Tuotteet jotka olet todennut käytössä huonoksi?

--
[QUOTE="vieras";26531906]"Ole hiljaa, kun et mistään mitään tiedä."

Siksi minä tuon kirjoitinkin, hittoako nillität jos et edes viitsi kysyä miten asia oli.
Luit ilmeisesti ajatuksia kuitenkin senverran että tiesit fiksuuden puutteen aiheuttaneen sen ettei tajuttu taivutella.

Ihan sama. viitsi tuhlata aikaa noin urpoon.[/QUOTE]

jollakin "vähän" huono päivä? tai menkat? puutteessa?
 
Se kylppärivaahto toimi muuten, mutta ekan käyttökerran jälkeen se vaahto ei tuu ulos pullosta kuin kapeana naruna. Ei auta vaikka kuinka tökkis neulalla sitä reikää.

Pirkan astianpesujauhe, ei pese astioita puhtaaksi. Muuten varmaan ihan jees :D

Allegro-pyykinpesujauhe, ei yhtään ainoaa puhdasta pyykkiä tuolla.

Pikku Piia-harsot meni tosi oudoksi pesun jälkeen, ihan ruttuisiksi kasoiksi.
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="vieras";26531906]"Ole hiljaa, kun et mistään mitään tiedä."

Siksi minä tuon kirjoitinkin, hittoako nillität jos et edes viitsi kysyä miten asia oli.
Luit ilmeisesti ajatuksia kuitenkin senverran että tiesit fiksuuden puutteen aiheuttaneen sen ettei tajuttu taivutella.

Ihan sama. viitsi tuhlata aikaa noin urpoon.[/QUOTE]

Eräältä on loppunut juhannusjuomat kesken...
 
"jjj"
MARIMEKON VAHAKANGAS!!!!

Maksoi törkeästi, ja kun öljyistä tomaattikastikettä tippuu, se täytyy pyyhkiä heti, tai imeytyy vahaan!! siis täh. Tosi kätevää perhessä, jossa lapsi opettelee syömään itse. Kangas on aivan punertava, kohdasta, jossa lapsi syö...

Typerä olin, kun yritin ostaa jotain nättiä ja "laadukasta" kotiini..
 
"vieras"
Hyvä puoli on ettei yksi höylä ketuta enää yhtään. :D
Maailmassa tapahtuu päivittäin PAAALJON ärsyttävämpiäkin asioita, näköjään.

Ja joku hiekkaa vaginassa on kyllä jo ihan muinainen sanonta.
Silleen arkeologista arvoa-tavalla jo.

Mut joo, mä häivyn, mun urponsietokyky ei tänään riitä, ei.
 
"vieras"
[QUOTE="jjj";26531957]MARIMEKON VAHAKANGAS!!!!

Maksoi törkeästi, ja kun öljyistä tomaattikastikettä tippuu, se täytyy pyyhkiä heti, tai imeytyy vahaan!! siis täh. Tosi kätevää perhessä, jossa lapsi opettelee syömään itse. Kangas on aivan punertava, kohdasta, jossa lapsi syö...

Typerä olin, kun yritin ostaa jotain nättiä ja "laadukasta" kotiini..[/QUOTE]
No tuohan on kaikkien vahakankaiden ominaisuus. Pitää ostaa tumma kangas, jos ei jaksa varoa tahroja.
 
  • Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
"vieras"
[QUOTE="vieras";26531963]Hyvä puoli on ettei yksi höylä ketuta enää yhtään. :D
Maailmassa tapahtuu päivittäin PAAALJON ärsyttävämpiäkin asioita, näköjään.

Ja joku hiekkaa vaginassa on kyllä jo ihan muinainen sanonta.
Silleen arkeologista arvoa-tavalla jo.

Mut joo, mä häivyn, mun urponsietokyky ei tänään riitä, ei.[/QUOTE]

Sä heitit toimivan höylän roskiin ihan turhaan ja nyt se ketuttaa. Mutta hei, sattuuhan sitä.
 
eikäh!!
[QUOTE="vieras";26531860]HV!

Kyllä sitä väännettiin ja käännettiin,mies jopa pihdeillä yritti taivuttaa sitä terää parempaan asentoon. Terän kulma ihan liian jyrkkä.

Ole hiljaa, kun et mistään mitään tiedä.[/QUOTE]

Pöllö LOL :D
 
"Eräs"
Joka kenties toimis ok, muttei oo käyttökelpoinen hajunsa vuoksi, on Pirkka wc-pesuaine. Ellei tykkää oksennuksen tuoksusta vessassa;). Meillä lapsetki rupes yökkäileen 'mikä täällä haisee'...
 
-Lumi-Tapio. Aivan susi "keksintö". Varsi liian heiveröinen ja muovi samoin.

-Ratian bodyt. Saatiin lahjaksi, eikä niitä voinut edes käyttää, kun pääntie niin ahdas ettei saa päätä läpi!

-Liima, jonka piti liimata vaikka lamppu kattoon(en edes muista merkkiä nyt). Eihän sillä saanut edes repsottavaa kengänpohjaa liimattua takaisin!

Ainakin nuo nyt tuli mieleen.
 
"vieras"
Rainbow konetiskitabletit, meillä ne kalkkeuttaa viemäriputket niin, että joutuu pestä sitruunahapolla joka pesukerran välissä. Eikä noi tabletit myöskään sula juuri ikinä, joten joutuu käyttää ohjelman kaksi kertaa.
 
.............
"-Liima, jonka piti liimata vaikka lamppu kattoon(en edes muista merkkiä nyt). Eihän sillä saanut edes repsottavaa kengänpohjaa liimattua takaisin!"

Totaalinen komps! Yritin ihan samaa ja kunnon prässi päälle mutta paskat. Ei toimi. Joku nomorenailspäläpälä se oli.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26531773]1. Fiskars Avanti- juustöhöylä.
- Leikkaa järkyttävän paksuja siivuja normijuustosta, varmaan 4x paksumpaa kuin toinen fiskarsin juustohöylämme. Meni roskiin.

Siis, sehän on just PARAS juustohöylä, kun sillä saa tosi paksuja siivuja :) Ei siinä mitään vikaa ole :) :) :)QUOTE]
 
"vieras"
[QUOTE="minä";26532067]Rainbow käsitiskiaine, ei irrota rasvaa astioista :(

Roskiin meni ja Fairyn ostin tilalle ja taas toimii![/QUOTE]
Tuota, huonolla voi pestä vaikka käsienpesuallasta ym.
 
onneksi olivat lahjoja
-Lumi-Tapio. Aivan susi "keksintö". Varsi liian heiveröinen ja muovi samoin.

-Ratian bodyt. Saatiin lahjaksi, eikä niitä voinut edes käyttää, kun pääntie niin ahdas ettei saa päätä läpi!

-Liima, jonka piti liimata vaikka lamppu kattoon(en edes muista merkkiä nyt). Eihän sillä saanut edes repsottavaa kengänpohjaa liimattua takaisin!

Ainakin nuo nyt tuli mieleen.
Peesi noista Ratian bodyista. Kaikkea roskaa sitä yritetääm myydä "miehen nimellä" (miehen joka muuten ratsastaa designer äitinsä nimellä) Ei ole tosiaan otettu huomioon että ne vaatteet on tarkoitettu pikkuvauvoile joilla on suhteessa isompi pää kuin aikuisilla. Niistä räteistä puuttui kokonaan ne nepparit siitä pääntien vierestä :0
 
Huomaa että on kansallinen darrapäivä :D

Elektroluxin rikkaimurit, aivan järkyttävän huonoja.

Kaikki mitä myydään säästöpörssissä, tarjoustalossa ym. Peltinen kastelukannukin on halvempi koska se on ohuempaa matskua ja hajoaa heti. Vaatteita ei voi pukea päälle kun hihat on liian kapeat tai pääntie...
 

Yhteistyössä