V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";26522959]Eikö ihmisellä ole mielestäsi oikeutta saada tietoa muualta kuin YLEn kautta?[/QUOTE]
Kuka on vienyt tämän oikeuden pois?
Kuka on vienyt tämän oikeuden pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen aina maksanut tv-lupamaksun, vaikka meillä katsotaan televisiota noin 1h/pv, joten maksu on tuntunut ihan hullulta. Tämä uusi systeemi on todella hyvä. Enää ei vituta lupamaksun maksaminen. Miksiköhän aloittaja luulee, että pummeja harmittaa? Luulisi, että niitäkin, jotka eivät lupamaksuja ole maksaneet, helpottaa tieto, ettei enää tarvitse pelätä joka kerta, kun ovikello soi.
Höpöhöpö. Kukaan joka ei ole maksanut tv-maksua rahan takia, ei ole helpottunut![]()
Siksipä olisikin loistava ratkaisu, että pummit jäisivät palveluiden ulkopuolelle.
Siksipä olisikin loistava ratkaisu, että pummit jäisivät palveluiden ulkopuolelle.
Ei kukaan... mutta Maikkarin ja Nelosen uutistoimitus on ihan yhtä laadukasta kuin Ylenkin joten Yleä on ihan turha laittaa noiden kahden yläpuolelle.
on tämä "dah" aivan vajaa?
Voit ihan vapaasti kysyä suoraan, jos on jotain sydämellä.
Sinulle on aika hienovaraisesti jo vihjailtu, että et ymmärrä hevon humppaa asiasta. Tämäkin oli vielä kohtuullisen nätisti sanottu. Seuraavalla kerralla ei ole.
Minäkin kannatan maksukorttia, kaikille valtiollisille palveluille.
Ei kukaan... mutta Maikkarin ja Nelosen uutistoimitus on ihan yhtä laadukasta kuin Ylenkin joten Yleä on ihan turha laittaa noiden kahden yläpuolelle.
Tässä maassa on muitakin kun sinä jotka veroja maksaa.
Yle-veroa pitäisi verrata ennemmin autoveroon tai kiinteistöveroon, jotka peritään vain autojen ja kiinteistöjen omistajilta. Itse televisiottomana ihmisenä pidän Yle-veroa pakkokeinona maksaa palvelusta, jota en käytä. Ihan sama, jos auto- tai kiinteistövero perittäisiin kaikilta.