Virallinen juhannusprovo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porvoolainen jussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

porvoolainen jussi

Vieras
Anoppi kielsi mua tulemasta miehen sukumökille, koska olen kuulemma niin lihavassa kunnossa ettei se kestä katsoa kun mätän vielä makkaraa tähän kroppaan....Oikeasti mä olen raskaana, rv38+2, mutta me ei miehen kanssa olla haluttu kertoa vielä kenellekään kun tässä on kuitenkin vielä kaikenmaailman kohtukuolemariskit ja muut...Että jos jotain sattuu niin ei sitten tarvii kaikille alkaa selitellä.

Ihan hullu anoppi sulla! Mitä se sille kuuluu kuin lihava oot?? Eihän sen tarvi sun läskejä kantaa. Menkää vaan ja vie sille silmälaput tai pipo minkä vetää silmilleen jos ei kestä katsoa. Kyllä sen nyt aikuisena pitää ymmärtää! Ja jos sä nyt annat periksi niin mitä se vielä keksii??

Ihan hullu anoppi sulla! Mitä se sille kuuluu kuin lihava oot?? Eihän sen tarvi sun läskejä kantaa. Menkää vaan ja vie sille silmälaput tai pipo minkä vetää silmilleen jos ei kestä katsoa. Kyllä sen nyt aikuisena pitää ymmärtää! Ja jos sä nyt annat periksi niin mitä se vielä keksii??

No mä en sen akan luokse enää mene! suutuin jo miehellekin kun se haluis mennä. Sanoin mun miehelle että jos se menee ja viettää juhannuksen vanhempiensa kanssa, niin mä lähden ja tätä lasta se ei tule koskaan näkemään!!! Elarit saa kyllä maksaa silti. Ajattelin mennä kohta kauppaan ja ostaa sitä makkaraa sitten tänne kotiin.
Tietääkö joku muuten onko Ikea auki tänään?

No mä en sen akan luokse enää mene! suutuin jo miehellekin kun se haluis mennä. Sanoin mun miehelle että jos se menee ja viettää juhannuksen vanhempiensa kanssa, niin mä lähden ja tätä lasta se ei tule koskaan näkemään!!! Elarit saa kyllä maksaa silti. Ajattelin mennä kohta kauppaan ja ostaa sitä makkaraa sitten tänne kotiin.
Tietääkö joku muuten onko Ikea auki tänään?

No se on kuitenkin sun miehesi äiti, kyllä miehelläs on ihan täys oikeus tavata vanhaa äitiään edes kerran vuodessa kun on sentään juhannuskin. Ihme pirttihirmu olet, ei kaikkien elämän tarvi pyöriä sen sun raskausmahas ympärillä kuitenkaan kato! Käy tosiaan sitä makkaraa ja pistä mikroon, ihan yhtä hyvää tulee. Älä pilaa muiden juhlamieltä lapsellisella mökötyksellä ja itsekkäällä käytöksellä, mitähän tosta mahtaakaan tulla sitten kun se vauva on maailmassa? Miehes ei varmaan paskallakaan saa käydä ilman sun lupaa?

Ikea on auki ja Alko kanssa. :)

Yhteistyössä