne on vuosien mittaan ns. kuivunut kokoon...

GirlieX
Kaksi mutta ne meni jotenkin niin, että sain tosi huonon maineen pitkäksi aikaa. Oltiin nimittäin festareilla ja sitten yhen tyypin kanssa kovassa kännissä oltiin tosi nopeesti puuhissa. Muistan kun mun kaveri tuli telttaan hakee jotain ja yllätty kun mää makasin mahallani ja tää tyyppi pani mua päältä. No kyseisen tyypin tyttöystävä tuli sitten tonne festafreille myöhemmin (en tietenkään tiennyt siitä) joten jatko kuivui kasaan. No sitten lauantaina joku mies iski mut ja ylläri ylläri taas mentiin mun teltaan panee. No tietty se mun kaveri taas tuli just sillon... ja muu porukka oli lähellä (kaikki muut paitsi se ekan panon tyttö ties että meilläki oli ollu seksiä). Sain ikuisen jakorasian maineen...

"Miina"
[QUOTE="fss";26537015]mua ei noi kännisekoilut kiinnosta, mut jos joku olis ollut selvinpäin (ja kaikki muutkin tilanteissa olijat), niin sitte nostasin jo hattua[/QUOTE]

Minä minä :) Täysin selvinpäin ja 4 eri miestä viikonlopun aikana. Miehistä yksi oli vakkari ja 3 ihan tuntematonta. Ei ryhmäjuttuja vaan yksittäin.

7thHeaven
Mä oon lähes siveellinen itse, mutta eräs ystäväni osaa nää jutut. Eräillä festareilla kolmen päivän aikana 8. Oli tuolloin vielä itse kai 14. Olin aika haavi auki kun nää oli niitä ekoja juttuja, mitä sain hänestä selville kun tutustuttiin.
Pitäisin melkein huorana, jollen rakastaisi häntä sydämestäni.

"vieras"
:x Kyllä se yksi on aina piisannu reissuunsa nuorempanakin, vaikka ois oltu montakin päivää jossain. Ja yleensä se on sitten ollut joku sen hetkinen poikaystävä. En ole irstailun kannattaja, enkä pysty tuosta vaan menemään sänkyyn ihan ventovieraan kanssa.

"Aisha"
Mä oon lähes siveellinen itse, mutta eräs ystäväni osaa nää jutut. Eräillä festareilla kolmen päivän aikana 8. Oli tuolloin vielä itse kai 14. Olin aika haavi auki kun nää oli niitä ekoja juttuja, mitä sain hänestä selville kun tutustuttiin.
Pitäisin melkein huorana, jollen rakastaisi häntä sydämestäni.
Siis 14v antaa kolmen päivän aikana kahdeksalle? Miten se ne iski ja miten se karkas uusien syliin. Ja minkäikäisiä nuo pojat/miehet oli. Kuinka monta miestä on tuota tyttöä sitten yhteensä pannu?

Huh huh huikee meno kyllä. Mua pani kerran kaksi saman kuukauden aikana ja sekin aiheutti morkkiksen ja olin sentäs yli 20v.

"vierailija"
Kolme miestä samana päivänä. Tai siis vuorokauden aikana. Ex-mies pani päivällä,uusi hoito iltapäivällä ja illalla baarin jälkeen tuttu hoito. Ja kerran olen ollut kahden kanssa yhtäaikaa.

7thHeaven
No en tiedä hänen lukujaan, mut ei tee vaikeeta päätellä et yli 100 niitä näin 21-vuotiaana on VARMASTI. Viimevuonna festareilla kaato 4, eli 1 per päivä.
Sen tiedän, että nuorempana pysy noissa ~17-22vuotiaissa, mutta vanhempana sitten... noh, vanhemmissa. Näytti itse jo 12-vuotiaana ihan täysikäiseltä jne.

Onhan se kuvottavaa, joo.

Yhteistyössä