Oonko mä hullu kun pidän vain mustista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";26501733]Anteeks mutta väitätkö jotenkin että mun lapsellani on huonommat geenit kuin täysin suomalaisella lapsella? Sä et vissiin tiedä asioista mitään?[/QUOTE]

Väitän. Tummaihoiset ihmiset nyt vain sattuvat tutkimusten mukaan olemaan tyhmempiä kuin valkoihoiset, etkä sinäkään vaikuta kovin älykkäältä, ja sen perusteella uskallan väittää lapsesi olevan tyhmempi kuin täysin suomalaiset lapset keskimäärin ovat.

[QUOTE="vieras";26501814]No jos afrikassa ja aasiassa ja osassa amerikoista lisäännytään kymmenkertaisesti valkoiseen väestöön nähden, niin eiköhän tuostakin voida laskea missä tilanteessa ollaan muutaman kymmenen vuoden päästä.[/QUOTE]

Kulttuurirajat ei ole helppoja murtaa. Sama se vaikka olisi kuinka väestömäärä "värillisten" puolella. Suomessa on jopa paljon helpompaa olla kulttuurien välisessä liitossa kuin lähestulkoon missä vaan muualla päin maailmaa. Vaikka ei se täälläkään herkkua todellakaan aina ole.

[QUOTE="vieras";26501814]No jos afrikassa ja aasiassa ja osassa amerikoista lisäännytään kymmenkertaisesti valkoiseen väestöön nähden, niin eiköhän tuostakin voida laskea missä tilanteessa ollaan muutaman kymmenen vuoden päästä.[/QUOTE]

Totta. Valkoiset eivät enää lisäänny edes sen vertaa, että lukumäärä pysyisi ennallaan ja samaan aikaan muu väestö lisääntyy miljardilla ihmisellä joka 11. vuosi ja loppu on pelkkää matematiikkaa.

[QUOTE="vieras";26501865]Totta. Valkoiset eivät enää lisäänny edes sen vertaa, että lukumäärä pysyisi ennallaan ja samaan aikaan muu väestö lisääntyy miljardilla ihmisellä joka 11. vuosi ja loppu on pelkkää matematiikkaa.[/QUOTE]

Lopputulos tuntuu ainakin vääjäämättömältä, mutta aina asenteet vaatii aikaa muuttuakseen ja rasismi on kyllä niin tiukassa että ei se tietyistä yhteisöistä / suvuista / ihmisistä lähde, odotellaan vaan lapsia ja lapsen lapsia jotka sitten omaa älykkyyttä enemmän kuin vanhempansa. Tekevät eri valintoja elämässään jne...

Olen kuullut myös siitä että jotkut valitsevat ihon väristä välittämättä puolison, hyvin hämmentävää, mitähän ne sellaiset ihmiset ajattelee :O

Lopputulos tuntuu ainakin vääjäämättömältä, mutta aina asenteet vaatii aikaa muuttuakseen ja rasismi on kyllä niin tiukassa että ei se tietyistä yhteisöistä / suvuista / ihmisistä lähde, odotellaan vaan lapsia ja lapsen lapsia jotka sitten omaa älykkyyttä enemmän kuin vanhempansa. Tekevät eri valintoja elämässään jne...

Olen kuullut myös siitä että jotkut valitsevat ihon väristä välittämättä puolison, hyvin hämmentävää, mitähän ne sellaiset ihmiset ajattelee :O

Mitä ihmettä sä oikein länkytät?

[QUOTE="vieras";26501865]Totta. Valkoiset eivät enää lisäänny edes sen vertaa, että lukumäärä pysyisi ennallaan ja samaan aikaan muu väestö lisääntyy miljardilla ihmisellä joka 11. vuosi ja loppu on pelkkää matematiikkaa.[/QUOTE]

Ei se nyt ihan pelkkää matikkaa ole. Vaikka Afrikassa lisäännyttäisiin sata miljoona kertaa enemmän kuin Euroopassa niin ei se tarkoita, että eurooppalaiset ihmiset katoaa. Kyllä siinä aika kauan kestää, että saadaan tänne niin paljon mustia ja valkoiset lisääntymään heidän kanssaan, että valkoiset häviää kokonaan.

[QUOTE="vieras";26501905]Mitä ihmettä sä oikein länkytät?[/QUOTE]

Olet siis täysin tietämätön siitä mitkä asiat vaikuttaa matematiikan ulkopuolella rotujen sekoittumiseen? Selvä.

[QUOTE="aloittaja";26501972]Tuo on kyllä ihan totta, mutta en voi sille mitään että en kiihotu valkosista miehistä. Olisi hullua taas pakottaa itsensä olemaan sellaisen kanssa joka ei sytytä.[/QUOTE]

Mutta homothan voidaan pakottaa heteroiksi kuulemma, niin miksei sinua sitten tässä asiassa? (retorinen sarkastinen heitto, selvennys.)

[QUOTE="vieras";26501844]Väitän. Tummaihoiset ihmiset nyt vain sattuvat tutkimusten mukaan olemaan tyhmempiä kuin valkoihoiset, etkä sinäkään vaikuta kovin älykkäältä, ja sen perusteella uskallan väittää lapsesi olevan tyhmempi kuin täysin suomalaiset lapset keskimäärin ovat.[/QUOTE]

tällä kommentilla sä osoitit itse olevasi tyhmempi. Kiitos, selvitit asian :)

[QUOTE="vieras";26501954]Ei se nyt ihan pelkkää matikkaa ole. Vaikka Afrikassa lisäännyttäisiin sata miljoona kertaa enemmän kuin Euroopassa niin ei se tarkoita, että eurooppalaiset ihmiset katoaa. Kyllä siinä aika kauan kestää, että saadaan tänne niin paljon mustia ja valkoiset lisääntymään heidän kanssaan, että valkoiset häviää kokonaan.[/QUOTE]

Vaikka Afrikassa ei lisäännyttäisi ollenkaan, niin valkoiset kuolevat sukupuuttoon nykyvauhdilla, koska valkoiset naiset synnyttävät reilusti alle kaksi lasta per kohtu.

[QUOTE="vieras";26502015]Vaikka Afrikassa ei lisäännyttäisi ollenkaan, niin valkoiset kuolevat sukupuuttoon nykyvauhdilla, koska valkoiset naiset synnyttävät reilusti alle kaksi lasta per kohtu.[/QUOTE]

Enkä missään väittänyt etteikö näin kävisi. Se nyt ei vain hetkessä tapahdu vaikka jotkut niin väittääkin.

[QUOTE="vieras";26502043]Enkä missään väittänyt etteikö näin kävisi. Se nyt ei vain hetkessä tapahdu vaikka jotkut niin väittääkin.[/QUOTE]

Kyllä se tapahtuu hetkessä jos katsotaan asiaa historiallisessa mittakaavassa.

Kulttuurirajat ei ole helppoja murtaa. Sama se vaikka olisi kuinka väestömäärä "värillisten" puolella.

No jaa, kyllähän jo orjuuden aikaan syntyi mulatteja. Seksi kun tuottaa niitä jälkeläisiä, oli se sitten rakkauden tai alistamisen merkeissä. Että se niistä kulttuurirajoista.

Ja kyllä se seksibisnes tuntuu nykyisinkin kukoistavan lämpimissä rantalomamaissa.

Mun mies on afrikkalainen, mutta kuitenkaan en koe, että viehättyisin jotenkin erityisesti tummasta ihonväristä. Kyllä ne oli ihan muut asiat joihin rakastuin esim. miehen äly ja kyky keskustella. :) Enkä koe, että olisimme erityisen erilaisia. Hän on meistä se korkeammin koulutettu ja minä tavallinen duunari.

Mä ymmärrän kyllä että tietyt asiat kiinnostaa miehissä enemmän kuin toiset. Mutta mä en ymmärrä tuota, että en ikinä voisi olla tumman, valkoisen, pitkän, lyhyen jne. miehen kanssa. Jos mä rakastun ihmiseen, sen jälkeen sillä ei ole mulle mitään väliä onko sen ulkonäössä joku ominaisuus joka mua ei hirveenä kiinnosta.

[QUOTE="vieras";26501905]Mitä ihmettä sä oikein länkytät?[/QUOTE]

Normi pseudotiedettään vaan, kirjoittaa pitkiä ja hienoja lauseita joissa ei oo mitään asiaa. Poliitikkoainesta tuo Kepsuli

Yhteistyössä