Stringit miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Vähän saattais säikähtää yöllä, että tiikeri hyppää silimille, jos miehellä olis leopardikuvioiset stringit ja pyllykarvat vilkkais kuin leopardin viikset konsanaan :o Ja sit kun se vielä murisee... :xmas:

:) hehe aika heoskasti sanottu mut oon samaa mieltä

Ei käytä, ikävä kyllä. Sai veljeltään lahjaksi sellaiset kylläkin. :D En tiedä miksei laittanut päälleen, kai kun veli oli niitä itse käyttänyt.

Toivoisin, että ostettaisiin hänelle sellaiset punaiset kiilto-lureks-kankaiset. Ehkä muutama paljettikin myös.

c025.gif

juu ei, ei meille

Minä käytän stringejä. Jotkut toisin sanovat että olisivat epämukavat, mutta käyttäessäni kunnon miesten merkkistringejä voin sanoa niiden olevat mukavat urheillessa ja kesällä varsinkin. Olen treenattu mies ja tunnen seksikkääksi niissä varsinkin naiseni edessä. Teille olen varmasti limainen ällötys, sellaisia käytäessäni. :D

Minä käytän stringejä. Jotkut toisin sanovat että olisivat epämukavat, mutta käyttäessäni kunnon miesten merkkistringejä voin sanoa niiden olevat mukavat urheillessa ja kesällä varsinkin. Olen treenattu mies ja tunnen seksikkääksi niissä varsinkin naiseni edessä. Teille olen varmasti limainen ällötys, sellaisia käytäessäni. :D

Moi iskä? :O

• Tykkää
Reactions: hyytikyppynen
Joskus parikymppisenä asuin yhdessä miehen kanssa, joka erään romanttisen illan aikana päätti hauskuuttaa minua strippiesityksellä. Muiden pukeiden jälkeen ymmärsin, miksi esityksen oli tarkoitus naurattaa, ei kiihottaa: mies oli väsännyt itselleen stringit ja rintaliivit turkoosinvärisestä joustofroteesta :D Lämmöllä sinua muistelen, P.K. :heart:

Yhteistyössä