ootteko laittanu kukkia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivaa

Vieras
mä en ole vielä... koska ei ole ollut varaa ostaa niitä kukkia... ja nyt tuli anoppi ja oli äkäinen kun meillä ei ole kukkia pihalla.. varmaan mies taas suoltanut sille kaikenlaista paskaa minusta.. :(

olen toki:) Piha alkaa olla valmis tälle kesää. Nurmikkoa kun jaksaa sen pari kertaa viikossa leikata. Petuniat on takaterassilla kolmessa amppelissa. Etupialla lopeliaa amppelissa ja orvokkeja. Sit jotain pieniä lisäksi.

mä en ole vielä... koska ei ole ollut varaa ostaa niitä kukkia... ja nyt tuli anoppi ja oli äkäinen kun meillä ei ole kukkia pihalla.. varmaan mies taas suoltanut sille kaikenlaista paskaa minusta.. :(
Ööö mitä väliä sillä on onko kukkia vai ei? Se on sun piha, eikä anoppis...
Ja jos luotat mieheesi noin paljon, kannattaako olla tollasessa suhteessa?

Ei ole kukkia, koska piha on aika hurjan näköine, Ei tässä kukat kamalasti auta. Ikkunalaatikoihin varmaan laitan myöhemmin kesällä jotain rehuntynkää, kun ovat jo vähän edullisempia ja pihakin TOIVOTTAVASTI paremmassa kuosissa.

Ihme anoppi sinulla, jos kukattomuudesta tarvitsee ihan suuttua :O Säälin nyt olisin vielä ymmärtänyt, mutta palkokasvi nenässä kuulostaa jo aika kummalliselta. Miksi ihmeessä miehesi puhuu sinusta pahaa äidilleen? Eikö pariskuntien kuuluisi vetää yhtäköyttä :O

Yhteistyössä