ja paskat minä taidankin perua sen ja säästää rahat...

  • Viestiketjun aloittaja "manna"
  • Ensimmäinen viesti
"manna"
keskiviikkona hormonikerukan asennus aika.. mutta mä oivalsin just että ihan turhaan mä sen itteeni asennan ja kärsin mahdollisista haitoista koska mulla on niin paska puoliso ettei sen kanssa edes huvita paneskella....
 
ap..
[QUOTE="ged";26523079]kannattaa laittaa, tiedä vaikka törmäät ihkuun salaraksuun tai jotain[/QUOTE]

No mut sit meillä olis kondomi käytössä.. eihän sitä tiedä noista salaraksuista mimmoset kupat ja syfilikset ne kantaa....
 
Silja.S
Taidat kumminkin vaan ryypätä ne rahat jussina ja nyt keksit äkkiä tekosyitä, miksi et voisi laittaa rahoja ehkäisyyn. Älä huoli. Kyllä se drinksu syyllisyyden karkoittaa.
 
Silja.S
niinku jossaki aikaisemmassa ketjussa jo taisin todeta että mä saan allergia rekation alkoholi juomista joten mä en ryyppää... :)
REKISTERÖIDY. Ei kukaan voi tietää kuka olet tai mitä olet aiemmissa ketjuissa sanonut, jos olet sanonut sen harmaana. Ei kukaan paina mieleensä harmaiden nimimerkkejä. Suosittelen ihan hyvällä tätä rekisteröitymistä, kannattaa. Minäkin tein sen :wave: ja yhä elossa ollaan!
 
No niin se gynekin tuumas että olenko ihan varma että haluan sen nyt asentaa kun kuulemma voi tiputella ja vuotaa alkuun miten sattuu.. en tiedä pitäiskö siirtää syksymmälle ja aloittaa e-pillerit siks aikaa....
 
"vieras"
REKISTERÖIDY. Ei kukaan voi tietää kuka olet tai mitä olet aiemmissa ketjuissa sanonut, jos olet sanonut sen harmaana. Ei kukaan paina mieleensä harmaiden nimimerkkejä. Suosittelen ihan hyvällä tätä rekisteröitymistä, kannattaa. Minäkin tein sen :wave: ja yhä elossa ollaan!
Ja koska ap ei ole rekisteröitynyt, sinä keksit heti olettaa, että hän varmasti ryyppää kierukkarahat? Wtf.

Oikeasti. :LOL:
 

Yhteistyössä