Olipa taas asiakaspalvelua.

Tilasin hyttysverkot karmeineen yli vuosi sitten. Pitkä tarina, mutta vuoden ajan odottelin ensiksi tarjousta mittaajan käytyä mittaamassa ikkunat. Möhlivät monta kertaa tarjouksen ja lopulta sain sen huhtikuussa. Tilasin ne puhelimessa, eivät tulleekaan, olivat unohtaneet tilauksen. Suution, antoivat alennusta, tilasin uudelleen spostitse, tulivat nyt sit asentamaan ne tänään.

Ikävä kyllä ikkunoihimme sopii juuri karmeineen tämän tietyn tehtaan hyttysverkot karmeineen, kun ne saa juuri saman värisenä ja heillä on vain yksi jälleenmyyjä pääkaupunkiseudulla, joten oli pakko ottaa tuo tunari.

Tulin just kotiin ja katsoin ekan huoneen ikkunaa. Ei hermot kestä mennä katsomaan muita ikkunoita.


Mä olen niin kyllästynyt valittamaan. Eilenkin piti Fortumille taas valittaa 4 sähkökatkosta viikon sisään.



 
Piti vielä valittaa hänestä puoli vuotta sitten itse tehtaalle, että voisivat hankkia vähän pätevämmän jälleenmyyjän tänne seudulle.
Onneksi tämä tunari ei sentään edes jättänyt laskua. Hän jätti lapun, jossa lukee että on unohtanut viimeisimmän hinnan, jonka tarjosi spostitse.
 

Yhteistyössä